Appartement Erkin ***

Erkin

109 reviews over Appartement Erkin in het Nederlands

Geweldig

Monique en Patrick, 20-9-2017

Wij heben het heerlijk gehad in Erkin. Mooie appartementcomplex, vriendelijk personeel, mooie tuin. Heel fijn zwembad. Wij hebben terplekke ontbijt bij geboekt. Echt heerlijk, goed verzorgt en afwisselend.

Fiets huren is wel een aanrader, binnen 10 min in fethiye/ callis. Dolmus ook om de hoek.

1 nadeel het poetsen van de kamers. Als ze poetsen doen ze het prima. Maar is niet elke dag. Voor ons maakte dat in principe niet uit. Maar niet poetsen dan heb je ook geen schone handoeken.

Wij komen zeker nog terug in Erkin.

Callis/ fethiye vinden wij geweldig en voelen ons daar thuis.

Gereisd met partner in september 2017

Leuk klein hotel/appartement met mooi zwembad

Willy en Susanne, 28-7-2017

Het Hotel/appartement ligt net aan de rand van Fethiye. het heeft 8 appartementen te huur. Alles wordt goed onderhouden en is schoon. Het personeel is zeer vriendelijk en behulpzaam. Het zwembad bied na een warme dag een aangename verkoeling. Wij hebben met zijn tweeen elke ochtend een ruim ontbijt bijgeboekt en dat is goed bevallen. Als je van rust houd, is dit ideaal.
Gereisd met partner in juli 2017

Rustig relaxen

Erimar, 16-6-2017

Ligt rustig tussen de twee wegen van Calis naar Fethiye. Prachtig complex. Kleinschalig met mooi ruim zwembad. Hier geen handdoekje leggen. Op een paar minuten loopafstand de Dolmus naar het strand van Calis of het gezellige centrum van Fethiye. Appartementen zijn ruim, schoonmaak prima. De eigenaar is een wat norse man die zich niet met de gasten bemoeide en alleen opveerde als je iets van de menukaart bestelde wat overigens best prijzig was in vergelijking met de prijzen van de gemiddelde eetgelegenheid in Fethiye. Zijn vrouw en de vaste werknemer maakten alles goed. Behulpzaam en regelde alles voor je. Kortom Erkin is een prima accomodatie als je rust zoekt maar houd er rekening mee dat het echt in een woonwijk ligt zonder restaurantjes oid in de buurt zodat je altijd de Dolmus moet pakken om ergens te komen.
Gereisd met oudere kinderen in augustus 2016

Topper

Marcel, 6-8-2016

Heerlijk 3 weken mogen verblijven voor de 2e keer bij deze lieve familie met fantastisch zwembad. Wij hadden 3 weken fietsen gehuurd en konden zo mooi alle kanten op, langs de boulevard richting Fethiye, op de fiets naar Calis. Makkelijk naar de supermarkt. Daarnaast ook 10 dagen een auto gehuurd, dan kun je nog wat verder. Richting Patara, Xanthos of Letoon, Dalyan. Leuke baaitjes bezoeken, Kabak. Kidrak beach, Ólüdeniz. Jeepsafari ook super leuk, 12 eilanden tour, etc. Er waren niet heel veel Nederlanders, dus ze verhuren het nu ook aan Turken. Wij vonden dit ook best prettig.
Gereisd met oudere kinderen in juli 2016

Hartje, 31-1-2016

Rustige locatie 8 appartementen, ruim opgezet met groot zwembad. Ligt tussen Fethije en Calis in dus is gebruik van dolmus noodzakelijk, deze stopt op loopafstand dus goed te doen.
Gereisd met oudere kinderen in augustus 2015

top vakantie !

lindsey bom, 23-11-2015

Ik en mijn partner hebben 15 dagen in erkin verbleven wat een heerlijk mooi plekje,lekker weinig apartementen houden we van! En een geweldig zwembad en super huisdieren !

Het is aan de ene kant wel jammer dat je altijd met de dolmus oppad moet, het is net wat ver naar calis, of fethiye er stonden ook 2 fietsen om te lenen, alleen 1 daarvan was de trapper kapot, we hebben denk ik 2 /3 nachten veel last gehad van de blaffende honden buiten.. dat was wel een minpuntje, verder vond ik het een top vakantie! Bij vertrek kregen we zelfs een heel leuk kado ! Schijnt iedereen te krijgen erg lief!

Aanrader!!!! Wie weet tot 2016!!!!!:)

Gereisd met partner in oktober 2015

Geweldige tijd

Niek en Jessica, 22-10-2015

Eind Juli tot begin augustus heb ik hier verbleven met mijn vriendin. Wij hebben een geweldige tijd gehad hier in Fethiye. Je kan met de Dolmus zeer goedkoop naar de leuke bestemmingen in de buurt. De appartementen zijn zeer schoon en ruim genoeg, ze worden bijna elke dag schoongemaakt en ververst.

De familie Erkin is zeer gastvriendelijk en staan altijd voor je klaar. De dochter kan redelijk goed Engels, wat wel nodig is want haar ouders begrijpen alleen de basiswoorden. Maar ze doen erg hun best je te begrijpen en van alles voor je te regelen.

Wij hebben een toptijd gehad en raden dit iedereen aan. Als je 2 weken of lamger wilt blijven zoals wij deden, dan raadden wij aan om een aantal dagen een auto te huren zodat je de laatste dagen vol kan maken met nieuwe ervaringen.

Gereisd met partner in juli 2015

Goed vertoeven

Wilma, 10-10-2015

Kleinschaligheid, vriendelijkheid, gastvrijheid, behulpzaamheid passen bij het appartement, de eigenaren en medewerkers. Goed, degelijk appartement. Ruime woonkamer met een aparte slaapkamer, alleen de douche was verouderd.

Het ligt vlak aan de zee en op ca. half uur wandelen vanaf het gezellige centrum.

Wanneer je ca. 20 minuten de andere richting op loopt, dan ben je op een boulevard, daar hebben we voor een langerer periode super fietsen kunnen huren.

Gereisd met partner in mei 2015

wel aardig

Johan, 3-10-2015

Ze zijn gastvrij, maar de eigenaar is eigenzinnig.Als je iets bestelt via zijn menukaart,dan brengt hij ander eten met de woorden sorry, ik heb wat anders klaar gemaakt en dat brengt hij ook nog in rekening! Dit bederft natuurlijk de vakantiesfeer.
Gereisd met partner in september 2015

Leuk appartement

M.Ros, 19-9-2015

Na jarenlang in grote hotels verbleven te hebben,kwamen we dit jaar een paar dagen terecht in dit superleuke appartement.

We werden zeer gastvrij ontvangen en aan de hele familie voorgesteld.

We hebben ons zeer welkom gevoeld en de appartementen waren netjes en schoon.

Een geweldige tuin,prachtig mooi en schoon zwembad en leuke huisdieren,zoals honden,katten,ganzen en kippen.

Dit kleinschalige appartementen complex is zeker een aanrader.

Met de dolmus die aan het einde van de straat rijdt,ben je zo in Fethiye of Calis.

Aan het einde van ons verblijf kregen we nog een mooi kado voor ons nieuwe huis in Turkije.Echt super lief.

Gereisd met partner in september 2015

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Erkin bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Erkin in Fethiye (en Calis), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Erkin zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Erkin scoort een 8.96 uit 10 op basis van 114 reviews.