Appartement Villa Duran **

8,7

148 reviews over Appartement Villa Duran in het Nederlands

Waanzinnig

Michel Timmerman, 6-8-2017

Heel leuk appartement. Strand is te bereiken via locale bus of per boot. Duurt ongeveer met bus 20 minuten en boot half uur. Super lieve familie die deze accommodatie runt.
Gereisd met oudere kinderen in juli 2017

Geweldig

Piet en Lonneke, 18-6-2017

Het complex is minder geschikt voor mensen met kleine kinderen die niet kunnen zwemmen. Het zwembad is ongeveer 1.60 diep en heeft geen kinderbad
Gereisd met partner in juni 2017

Prima accomodatie maar onvriendelijke eigenaar

Conny, 16-11-2016

Wij hadden dit jaar voor Villa Duran gekozen omdat de prijs en de accomodatie zeer aantrekkelijk waren. Dit klopte ook. Mooi appartement, netjes en ruim. Fijn zwembad. De eigenaar was in eerste instantie erg vriendelijk en behulpzaam, maar dat veranderde toen wij niet naar de door hem georganiseerde bbq kwamen en zelf een tripje hadden geboekt (niet via hem dus) en hierover spraken met een bevriende gast. Toen begon hij erg onvriendelijk te worden tegen ons, en zelfs tegen onze dochter. Kennissen werden geweerd van het terrein, gasfles kon niet worden geruild ivm ingewikkelde aansluiting, het werd mijn man verboden om met andere gasten te praten over activiteiten die niet door Duran werden georganiseerd, aan mijn dochter werd gevraagd of ze ergens anders kon wachten op ons ipv bij het zwembad (???), enz enz. Heel ongemakkelijk voor ons en heel jammer. Hoewel de lokatie en de prijs/kwaliteit verhouding prima is, komen wij niet terug en dat heeft alles te maken met deze man (Evren)
Gereisd met oudere kinderen in januari 2016

Prima zo

Piet en Lonneke, 9-10-2016

De accommodatie is eenvoudig maar netjes. Prima bedden, netjes schoon gehouden. Heerlijke douche en dat heb ik in Turkije echt anders gezien. Het appartementencomplex wordt door de uiterst vriendelijk Evren beheerd. Gastvrijheid staat hoog in het vaandel. Hij doet zijn uiterste best om het de klanten naar de zin te maken. Wij waren er dit jaar voor het eerst maar komen beslist terug. Het is volkomen normaal dat mensen die al vele jaren daar komen elkaar kennen en samen tijd doorbrengen. Ik zie dat er over kindvriendelijk wordt gesproken maar dat is het zwembad niet echt. Dat is gewoon 1.80 m diep en dat is voor kleine kinderen niet zo'n goed idee.
Gereisd met partner in september 2016

Super vakantie

Ramon, 27-9-2016

Wij hebben weer een super vakantie gehad. Zoals hieronder word vermeld bij een andere review. Dat is pure onzin. de eigenaar heeft nooit geen raar woord gezegd. Hij probeert juist altijd alles voor je te regelen. En dat het een "kliek" is. weer pure onzin. Ja wij kwamen nu ook voor de derde keer. Maar in een hele andere periode. Je maakt juist kennis met iedereen en iedereen is open en vrolijk.

Dan nu echt over de vakantie. Het was weer super. De accommodatie was prima. Niet luxe, maar wel aan alle eisen voldaan. En belangrijkste. Je kamer is brandschoon. Ook de excursies waren weer fantastisch. Super heerlijk eten. ook aan de bar kan je heerlijk een avondje nazitten. Hier maakt evren heerlijke cocktails voor je en zet hij lekker een muziekje aan.

Groetjes van 2 jongere stellen!

Gereisd met vrienden in januari 2016

Niet voor herhaling vatbaar.

Sandra, 25-9-2016

Het appartement was netjes voor Turkse begrippen met voldoende ruimte.

De eigenaar was onvriendelijk, op het onbeschofte af.

Als je het niet erg vindt om tussen een groep, jaarlijks terugkerende, Nederlanders te zitten, echt een "kliek", dan is dit wellicht een goede bestemming.

Voor ons niet voor herhaling vatbaar.

Gereisd met vrienden in september 2016

Geweldige vakantie!

Jordy & Yvonne, 12-9-2016

Voor een super leuke vakantie, raden wij zeker Villa Duran aan! 3 super leuke broers die deze tent runnen. Met geweldige excursies en goede service. En natuurlijk Heerlijke cocktails, zoals splitijsje en dat is zeker een aanrader! De omgeving is fantastisch en het is erg leuk voor jong volwassen tot oud. (Niet aan te raden voor kleine kinderen).
Gereisd met partner in september 2016

Fijn appartementen complex

Paul Groeneveld, 9-9-2016

Prijs kwaliteit verhouding is prima, aardige barman,en gastheer Evren en eigenaar Osman. Broer Unal verzorgt leuke boottrips met zeer lekkere lunch !!!

Prima zwembad, hoewel wat misschien klein als er veel mensen zijn.

Maar dit was bij ons nooit het geval

Goede schoonmaak van de huisjes. Alleen ik vond het bed wat hard !

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2016

Super leuke vakantie gehad

Colijn, 2-9-2016

Villa duran is een zeer gezellig appartement, het ligt dichtbij het centrum. De supermarkt en bakker zijn om de hoek. De kamers zijn zeer schoon, het zwembad vinden wij niet echt geschikt voor kleine kinderen gezien het bad 1 meter 70 diep is en geen peuter badje heeft. Maar wij waren met oudere kinderen en die vonden het fantastisch. Ook de leuke uitstapjes met zijn broers zijn zeker aan te raden.
Gereisd met oudere kinderen in juli 2016

Een plek om zeker weer eens naar terug te gaan!!!

Miram van der Kraan, 29-8-2016

Villa Duran is een gezellig, gemoedelijk, kleinschalig appartementen complex. De appartementen zijn zeer schoon. Ruim genoeg voor een gezin. We hebben er 2 weken een hele fijne tijd gehad. Evren (de eigenaar) spreekt prima Engels en is heel vriendelijk een behulpzaam. Ook de trips die zijn broers organiseren zijn zeer de moeite waard. Alleen de zeilboottocht was voor ons veel te druk en de housemuziek was echt een dikke turn off!! Maar dat was voor ons een goede les om voor dat je iets boekt toch wat meer informatie te vragen over een tripje.. verder een prima plek!!!
Gereisd met jonge kinderen in augustus 2016

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Villa Duran bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Villa Duran in Dalyan, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Villa Duran zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Villa Duran scoort een 8.67 uit 10 op basis van 152 reviews.