Appartement Han

Han
8,7

16 reviews over Appartement Han in het Nederlands

Leny en Piet, , 28-9-2007

Voor de tweede keer bij Hanapart geweest. Wisten dus al, hoe het was. Het apart op zich is heel fijn en lekker ruim, met een groot balkon, waar je ruim met 4 kan zitten. De service laat nog wel wat te wensen over. Het is een beetje veredeld kamperen. Schoonmaken is de pedaalemmer legen en om toiletpapier moet je zelf vragen, maar als je dat weet, is het er lekker rustig, in September. Volgend jaar weer!We zijn niet zo moeilijk.
Gereisd familie in september 2007

jos-ati-lizzy-steffie gresnigt, 29-8-2007

Wij zijn voor de 5e keer in han geweest,ismet loop er alleen,en dat is onmogelijk,die jongen moet alles in zijn eentje op zien te lossen,wel samen met zijn vrouw en nog een hulpje erbij,maar dan nog is het er wel op achteruit gegaan kwa service naar de klanten toe.

Het eetgedeelte was voorheen nog gezellig aangekleed,nu is het maar een kale bedoeling,ook de televisie die de gehele dag aanstaat,is niet gezellig,zet er een goede installetie neer waar je gezellige muziek kan draaien,cd's en dergelijke

schoonmaken kan ook wel wat beter,zwembadwater moet meer verschoond worden,met name koud wter ververst worden,ikzelf heb dat 2 keer voorgesteld,ook uitgevoerd door ismet,maar als ik er niets van had gezegt dan had het niet gebeurd,het water was gewoon lauw om in te zwemmen,en dat is niet lekker,kortom alles wat gezelliger inrichten en beter comfort naar de bewoners uiten,zoals het de voorgaande jaren wel was? anders zie ik het bergafwaarts gaan met het app han.

volgend jaar Portugal.

Gereisd familie in augustus 2007

ronald,cindy en heaven, 7-8-2007

Net een week terug van Hanapart.We hebben het reuze naar ons zin gehad.Leuk appartement met een ruim terras.De plaats calis vonden wij ook erg leuk,het strand vonden we minder(zwart kiezel)Veel restaurantjes,leuke excursies en vriendelijke mensen.
Gereisd met partner in juli 2007

Recep&Candan, 8-7-2007

Zojuist terug van 2 weken Han-apart. Het is onze eerste ervaring met dit appartement en ... het is ons zeer goed bevallen. Wij komen nu al voor het 16e jaar in Turkije waarbij fethiye, calis en olu deniz onze voorkeur heeft. Appartement Han is ons uitstekendbevallen, mooie ruime appartement, heerlijk rustig, lekker eten en zeer vriendelijke behulpzame medewerkers. Vanuit calis zijn er diverse trips mogelijk. Je kan hier een doe of een rust vakantie maken. Het strand van calis is erg dichtbij. Om het mooie natuurpark/strand van olu deniz te bereiken ben je ca. 1 uur met de dolmus (overstap fethiye) onderweg. Erg relaxte tochtjes, die wij een aantal keren hebben meegemaakt. In calis zijn er diverse eet en drinkgelegenheden langs de boulevard. Het is allemaal erg gezellig. Volgend jaar gaan wij zeker weer naar Han-apart.
    Gereisd met partner in juni 2007

Esther, 20-5-2007

Kleinschalig maar geweldig complex.

De appartementen zijn erg ruim.

Wij zaten op de begane grond direct aan het zwembad, dus we hadden het zeer getroffen. Het personeel is echt bijzonder aardig. In de omgeving veel restaurantjes en winkeltjes. Erg veel te doen. Ook met de dolmus of met de boot naar Fethiye is een aanrader.

Gereisd anders in mei 2007

Elly en André Stravers, 11-10-2006

Wij zijn net terug van 3 weken Han-apart. We zijn hier nu voor de derde keer geweest. Het is ons weer zeer goed bevallen. Mooie ruimte appartementen in een weelderige tuin rondom het zwembad. Heerlijk rustig. Ichmed kan heerlijk koken. De kwaliteit van het eten was super!! Wij gaan nu al 25 jaar naar Turkije, maar Calis is de plek voor ons. Aardige mensen en het appartement ligt dicht bij het strand. Vanuit Calis zijn er veel mogelijkheden om tripjes te maken. Prachtige boottochten, de zondagsmarkt om de hoek, noem maar op.

Hisaronu en Oludeniz is ook een aanrader om eens te kijken. Gewoon de dolmus pakken en je bent er zo.

Als de gidsen uit zijn, zijn wij de eerste die weer voor Han-apart boeken.

Dus...... echt een aanrader voor degenen die van rust houden.

Gereisd anders in oktober 2006

D. Wessels, 27-8-2006

Algemene indruk is goed. E.e.a. is netjes en redelijk schoon. De appartementen liggen dicht bij het (kiezel)strand en even dicht bij het (kleine) centrum van Calis. Helaas ook dicht bij het Aquapark welke zich regelmatig luid en duidelijk laat horen. Er is geen weids uitzicht vanuit de appartementen maar dat mag de pret niet drukken. De bereikbaarheid is prima. Het personeel staat altijd voor je klaar, dus de service is prima (maar zet die TV een uit of zacht en maak eens goed schoon). Aangezien wij schoonmaken ook als een service ervaren geven we hier slechts een 5 voor.

Voor deze prijs mag je geen (overbodige) luxe verwachten. Dit is dan ook niet aanwezig. Schoonmaken kan en moet beter. Al met al een dikke voldoende.

Roger, 24-8-2006

23-08-2006. Net terug. vriendelijke mensen, appartementen zijn goed onderhouden, strand vlakbij, geen last van verkeergeluiden. Kortom een fijne plek.

Schoonmaken gaat echter met de Franse slag. 6x per week schoonmaken houdt in dat de prullenbak wordt geleegd en de vloer wordt geveegd. Douche en wastafel zijn pas na 10 dagen en op verzoek van ons schoongemaakt.Bij anderen is dit nooit gebeurd. Indien je een appartement hebt om het zwembad heen is het tot een uur of 12 's nachts niet mogelijk om te genieten van de getjirp van krekels. Is het niet het tegenover gelegen aquapark wat de rust verstoord dan is het wel de televisie van de barman die de godganse dag en avond luid aan staat op TMFachtige zenders.

Tjal,Karin,Nona en Jonas Manait, 14-8-2006

In 1 woord Super !!!!

Ruime,propere,rustige maar vooral gezeligge appartementen.

Ichmed en Onur doen er alles aan om het je naar je zin te maken.

Onze kinderen van 15 en 12 hebben zich ook super vermaakt met de vooral Turkse touristen.

Ichmed is trouwens ook een supergoede kok, heerlijk hoe hij kan koken.

Dit was voor ons de 7e keer Turkeye en volgend jaar moeten wij geheel tegen onze principes in weer terug naar Han app. te Calis !!!!!!

Henry Fraterman - Emmen, 1-8-2006

Mijn vriendin en ik zijn 1Aug-06 terug gekomen van Han-Apart, personeel zeer vriendelijk en behulpzaam, erg schoon, niet duur, airco beschikbaar, alleen de bedden zijn hard incl.kussen maar dat zal wel Turks zijn, waar ik wel aan stoorde waren de Turkse buren van buiten het apartementcomplex met 2 verwaardeloosde Golden retreivers, uitgehongerd met vies water, we hebben ze elke dag stiekum gevoerd met koekjes en stukjes overgebleven pizza. Turken zijn in doorsnee niet goed voor hun honden en dat vind ik schandalig, veel straathonden.Maar dit staat natuurlijk buiten Han.Dat was super.Voor de mensen zijn Turken heel erg gastvrij, beter dan andere landen, voor dieren het tegendeel.Dat is heel jammer.

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Han bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Han in Fethiye (en Calis), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Han zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Han scoort een 8.73 uit 10 op basis van 16 reviews.