Beoordelingen Hotel Keskin***

Keskin***
187 beoordelingen
Beoordelingen Hotel Keskin***
Gurpinar Mah. 2, TR-48840, Dalyan

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Keskin*** in Dalyan, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Keskin*** zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.
Hotel Keskin scoort een 8,5 uit 10, op basis van 187 beoordelingen
Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Keskin*** in Dalyan, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Keskin***, zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd. Juist in deze fase van het plannen van een vakantie is het belangrijk om de beoordelingen van andere reizigers goed te lezen, want het zou zonde zijn als een bepaalde accommodatie toch niet helemaal aan je verwachtingen voldoet. Wat je zeker niet moet overslaan zijn de foto’s en video’s van andere reizigers, die geven vaak een waarheidsgetrouw beeld van de bestemming en accommodatie en kunnen je wellicht wat ideeën geven over bezienswaardigheden, stedentrips en andere attracties. Wanneer je ervan overtuigd bent dat Hotel Keskin*** de geschikte accommodatie is voor jouw vakantie, check dan snel de beschikbaarheid bij een van onze vakantiepartners en zet de laatste stap op weg naar jouw droomvakantie. Daarnaast kun je op Zoover 351 vakantiefoto's van Hotel Keskin*** vinden. Ben je nog aan het oriënteren? Vergelijk accommodaties in Turkije. Bekijk alle overnachtingsmogelijkheden in Egeïsche Zee. Vergelijk Hotel Keskin*** met andere accommodaties in Dalyan.
Even geduld a.u.b.

7,5
8,2
7,3
8,1
Toon score en beoordelingen van:
met vrienden, 2014
"Van buiten is het een mooi hotel, maar"vertalen
Emey
2,0
7,0

13-07-2014 De service kan beter, medewerkers werken op automatische piloot.
Sommige spreken geen Engels een collega moest er bij gehaald worden om een bestelling te kunnen plaatsen.

Enorm veel vliegen in de eetzaal, zaten op het eten met name op de yoghurt en fruit.
Bestrijden deze niet met een apparaat of zoiets.

Als het erg warm was boven de 35 graden, ging de airco niet aan in de eetzaal en lobby. Moesten nadrukkelijk om vragen om aan te zetten.

Internet alleen dichtbij de receptie bereikbaar en dan nog viel deze weg.

De vrouwen die onze kamers schoonmaakten waren lief en maakten van de handdoeken prachtige dierenfiguren of versierden ons bed met bloemen uit de tuin.

met een groep, 2014
"Stel je geen hoge eisen, dan is dit hotel oké."vertalen
Marja
3,0
8,0

12-07-2014 Verzorgde tuin. Schone kamers.
Medewerkers verstaan hun vak niet.
Sommige spreken geen Engels,moeilijk bestellen. Werken routinematig. Klanten echt naar hun zin maken is er niet bij.
De barkeeper nam niet de moeite om sinaasappelsap te halen. Bleef voetbal kijken. Of zat te slapen. Een keer kon ik overdag helemaal geen eten bestellen, medewerkers hadden een BBQ feest. We spraken een vrouw aan, bleek de vrouw van de eigenaar te zijn. Zij zei: "Ik kan je niet helpen, ik ben er om het geld uit te geven".

Er hangen in het hotel bordjes met redelijk dreigende taal. Zie foto.
"Wilt u geen drank en etten (fout) van buitenaf meenemen. Uw spullen worden in beslag genomen".
Zo, stoere taal hoor! Door wie? Door de politie?!

Het ontbijt elke dag hetzelfde, smaak matig.
Tijdens het ontbijt wordt, als je net je laatste hap in je mond doet, het bord onder je neus vandaan gehaald.

In een vorige recensie las ik over een "handdoeken oorlog" en dat herken ik zeker. Echt asociaal.

met jonge kinderen, 2014
"Heerlijke plek, dus voor herhaling vatbaar!"vertalen
Anneriet Roeten
9,0

27-06-2014 Wij gaan dit jaar voor de 2e keer naar Hotel Keskin.
Het is heerlijk toeven daar voor groot en klein. Het personeel is heel vriendelijk en behulpzaam, zeker ook voor kinderen.
Het eten is inderdaad iets minder, maar dat mag de pret niet drukken.
Wij verbleven in een familiekamer, voorzien van airco in beide kamers. Deze zag er prima uit en werd elke dag goed schoongemaakt.
Langs de rivier loop je in 10 minuten naar het gezellige centrum.
Vanuit het hotel kan je met de boot over de rivier varen, waarna je gezellig kan bbq-en. Dit alles zonder bij te betalen. Ook kan je met hun boot naar het strand.
Er zijn meerdere excursies mogelijk, zeker de moeite waard om de schildpadden te bewonderen.
Voor een rustige en goed verzorgde vakantie, die ook in prijs goed is, moet je bij Hotel Keskin zijn.

met partner, Juni 2014
"Volop genoten!"vertalen
Snieders
9,0

14-07-2014 Twee weken heerlijk tot rust gekomen in het Keskin Hotel. Goede locatie, ongeveer 10 min. lopen langs de rivier naar het centrum Dalyan. Hotel was schoon, net als de kamer. Deze werd iedere dag schoon gemaakt, net als het verversen van de handdoeken.

Wekelijks een bbq bij het meer vanuit het hotel georganiseerd (als je het avondeten er bij in hebt). In andere reacties staat het welbekende handdoeken tafereel bij een zwembad, hier hebben wij gedurende 2 weken geen last van gehad. Altijd op ieder moment van de dag plek op een plek waar je zelf wilt (zon/schaduw). Net als de borden bij het ontbijt, er wordt eerst altijd gevraagd of je uitgegeten bent voordat ze het bord weghalen. Eten was iedere ochtend ongeveer hetzelfde, maar altijd voldoende keus (prijs-kwaliteit is goed). Avondeten was ook altijd iets bij wat je wel lust en wat lekker was. Bediening ook prima.

Dalyan is een prachtige plaats met een prachtige omgeving, waar je van alles kunt ondernemen.

met een groep, Juni 2014
"Zeer goed prijs kwaliteit verhouding"vertalen
Victor
10,0

11-06-2014 Zeer gezellig hotel, intieme sfeer en zeer aardig personeel!

met partner, Mei 2014
"Heerlijke relaxen en uiterst gastvrij"vertalen
Bobenyvonne
9,0

27-07-2014 Ligging is lekker rustig, vlakbij de rivier en op 10 min van het stadje.
Het buffet was iedere dag afwisselend en heerlijk We hebben geen dag buiten de deur gegeten, omdat het in het hotel zo goed was.

"Zeer ontspannen verblijf"vertalen
Jack Hoogendoorn
10,0

02-06-2014 Rustig gelegen op 1 km afstand van Dalyan. Vriendelijke personeel en zeer schoon! Heerlijk eten uit de Turkse keuken dus dat is smullen. Drie zwembaden met ligbedden.

"Prima verzorgd hotel"vertalen
ja
5,0
7,0

08-06-2014 Keskin ligt op ongeveer 1 km vanaf centrum Dalyan, bereikbaar via openbare weg dan wel pad langs de rivier. Rustige omgeving.
Is een zeer verzorgd hotel, elke dag schoonmaak en schone handdoeken.
Heeft drie zwembaden in en prachtig aangelegde tuin.
De manager loopt of rijdt de gehele dag over zijn terrein en alles wordt in de gate gehouden.
Ontbijt is eenvoudig maar goed. Keuze brood is stokbrood Avond eten is minder( jammer is eigenlijk het enige minpunt - veel fastfood- aanrader is voor het avondeten het naast gelegen hotel Alla Turca ( 40 TL) en de BBQ met de hotelboot.
Voor de rest prima vakantie gehad met mooi weer en wederom genoten van de boot tocht- op de priveboot- van captain Osman. Met dolmusbusjes is nagenoeg alles bereikbaar

alleenreizend, Mei 2014
"Verzorgt hotel met prachtige omgeving."vertalen
Gideon van Woerkom
5,0
4,0

21-05-2014 Ligt volgens opgave op 900 meter van het stadje maar ik geloof er niks van. Via een bospaadje met blauwe kapotte tegeltjes kom je op een ongelijk flagstone pad langs de rivier. Heen bij daglicht te doen- terug in het donker- ging ik met de taxi (10TL). Je passeert diverse goedkope restaurantjes aan de rivier die je graag willen ontvangen. Als alternatief voor de matige hoofdmaaltijd van Keskin nog niet zo gek om hier te eten.

met partner, Okt. 2013
"Goed schoon hotel."vertalen
Jeannine en Kees
9,0

27-10-2013 Begin oktober 2013 voor de tweede keer naar hotel Keskin geweest.
Dit hotel is prijs / kwaliteit een prima hotel,....alles wordt prima onderhouden,....er is ook weer geinvesteerd in nieuwe binnen en buiten opjecten,....het wordt elk jaar mooier.
Ontbijt en diner is eenvoudig maar goed,....vooral de soep is heel lekker.
Eigenaar en personeel bijzonder behulpzaam, eerlijk en vriendelijk,....ook weer gezellige mensen ontmoet die er o.a. vorig jaar ook waren.
Wij gaan beslist weer terug naar hotel Keskin.

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 volgende

Aanbiedingen

Last minute

Plaats Zoover op je website!

Meer mogelijkheden om Zoover te integreren op je site...

Poll

Hoe beveilig jij je spullen op vakantie?

Bent u de eigenaar?