Hotel Portakal Dalyan ***

Portakal Dalyan
8,5

48 tips over Portakal Dalyan

claudiahoezee, 19-9-2015
Ik heb een fiets gehuurd. Als je even snel naar het centrum wilt, ben je lopend toch wel even wat tijd kwijt. En met de fiets ben je net even wat mobieler. Maar goed, ik ben dan ook niet zo'n loper.
Krista, 17-7-2015
Er is zoveel leuks te doen, maar 12 eilandentour en krab vissen waren toppers! Hele dag met een boot op het water, incl Turkse lunch. Maar nog veel leuker was een dag met een privé boot de zee op. Geregeld met paar andere hotelgasten. Voor €25 pp van 10 tot 19 uur het water op inclusief lunch. Aangelegd bij de mooiste baaitjes, waar we hebben gezwommen en gesnorkeld. Helemaal te gek! Vraag naar captain Durul. Mijn zoon heeft met een groep de Saklikent kloof gelopen met gids Cengiz. Was geweldig!
Hedwig Meesters, 13-10-2014

Voor alle hoteleigenaren: misschien kijken of er een programma kan komen om de vele honden en katten te castreren en steriliseren want je struikelt over die dieren en ze kunnen je 's nachts met hun geblaf/gemiauw flink uit je slaap houden (en ze overstemmen het rustgevende geluid van de krekels).

De wandeling naar Kaunos is de moeite waard, evenals een boottochtje over het meer en door de delta naar het prachtige strand.

Anja van vliet, 28-9-2014

Maak een tocht naar t strand met de boot of bus , is geweldig.

Ook de 12 eilanden toer te gek heel mooi.

rossiaue, 21-9-2014
Wij zaten in kamer B1 (BeeOne), rustig en toch overal dichtbij. Volgende keer weer deze kamer voor ons.
Loes van Heusden, 14-9-2014
Dalyan is een beleving op zich...

doingsl, 31-8-2014

Ga een keer eten bij restaurant "Yali Capkini" Dit is een fantastische plek als je van rust en lekker eten houdt! ( ligt buiten het centrum maar als je ze belt komen ze je halen bij het hotel)

Ook restaurant "Temsi" en "Blue Moon" zijn heerlijk!!

Yvonne van der Rijt, 20-8-2014
Kamers aan straatzijde (gebouw B) zijn koeler, maar wel wat meer geluiden van de straat. Kamers op benedenverdieping hebben klein terrasje, kamers boven hebben geen balkon. Tips in Dalyan: bezoek het schildpadden ziekenhuis aan het strand (buszijde) en laat de schildpad niet voeren tijdens het boottochtje naar zee...! Koop handgemaakte sandalen bij de schoenmaker tegenover de Pop-In bar, eet bij restaurant Lotus aan de rivier (bij taxi standplaats) en drink bij de Mustang bar (ook DE koffie!).
Fam. H, 4-8-2014

Iedere avond in een ander restaurant in het dorp gegeten. Goed gegeten bij o.a BeyesGul, Steakhouse, Lime, Yener's Place.

Je kunt ontzettend veel ondernemen in de omgeving.

Aanrader is om bij de plaatselijke aanbieders, uitstapjes, bootjes te boeken. Scheelt veel geld met de grote Ned. Reisorganisaties.

Lico, 8-6-2014
Jeepsafari, neem alleen ontbijt en eet in dorp !!