Appartement Ottoman

Appartement Ottoman
Ottoman

3 reviews over Appartement Ottoman in het Nederlands

ger van der werf, 26-5-2008

gewoon heerlijk en erg mooi en een goede service mooie appertementen en een heel mooi zwembad het personeel is heel aardig en erg behulpzaam
Gereisd met partner in mei 2008

ger van der werf, 26-5-2008

wij komen al 13 jaar in dalyan maar dit zijn toch wel de mooiste appartementen en een hele goede service de direktie en het personeel zijn heel aardig en heel behulpzaam wij hadden het prima naar ons zin en gaan er weer terug
Gereisd met partner in mei 2008

Leonie, 3-8-2005

Ottoman appartementen zijn mooie ruime appartementen, ook ideaal voor gezinnen met kinderen. Een prachtig zwembad in een evenzo mooie tuin, waar een gezellige poolbar is. Het is niet te ver lopen naar het centrum en het ligt ontzettend mooi. Kortom een echte aanrader!!
    Gereisd anders in augustus 2005

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Ottoman in Dalyan, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Ottoman zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Ottoman scoort een 9 uit 10 op basis van 3 reviews.