Beoordelingen Hotel Keskin***

Keskin***
191 beoordelingen
Beoordelingen Hotel Keskin***
Gurpinar Mah. 2, TR-48840, Dalyan

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Keskin*** in Dalyan, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Keskin*** zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.
Hotel Keskin scoort een 8,5 uit 10, op basis van 191 beoordelingen
Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Keskin*** in Dalyan, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Keskin***, zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd. Juist in deze fase van het plannen van een vakantie is het belangrijk om de beoordelingen van andere reizigers goed te lezen, want het zou zonde zijn als een bepaalde accommodatie toch niet helemaal aan je verwachtingen voldoet. Wat je zeker niet moet overslaan zijn de foto’s en video’s van andere reizigers, die geven vaak een waarheidsgetrouw beeld van de bestemming en accommodatie en kunnen je wellicht wat ideeën geven over bezienswaardigheden, stedentrips en andere attracties. Wanneer je ervan overtuigd bent dat Hotel Keskin*** de geschikte accommodatie is voor jouw vakantie, check dan snel de beschikbaarheid bij een van onze vakantiepartners en zet de laatste stap op weg naar jouw droomvakantie. Daarnaast kun je op Zoover 383 vakantiefoto's van Hotel Keskin*** vinden. Ben je nog aan het oriënteren? Vergelijk accommodaties in Turkije. Bekijk alle overnachtingsmogelijkheden in Egeïsche Zee. Vergelijk Hotel Keskin*** met andere accommodaties in Dalyan.
Even geduld a.u.b.
Lettergrootte: A A A

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 volgende

179 beoordelingen over Keskin***

191 beoordelingen
7,5
7,4
8,2
Toon score en beoordelingen van:
met jonge kinderen, Aug. 2014
"Hotel Keskin: een waar paradijsje in Dalyan"vertalen
Esther en Léon
10,0

21-08-2014 Wat kan een mens zich nog meer wensen!
De accommodatie is geweldig goed verzorgd, lekker rustig gelegen.
Ook onze kamer was helemaal top en de werksters hielden alles netjes schoon.
Al het personeel was ontzettend vriendelijk en behulpzaam!
De negatieve opmerkingen, zoals anderen beschrijven, herkennen wij totaal niet:
-Kamer was keurig en schoon
-personeel kon zich allemaal verstaanbaar maken
-Elke dag minimaal 10 verschillende salades, dus je kon zelf variëren wat je maar wilde.
-gebruikt servies wordt snel weggehaald om hygiënische redenen: voorkomen van insecten bij het eten.
Kortom een dikke vette pluim voor het hardwerkende personeel, van tuinman tot wasvrouw en van ober tot management!

met oudere kinderen, Juli 2014
"Heerlijke rustige plek, netjes, heel goed te doen"vertalen
mieders
7,0

03-08-2014 Keskin ligt buiten het centrum, er waait constant een heerlijke wind door de fraaie tuin. De hele sfeer in het complex is relaxed, je komt er echt tot rust. Er is geen harde muziek en dat vinden wij heerlijk. Kamers zijn goed verzorgd, wisselend van grootte, wij boekten 2 separate kamers (2 ouders 2 kinderen), maar één kamer bleek bij aankomst erg krap. Gevraagd om een alternatief, kregen een grotere familie accom. (2 kamers geschakeld - 1 badkamer gedeeld) aangeboden. Was heel netjes en schoon, badkamer wat verouderd. Eten geef ik een 6,5 niet zozeer kwaliteit als wel variëteit, je kunt prima en veilig eten, er is een bescheiden keuze .Internet is beroerd, volgens de eigenaar vanwege slechte dataverbinding die wordt geboden. Personeel is vriendelijk, het management vond ik wat minder bedreven, beetje sjofel. Dalyan zelf is een bescheiden toeristenoord, hoewel levendig, geen hoogbouw, gelegen in prachtige groene omgeving, veel water. In de omgeving is redelijk wat te doen.

met vrienden, 2014
"Van buiten is het een mooi hotel, maar"vertalen
Emey
2,0
7,0

13-07-2014 De service kan beter, medewerkers werken op automatische piloot.
Sommige spreken geen Engels een collega moest er bij gehaald worden om een bestelling te kunnen plaatsen.

Enorm veel vliegen in de eetzaal, zaten op het eten met name op de yoghurt en fruit.
Bestrijden deze niet met een apparaat of zoiets.

Als het erg warm was boven de 35 graden, ging de airco niet aan in de eetzaal en lobby. Moesten nadrukkelijk om vragen om aan te zetten.

Internet alleen dichtbij de receptie bereikbaar en dan nog viel deze weg.

De vrouwen die onze kamers schoonmaakten waren lief en maakten van de handdoeken prachtige dierenfiguren of versierden ons bed met bloemen uit de tuin.

met een groep, 2014
"Stel je geen hoge eisen, dan is dit hotel oké."vertalen
Marja
4,0
3,0
8,0

12-07-2014 Verzorgde tuin. Schone kamers.
Medewerkers verstaan hun vak niet.
Sommige spreken geen Engels,moeilijk bestellen. Werken routinematig. Klanten echt naar hun zin maken is er niet bij.
De barkeeper nam niet de moeite om sinaasappelsap te halen. Bleef voetbal kijken. Of zat te slapen. Een keer kon ik overdag helemaal geen eten bestellen, medewerkers hadden een BBQ feest. We spraken een vrouw aan, bleek de vrouw van de eigenaar te zijn. Zij zei: "Ik kan je niet helpen, ik ben er om het geld uit te geven".

Er hangen in het hotel bordjes met redelijk dreigende taal. Zie foto.
"Wilt u geen drank en etten (fout) van buitenaf meenemen. Uw spullen worden in beslag genomen".
Zo, stoere taal hoor! Door wie? Door de politie?!

Het ontbijt elke dag hetzelfde, smaak matig.
Tijdens het ontbijt wordt, als je net je laatste hap in je mond doet, het bord onder je neus vandaan gehaald.

In een vorige recensie las ik over een "handdoeken oorlog" en dat herken ik zeker. Echt asociaal.

met jonge kinderen, 2014
"Heerlijke plek, dus voor herhaling vatbaar!"vertalen
Anneriet Roeten
9,0

27-06-2014 Wij gaan dit jaar voor de 2e keer naar Hotel Keskin.
Het is heerlijk toeven daar voor groot en klein. Het personeel is heel vriendelijk en behulpzaam, zeker ook voor kinderen.
Het eten is inderdaad iets minder, maar dat mag de pret niet drukken.
Wij verbleven in een familiekamer, voorzien van airco in beide kamers. Deze zag er prima uit en werd elke dag goed schoongemaakt.
Langs de rivier loop je in 10 minuten naar het gezellige centrum.
Vanuit het hotel kan je met de boot over de rivier varen, waarna je gezellig kan bbq-en. Dit alles zonder bij te betalen. Ook kan je met hun boot naar het strand.
Er zijn meerdere excursies mogelijk, zeker de moeite waard om de schildpadden te bewonderen.
Voor een rustige en goed verzorgde vakantie, die ook in prijs goed is, moet je bij Hotel Keskin zijn.

met partner, Juni 2014
"Volop genoten!"vertalen
Snieders
9,0

14-07-2014 Twee weken heerlijk tot rust gekomen in het Keskin Hotel. Goede locatie, ongeveer 10 min. lopen langs de rivier naar het centrum Dalyan. Hotel was schoon, net als de kamer. Deze werd iedere dag schoon gemaakt, net als het verversen van de handdoeken.

Wekelijks een bbq bij het meer vanuit het hotel georganiseerd (als je het avondeten er bij in hebt). In andere reacties staat het welbekende handdoeken tafereel bij een zwembad, hier hebben wij gedurende 2 weken geen last van gehad. Altijd op ieder moment van de dag plek op een plek waar je zelf wilt (zon/schaduw). Net als de borden bij het ontbijt, er wordt eerst altijd gevraagd of je uitgegeten bent voordat ze het bord weghalen. Eten was iedere ochtend ongeveer hetzelfde, maar altijd voldoende keus (prijs-kwaliteit is goed). Avondeten was ook altijd iets bij wat je wel lust en wat lekker was. Bediening ook prima.

Dalyan is een prachtige plaats met een prachtige omgeving, waar je van alles kunt ondernemen.

met een groep, Juni 2014
"Zeer goed prijs kwaliteit verhouding"vertalen
Victor
10,0

11-06-2014 Zeer gezellig hotel, intieme sfeer en zeer aardig personeel!

met partner, Mei 2014
"Heerlijke relaxen en uiterst gastvrij"vertalen
Bobenyvonne
9,0

27-07-2014 Ligging is lekker rustig, vlakbij de rivier en op 10 min van het stadje.
Het buffet was iedere dag afwisselend en heerlijk We hebben geen dag buiten de deur gegeten, omdat het in het hotel zo goed was.

"Zeer ontspannen verblijf"vertalen
Jack Hoogendoorn
10,0

02-06-2014 Rustig gelegen op 1 km afstand van Dalyan. Vriendelijke personeel en zeer schoon! Heerlijk eten uit de Turkse keuken dus dat is smullen. Drie zwembaden met ligbedden.

"Prima verzorgd hotel"vertalen
ja
4,0
5,0
7,0

08-06-2014 Keskin ligt op ongeveer 1 km vanaf centrum Dalyan, bereikbaar via openbare weg dan wel pad langs de rivier. Rustige omgeving.
Is een zeer verzorgd hotel, elke dag schoonmaak en schone handdoeken.
Heeft drie zwembaden in en prachtig aangelegde tuin.
De manager loopt of rijdt de gehele dag over zijn terrein en alles wordt in de gate gehouden.
Ontbijt is eenvoudig maar goed. Keuze brood is stokbrood Avond eten is minder( jammer is eigenlijk het enige minpunt - veel fastfood- aanrader is voor het avondeten het naast gelegen hotel Alla Turca ( 40 TL) en de BBQ met de hotelboot.
Voor de rest prima vakantie gehad met mooi weer en wederom genoten van de boot tocht- op de priveboot- van captain Osman. Met dolmusbusjes is nagenoeg alles bereikbaar

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 volgende

Terug van vakantie?

Aanbiedingen

Last minute

Plaats Zoover op je website!

Meer mogelijkheden om Zoover te integreren op je site...

Poll

Waarmee schiet jij de meeste vakantiefoto’s?

Bent u de eigenaar?