6,6

Matig

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Club Mersin Beach**** bij :

135 reviews over Hotel Club Mersin Beach in het Nederlands

perfekte vakantie

michel&ashley, 11-8-2012

de animatie was heel goed

heel vriendelijk was het personeel

eten was iets minder

maar voor die prijs prima te doen

Gereisd familie in juli 2012

direct aan strand , super !!

roy met partner , 19-10-2011

de mensen moeten niet zo zeuren , oke ligt afgelegen maar met dol mus die voor het hotel stopt !! zit je zo in kusadasi , eten is goed , kamer die wij hadden was schoon en ok , animatie is frans maar als je zelf mee doet , is het heel leuk en wordt je ook op genomen , en spreeken ze ook engels ,bediening perfect , receptie kan beter , direct aan zand-strand is perfect voor kinderen . heel veel afwisseling met eten 20 soorten toetjes , al met al ik heb twee weken samen met vriendin een perfecte vankantie gehad , voor strand en personeel zeker een reden om terug te komen .
Gereisd met partner in oktober 2011

ik kom er net vandaan 5-05-2011

max, 5-5-2011

het is geen hotel voor niet fransen er is geen fitnisruimte er is 14 km rond het hotel niets te doen,als nederlander ben je overal van buitengesloten ze spreken alleen maar frans als ik er drie weken gratis naar toe mag zal ik het niet aannemen.ik heb net 15 rot dagen achter de rug
Gereisd alleenreizend in april 2011

Lekker dicht bij zee

Wilco, 6-1-2011

Heerlijke vakatie gehad in het hotel, lekker dicht bij zee, en niet ver van kusadasi, met een beetje om je heen kijken valt er al heel wat te beleven
Gereisd familie in mei 2007

het viel een beetje tegen

vanswijgenhoven yvette, 23-10-2010

we zijn er geweest van 10 10 2010 tot 17 10 2010 we vonden het eten niet zo goed , heel weinig keuze in vlees, we hebben vooral veel groenten gegeten salade vooral, het hotel was best verzorgt maar het eten viel tegen en het weer ook een beetje 2 dagen regen weer onweer, en ietsje te ver van kusadshi, de animatie was oke maar alleen in het frans en engels, de kamer was inorde alleen viel de douche deur er geregeld uit als je ze wou sluiten
Gereisd met vrienden in januari 2010

Toffe vakantie

Tamara, 8-10-2010

Ik ben pas terug van een leuke vakantie, vriendelijk personeel, zeer propere kamers, nieuwe badkamer,lekker eten, en je kon 2x per dag kiezen uit 20 desserts mmmm!

En voor nen steak met frietjes blijf je best in Belgie.

Aanrader voor families met kindjes!

Gereisd met vrienden in oktober 2010

nooit meer

karel, 8-10-2010

ouder hotel,wel goede schoonmaak en het eten was goed,een groot minpunt voor nederlanders franse animatie doen ook geen moeite om engels te spreken, maar een bar open,als je s avonds gezelligheid wilt moet je hier niet naar toe gaan, je kunt binnen blijven zitten kort bij de bar,of buiten bij de snackbar waar geen muziek is en geen bar daar moet je meters voor lopen, dit was voor ons de achtste keer turkye en de laatste keer mersin beach.
Gereisd met vrienden in september 2010

weer een succes

gerd mergaerts, 8-8-2010

mijn vriendin en ik bezochten voor de tweede maal club mersin beach

het was weer een meevaller.

hotel had een opknapbeurt gekregen,onder het personeel een groot aantal nieuwe gezichten maar weerom zeer vriendelijk en behulpzaam,

het eten was goed, meer variatie dan vorig jaar,de rustige ligging en het fantastische privéstrand vlak aan het hotel hebben toch weer ons hartje gestolen, voor de tweede maal op rij hadden wij een zalige luilekker vakantie in mersin beach,

mss volgend jaar weer is terug,wie weet.

jani en gerd

Gereisd met vrienden in juli 2010

we gaan zeker terug

Ingrid, 9-11-2009

Ik zie hier enorm veel klachten over het hotel.

Mijn vriendin en ik zijn geweest eind september , en we hebben niks te klagen.

Wie leeft er in godsnaam op zijn kamer?

Ik heb al betere hotels gehad dat is een feit.

Maar ik klaag zeker niet , en is het niet normaal dat de bevolking zelf aan de kust op reis gehad.

Iedereen was er super vriendelijk en kon engels , frans en zelfs nederlands.

We gaan zeker terug want we hebben genoten.

Gereisd met vrienden in november 2009

leuk

T en s , 19-10-2009

het was een mooi hotel maar wel een oud.

Maar ze gaan verbouwen nu het dichtgaat dus in april is het helemaal anders.

kheb een leuke vakantie gehad ;)

alleen die van de receptie zijn alles behalve vriendelijk ! het eten was ook ni veel keus en Mayonaise kennen ze daar ni daar draaien ze yogurt onder de patatte haha :) Voor de rest alles in orde . alleen zouden er coctails of dergelijke mogen zijn want er is alleen maar vodka of raki enzo

Gereisd met vrienden in oktober 2009

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Club Mersin Beach in Davutlar, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Club Mersin Beach zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Club Mersin Beach scoort een 6.61 uit 10 op basis van 143 reviews.