Hotel Idee ***

Idee
8,4

8 reviews over Hotel Idee in het Nederlands

Geweldige locatie en gastvrij.

Gerda, 11-7-2016

Hotel Idee heeft uitzicht op zee en is gelegen aan een gezellige wandelboulevard. Uiterst gastvrije eigenaren Huseyin en Cinar maken je vakantie compleet en niet te vergeten het personeel waaronder een prima kok. De kamer en balkon zijn niet super groot maar voldoende ruimte. Indien je een kamer aan de zeekant wil boeken moet dit van te voren aangegeven worden. 's-Avonds is het heerlijk om een wandeling over de boulevard te maken met gezellige winkeltjes en terrassen in de buurt. Voor het echte shoppen is het raadzaam om met de dolmus of het taxibootje naar Fethiye te gaan waar tevens iedere dinsdag een grote markt is. Er zijn voldoende excursies te maken in de omgeving waaronder de 12 eilanden tour op de boot die wij ieder jaar weer maken. Ook is de vismarkt in Fethiye een bezoekje waard. Een geweldige ervaring en super gezellig. Wij komen al jaren in Fethiye (Calis) op vakantie waarvan de laatste 4 jaar in Hotel Idee en plannen om volgende jaar hier weer naar toe te gaan.
Gereisd met vrienden in juni 2016

Geweldig hotel !

Jolanda, 26-9-2014

Mooi hotel aan direct aan de kust, geweldige broers, Huseyin en Cinar, die hard werken om het iedereen naar de zin te maken, ze helpen je met al je vragen, echt een familie hotel, wij hadden via mail de grootste kamer geboekt, aan de voorzijde, (moet wel apart voor betaald worden maar is het meer dan waard) dit kan nl. niet bij de touroperator, en was werkelijk super geweldig uitzicht met mooie zonsondergang. De andere kamers zijn kleiner maar net zo netjes, dat is het hele hotel, alles moderen ingericht. Omdat het een kleiner hotel is blijft het gemoedelijk en dat is een hele fijne ervaring. Het ontbijt eenvoudig maar voldoende en avondeten ook goed met voldoende variatie, kok maakt er steeds weer iets anders lekkers bij. Kortom een hotel om volgend jaar weer te boeken.
Gereisd met partner in september 2014

Prachtige ligging

Ria1907, 21-9-2014

Heel leuk hotel met uitstekend eten zowel ontbijt als diner.

Met zorg bereid en voldoende variatie

Prachtig aan de boulevard gelegen met mooie omgeving en voldoende excursie mogelijkheden

Zeer goede prijs kwaliteitsverhouding

Top locatie

Gereisd met partner in juni 2014

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Idee bij:

Met een kamer aan de voorkant een topper, maar....

Marcel, 11-9-2014

De kamers aan de voorkant zijn top. Zicht over zee en de boulevard en het vertier. Alleen deze zijn niet te boeken. Na bijbetaling ter plekke verhuisden we van achter naar voor. Achter zijn de kamers kleiner, veel warmer en alleen zicht op het zwembad. Het ontbijt is goed zonder varatie. Het avondeten vonden we prima, maar werd zonder koeling gepresenteerd. De locatie van het hotel is geweldig, direct aan het strand. De hotelwifi is nog op het strand te ontvangen! Resume: met kamer aan de voorkant aanrader, achterkant veel minder. En soms zijn de kamers aan de voorkant al vergeven.......
Gereisd met partner in september 2014

net simpel hotelletje

Marieke, 16-5-2014

Een net hotel, niet bijzonder op alle gebieden maar daar is de prijs ook naar. Kleine kamers, kleine balkons maar wel netjes en schoon. Het ontbijt simpel, het avondeten (bij half pension in buffetvorm erg goed en duidelijk met veel liefde bereidt)

We misten wel wat sfeer tijdens het avondeten/drankje savonds in het restaurant/bar en op het terras...de tv stond veelal aan op een Turkse zender waar het personeel (soms onderuit gezakt op de bank in de hoek met schoenen uit) als het rustig was naar zat te kijken.

Wij hadden via touroperator geboekt, als preferentie konden we opgeven dat we een kamer met zeezicht wilden. Bij aankomst vertelde de eigenaar dat touroperator slechts de standaard, meest eenvoudige kamers boekt zonder zeezicht We konden wel extra betalen; 10 euro per nacht voor n kamer met zeezicht (deze waren allemaal vrij) Wij hebben dit gedaan maar vonden het toch erg vreemd en jammer dat dit niet van te voren door touroperator wordt vertelt.

Gereisd met partner in mei 2014

Zeer gastvrij.

Fatma Kaldi, 21-8-2013

Op dit moment is onze laatste vakantieweek aangebroken. Wat een verademing is dit hotel vergeleken bij andere hotels aan deze boulevard. Bij diverse hotels hier onze vakantie doorgebracht maar voor het eerst in dit hotel. Dit is echt een aanrader. Zeer gastvrij personeel, een ontzettend lieve gastvrouw Suzy. Eigenaren die gewoon meehelpen en het personeel normaal behandelen. Wij hebben helaas ook anders gezien in de hotels waar wij verbleven. Het is een 3* hotel dus verwacht dan geen resort. Het eten is goed, en de kok is trots op wat hij bereid heeft. Al met al gewoon een leuk hotel, leuk personeel en goed eten voor een vriendelijke prijs. Het enige wat ik heb gemist was een gezellige bar met leuke muziek waar je 's avonds nog even kan zitten.
Gereisd met oudere kinderen in augustus 2013

Goed hotel

Marcel, 13-6-2013

Hotel gelegen aan een gezellige boulevard . Personeel en dan met name gastvrouw Suzy ontzettend aardig en gastvrij. Het eten is prima .Enig minpuntje vonden wij de kamer , die was vrij klein.

Vanuit Calis zijn er leuke uitstapjes te maken zoals naar olu deniz , Salilkent en Fethiye.

Kortom , wij hebben hier een prima vakantie gehad!

Gereisd met partner in juni 2013

fantastische uitvalsplek met mooie ligging

Paul, 17-5-2013

Gezellig, klein & persoonlijk familiehotel direct aan het strand gelegen. Zeer behulpzaam en vriendelijk personeel (met name super gastvrouw Suze). Voor een 3* hotel een prima service en heerlijke smaakvolle keuken. Een kok met een hart voor het eten! (in buffet vorm bij HP). Vooral zo doorgaan! Restaurant van hotel Idee heet 'The Palms'.

Als uitvalsbasis heeft dit hotel een zeer goede en centrale ligging. Verder kan Suze de gastvrouw je enorm op weg helpen de juiste keuze's te maken qua activiteiten (ook qua prijs). De kamers zijn simpel ingericht en niet al te groot. Balkon van ons, op de 3e etage, was klein maar wel met een prachtig uitzicht. Maar hoeveel tijd breng je op je kamer door!

Het tweepersoonsbed was redelijk goed en niet al te hard.

Schoonmaak was goed.

Gereisd met partner in mei 2013

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Idee bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Idee in Fethiye (en Calis), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Idee zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Idee scoort een 8.38 uit 10 op basis van 9 reviews.