Hotel Green Anatolia ****

8,3

27 reviews over Hotel Green Anatolia in het Nederlands

Heerlijke vakantie gehad

evelien, 6-8-2012

Rustig gelegen hotel. Het personeel was zeer vriendelijk en behulpzaam. De hamman en massage in het hotel vonden wij erg goed.

In het dorp kun je leuke excursies boeken : jeepsafari is erg leuk! Mooie omgeving en in het hotel worden mooie dansshows gegeven. Even naar het stadje lopen is te ver in de hitte. Als je lekker bij het zwembad wilt liggen en af en toe een leuke excursie wilt doen dan is dit een uitstekende plek. Voor in het hoogseizoen was het niet druk, voornamelijk engelsen en op de excusies ook veel turken. Erg leuk! Kamers zijn wel erg gehorig.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2012

Super hotel met heerlijk ETEN!!

fam.gebhardt, 30-7-2012

Mooi hotel... ruim zwembad met glijbaan die open is van 10 tot 12 en van 2 tot 4. Fam.kamer aan het 2e zwembad( 2kmrs met tussendeur ) zwembad waar je niet met kids in mag heel raar!!!!. Bar/club was niet open erg jammer. Het ontbijt en diner zijn echt super zoveel keus.De lunch iets minder maar 2 restaurantjes in de buurt. De drankjes in het hotel zijn hollandse prijzen. Gratis wifi bij de lobby. Ligging op een berg lekker rustig naar beneden en boven met de taxi (hisaronu) 10 tl/5euro lopen is niet te doen(vindt ik) Drinken op een card systeem hoef je niet gelijk te betalen. Een mini supermarkt een hammam en fitnes van 3x3 stelt niks voor en 60gr. Tennisbaan verpaupert. 3x per week een avond show verder niks het stadje hisaonu is super gezellig leuke barretjes en winkeltjes!!! strand moet je met de taxi doen kost 20tl/10euro. met het hotel ga je naar de lagoon ook mooi maar dit ligt achter de zee voor 1x leuk. Wij hebben het heerlijk gehad hier Voor ons voor herhaling vatbaar.
Gereisd met jonge kinderen in juli 2012

Heel Mooi En Leuk!

FamJ, 23-5-2010

wij waren hier met oudere kinderen voor 7 dagen. het is ons goed bevallen, de ligging is heel mooi, maar wel vervelend voor onze kinderen om uit te gaan, in het dichtstbijzijnde stadje was het savonds nog erg rustig, wat misschien nog wel veranderd in het highseason, maar nu nog niet echt leuk was.

het personeel is heel aardig, wat ik wel heel belangrijk vind, want als je eet moet er niet een chagarijnige ober je bord wegpakken, maar een aardige opgewekte man die netjes vraagt of je klaar bent, en naar je lacht, wat in green anatolia het geval is. het eten is oke, genoeg keus, en veel salade, en groente. toetjes waren ook erg lekker!

de kamers worden elke dag verschoond, en netjes gemaakt, en er liggen elke dag nieuwe badlakens voor je klaar.

er zijn 2 zwembaden, een voor kinderen, met glijbaan, en ee voor als jet het rustig wilt hebben. ook zijn er voor de kinderen een tafelvoetbal en een pooltafel.

het drinken was in vergelijking met in het stadje duur,maar te doen

Leuk hotel!

Gereisd met oudere kinderen in mei 2010

vriendelijk hotel in prachtige omgeving

frieda, 22-5-2010

periode 15 mei, 1 week, hotel ligt op een berg zodat het avonds erg fris kon zijn, het eten vonden wij echt super, minpunt vond ik de kamers, klein en gehorig, verder die berg oplopen als je avondje weg wilt is niet te doen, maar taxi naar beneden was 6 tl, 3 euro
Gereisd met partner in mei 2010

Een gezellig hotel

MM, 15-5-2010

Hotel Green Anatolia is een heel gezellig hotel. Als je een niet te massaal hotel wilt, is dit echt een aanrader. Het hotel ligt tegen een berg aan, buiten het uitgaansgebied.

Het personeel in het restaurant is erg vriendelijk. Het eten is lekker en er is genoeg variatie. Er is een mooi zwembad met super glijbaan. Het hotel beschikt over een busje dat je rond 10.00 uur naar het strand van ölüdeniz brengt, ± 5 km. Om 15.00 uur word je weer opgehaald.

Wij zijn hier een week in de meivakantie geweest met twee kinderen, 6 jaar en 7 jaar.

Gereisd met jonge kinderen in mei 2010

Heerlijk zwemmen en eten; rustig hotel

charlottewurfbain, 15-5-2010

in de mei vak. zijn we in green anatolia geweest. we waren daar met kinderen van 7 9 en 11 jaar oud. de kinderen hadden het erg nar hun zin in de waterglijbaan (10 tot 12 en van 14 to 16uur) het hotel heeft een mooi groot zwembad met glijbaan!!!! heerlijk ontbijt- en dinerbuffet een paar x bbq gehad. Er is ruime keuze aan gerechten, waarvan sommige alle dagen hetzelfde zijn, maar elke dag zijn er ook andere gerechten. Veel verse groenten en uitgebreid ontbijt. Het personeel is heel vriendelijk: echt lachen met de obers die grapjes uithalen met iedereen. Er komen vooral Engelsen (in mei). Je hebt uitzicht op een berg, waar paragliders vanaf komen. Verder: pool- en voetbaltafel en binnen is nog een sauna en stoombad (niet echt warm). Daar kun je behandelingen krijgen (scrub, massage, etc). lekkker als het regent. Op 10 minuten lopen is een dorpje, niet gezellig maar wel bank en supermarkt. Excursie als 12-eilandentour kun je ook zelf boeken in Oludeniz. Markt dinsdag in Fetihye: groot
Gereisd met jonge kinderen in mei 2010

Turkse 4 sterren

Andrew, 22-7-2009

De kamers waren voldoende, maar is meer 3 sterren waard.

Ontbijt en avondeten is zeer ongevarieerd, zeer eentonig, en weinig keus.

Fitness ruimte is minimaal, verwacht niet te veel ervan. Sauna is goed te doen.

Wel vriendelijk personeel.

Je moet wel een eindje lopen om met busje naar de stad of strand te gaan.

Je hebt gratis wifi bij receptie, moet je even code vragen.

Gereisd met vrienden in mei 2009

Prima bestemming

Dorien, 16-8-2008

2 weken met kids (6-6-12 jaar) in Green Anatolia geweest. Prijs/kwaliteit verhouding is prima. Erg vriendelijk personeel en heerlijk (gezond) gegeten! Voor de kinderen is er geen animatie maar dat vonden wij geen probleem. Je kunt hele leuke excursies boeken (bij Explora hebben wij goede ervaringen) voor een zeer redelijke prijs. De (private, max. 25 pers.) boottocht is een aanrader! En ook de jeepsafari (met bezoek aan Patara beach) is aan te raden. Vanaf het hotel kun je gratis met het busje naar het strand van Oludeniz. Als je dit hotel als basis ziet voor uitstapjes is het een zeer goede keuze. Maar wanneer je de hele dag entertainment binnen je hotel zoekt, moet je dit niet boeken. Tijdens ons verblijf waren er vnl. Engelse gezinnen aanwezig.

heerlijke vakantie

eddy, 13-8-2008

Goeie vakantie gehad aldaar! Eten over het algemeen goed alleen erg veel wespen dit jaar bedierf af en toe de vreugde. Personeel erg vriendelijk dit in tegenstelling tot de bazin die als een dictator liep te paraderen. Ligging is wat minder moet toch een flinke berg op en bij 40 graden is dat wat lastig. Helaas bijna geen animatie. Een keer in de week een buikdanseres. Het zwembad met glijbaan is erg leuk en ook het complex zelf met mooie bergen op de achtergrond is een lust voor het oog. Ik zal er niet nog eens naar toe gaan ( geen 2 x naar hetzelfde ) maar in zijn geheel een goed hotel.

tophotel

Diny, 8-8-2008

We zijn net een paar dagen terug van Green Anatolia. Een zeer net en rustig hotel, met een zeer goede service erg vriendelijk personeel. De drankjes waren erg duur, maar het was geen probleem om wat in een rugzak mee te nemen vanuit het dorp, de tassen werden niet gecontroleerd, en men liet onze gekochte spullen in de minibar liggen. Het eten was voortreffelijk, 14 dagen verschillende gerechten gehad met veel keuze. Je kunt goed naar beneden lopen, en omhoog ging ook, maar met de kinderen kun je beter een taxi nemen die niet duur is 8 lira en na twaalven 10 lira (ong. 5 euro)

Animatie was er niet, maar dit was voor ons geen probleem.

De kamers waren ruim en schoon, linnengoed werd dagelijks vervangen.

Zeer goede hamam aanwezig.

Een aanrader

Gereisd familie in juli 2008

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Green Anatolia in Fethiye (en Calis), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Green Anatolia zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Green Anatolia scoort een 8.33 uit 10 op basis van 29 reviews.