9,1

Uitstekend

18 reviews over Appartement Villa Kiydan in het Nederlands

Een aanrader!

Funda, 16-8-2017

Villa Kiydan ligt in een mooie rustige omgeving met vriendelijke personeel, kamers waren ook goed schoon. Ideaal voor als je je rust zoekt.
Gereisd anders in augustus 2017

Relaxing

Ed, 19-7-2017

Wat een heerlijke plek! de locatie is dichtbij het dorp (10-15 minuutjes lopen) en bijzonder rustig. Het "complex" bestaat uit zes twee kamer en 6 een slaap kamer appartementen. Drie van de appartementen liggen direct aan het zwembad. wij hadden een appartement net naast het zwembad, aan de tuin "kant" waar het iets koeler is. De appartementen zijn schoon en wel onderhouden. Er is AC in de slaap kamers. De eigenaar is vriendelijk, er is de beperkte mogelijkheid om te eten (patat, pizza, etc.) maar zoals gezegd, 10 minuutjes lopen en je bent in het dorp met vele restaurants en bars. Er is de mogelijkheid om (prive) een boot te huren, wij betaalde 500 lira voor een volledige dag. Het complex is stil, wat Engelse en Turkse gasten maar was nooit vol. Een aanrader
Gereisd met partner in juli 2017

Dalyans Nr.1 : Villa Kiydan

DNarin, 22-8-2013

Na een vakantie van 2weken bij Villa Kiydan,raad ik iedereen aan om zijn/haar vakantie daar te houden!Het is dichtbij de stad gelegen waardoor je makkelijk zonder een auto aan je dagelijkse behoeftes kan komen en het is ideaal om een rustig vakantie te houden.De rustige maar mooie tuin design(bloemen,fruitbomen etc.)van Villa Kiydan geeft een innerlijke rust en creëert een aparte sfeer.Het eerste indruk die Villa Kiydan achterlaat is dat je je meteen thuis voelt.Dagelijks wordt er ook schoon gemaakt in de appartementen.De slaapkamers bevatten een airco.Elk appartement bevat een eigen kleine terras,dit houdt in dat je een eigen tuin hebt.Villa Kiydan is een kleine en vriendelijke familiebedrijf,waardoor je geen last zal hebben van de drukte.De zwembad is een voordeel voor gezinnen met kinderen.De kinderzwembad is beveiligd,waardoor de ouders extra kunnen genieten.Naast de appartementen heeft de familie Kiydan een eigen boot,waarmee ze voor uw familie een tour kunnen organiseren.
Gereisd alleenreizend in augustus 2013

Heerlijk voor rustzoekers

Edith Bronkhorst, 6-8-2013

Rustig en schoon appartementencomplex waar de sfeer gemoedelijk is. De twee eigenaren, de broers Kiydan, onderhouden het complex goed. Hun moeder verzorgt eens per week een 'home made' maaltijd voor die gasten die het willen en de broers zijn ook in te huren voor boottochten. Aan het zwembad ligt iedereen rustig te lezen, er is geen geörganiseerd vermaak. De gasten zijn voornamelijk Engels en iedereen boekt rechtstreeks bij de eigenaar. Dalyan is een gezellig dorpje temidden van prachtige natuur waar relaxen het hoofddoel is.
Gereisd familie in juli 2013

Mooi en rustig complex

Marlijn, 1-7-2013

We hebben deze accommodatie via de eigenaar die we al 8 jaar kennen geboekt. De appartementen zijn mooi en ruim. Er is een fijn zwembad. In de avond is het erg rustig, want de Pool bar is helaas gesloten. Het is ongeveer 10 minuten lopen naar het centrum.

Een aanrader voor rustzoekers!

Gereisd anders in juni 2013

22 mei 2010 bezocht met partner

Wil en Cor, 30-5-2010

Villa Kiydan is een zeer verzorgd appartementencomplex wat ongeveer 15 minuten lopen van het centrum van Dalyan ligt. Wij hadden een 3kamer app.en voldoende ruimte. Helaas ontbraken de stoelen op het terras wat ik als een gemis heb ervaren en dit ook gemeld heb.

Deze kwamen volgend jaar of over 2 jaar......

In de slaapkamers zit airco in de woonkamer niet.

Voor de airco moet wel betaald worden.

Een fijne omgeving als je rust zoekt.

Gereisd met partner in mei 2010

Prima bestemming

Arno Grunder, 11-5-2010

Een heerlijk appartement als uitvalsbasis voor een prachtige zon en ontdekkingsvakantie. We hebben ons prima vermaakt in de omgeving van Dalyan en genoten van de ruimte en service van Villa Kiydan. Het appartementencomplex wordt gerund door twee enthousiate broers (eind 20), die het echt belangrijk vinden het naar de zin te maken. Je kunt heerlijke boottochten maken met de priveboot van de oudste broer. Wij hebben de standaardtoer naar de turtlebeach en modderbaden gedaan, maar ook een ochtendtocht waarbij we op zoek zijn gegaan naar de grote schildpadden. Erg idilysch en leuk om te doen. Vriendelijke mensen, een heerlijk zwembad en volledige service maakt dit complex een prima uitvalsbasis.
Gereisd familie in mei 2010

Echt nooit meer

anneke, 17-10-2009

Het meest onvriendelijke appartmenten complex wat ik ooit heb meegemaakt.

Komen al jaren in Dalyan in verschillende accomodaties, maar naar dit complex nooit meer.

Jammer het ligt mooi, rustig en een goed zwembad.

Alleen de eigenaar heeft niets met toeristen, dat blijkt wel dat er nooit iemand in de bar zit. Altijd moet zoeken naar iemand van het personeel en als de eigenaar er is, is hij niet aanspreekbaar, of gewoonweg onbeschoft.

Voor gezinnen met kinderen uiterst onvriendelijk.

Schoonmaken moest je om vragen en schone lakens maar 1 keer gehad.

Handdoeken 3 maal.De laatste 3 dage geen een keer meer schoongemaakt.

Gereisd familie in september 2009

Prachtige apartementen in een gezellig dorp

Familie Janssen, 23-8-2009

Wij hebben een fantastische vakantie gehad in Villa Kiydan. Het is een klein gemoedelijk complex met vriendelijke eigenaren. De 3-kamer apartementen zijn bijzonder ruim en worden netjes schoongehouden. Ook het dorpje Dalyan is een echte aanrader voor wie houdt van de typische Turkse sfeer. Het complex ligt ongeveer 10 a 15 minuten uit het centrum aan de Dalyan rivier met uitzicht op de koningsgraven. Wij hebben geen last gehad van de andere gasten en er waren ook altijd bedjes beschikbaar bij het zwembad.
Gereisd familie in juli 2009

prima appartement

josé schreurs, 13-7-2009

wij zijn in mei 14 dagen in villa Kiyadan geweest en hebben er een prima tijd gehad.Wij hadden een driekamerappartement.Dit was zeer ruim en netjes.Het centrum van Dalyan was niet ver, 5à 10 minuten lopen.Het was de eerste keer dat wijeen reis naar Turkije hadden geboekt maar zeer zeker niet de laatste keer.

Zowel de plaats Daliyan als villa Kiydan zijn echte aanraders voor mensen die niet de drukte opzoeken van het uitgaansleven.

Gereisd met partner in mei 2009

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Appartement Villa Kiydan bij :

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Villa Kiydan in Dalyan, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Villa Kiydan zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Villa Kiydan scoort een 9.13 uit 10 op basis van 19 reviews.