Hotel Natulus **

Hotel Natulus
Natulus
6,8

5 reviews over Hotel Natulus in het Nederlands

vies + verwaarloosd + zeer ongastvrij!

L.H.van Leeuen, 14-9-2008

Via familie dit adres gekregen, waarschijnlijk sinds vertrek van mevr.Lutz en trouwen van Yalcin + Turkse mevrouw ernstig verwaarloosd. Het (kamer) meisje werkte zich uit de naad terwijl de eigenaars als pacha's rondschreden, niets deden en de hele dag achter de computer zaten, schande!
Gereisd met partner in september 2008

Remco en Natasja, 21-6-2007

Een klein gezellig familie hotel, rustig gelegen op 5 minuten loopafstand van het centrum van Dalyan. De kamers zijn sfeervol ingericht. Min punt zijn de matrassen van de bedden. De service is perfect, zeer persoonlijk en gastvrij; vragen worden graag beantwoord.
Gereisd anders in juni 2007

Hatta de Wit, 28-3-2007

Heeey robbin!! Je hebt helemaal gelijk het hotel is super en Ria en Yalzin zijn ook super!! Onzin wat die lui hier onder schrijven...wij gaan er al 9 jaar heen en ik blijf terug komen...net als veel van mijn familie leden!! Het is lekker rustig en je kunt je er echt thuis voelen..geen regels van zwemmen tot 8 uur of weet ik veel wat. Vraag je om drinken dat ze niet hebben..geen probleem wordt het zo voor je gehaald!! Super heb er echt weer zin in deze zomer...3 weekjes met mijn liefje die inmiddels zich ook thuis voelt in het heerlijke Dalyan!! Kus Hatta
Gereisd met partner in juli 2006

Robin, 19-3-2006

Ik ben Robin en ik ben bijna 10 jaar.

Ik kom al jaren met mijn ouders naar dit super relaxte hotel met goede service en Ria en Yalzin staan altijd voor je klaar!Wij hebben ook contact met Ria.Ik vindt niet alleen dit hotel leuk maar het hele plaatsje Dalyan.Wij gaan eind april weer 2 weken naar hotel Natulus en ik verheug me er erg op!Soms organiseren Ria en Yalzin wel eens een bbq en dat is heel lekker eten!Het is erg jammer dat opa Mehmet er niet meer is want die verzorgde ons altijd goed.Ik kan in hotel Natulus me helemaal uitleven ,alles mag en niks hoeft.Lekker zwemmen en in de tuin een boek lezen!

Groetjes Robin

Gereisd anders in maart 2006

Joop, 9-1-2005

Echt een vreselijke tent. Het blijkt dat het enekele jaren geleden nog wel goed was, maar toen was de eigenaar nog samen met zijn nederlandse vriendin.

Wij zijn 's middags gekomen en 's avonds weer vertrokken naar.....

(Dat zeg ik lekker niet anders gaan jullie er ook allemaal heen).

Gereisd anders in januari 2005

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Natulus in Dalyan, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Natulus zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Natulus scoort een 6.8 uit 10 op basis van 5 reviews.