Beoordelingen Hotel Keskin***

Keskin***
178 beoordelingen
Beoordelingen Hotel Keskin***
Gurpinar Mah. 2, TR-48840, Dalyan

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Keskin*** in Dalyan, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Keskin*** zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.
Hotel Keskin scoort een 8,5 uit 10, op basis van 178 beoordelingen
Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Keskin*** in Dalyan, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Keskin***, zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd. Juist in deze fase van het plannen van een vakantie is het belangrijk om de beoordelingen van andere reizigers goed te lezen, want het zou zonde zijn als een bepaalde accommodatie toch niet helemaal aan je verwachtingen voldoet. Wat je zeker niet moet overslaan zijn de foto’s en video’s van andere reizigers, die geven vaak een waarheidsgetrouw beeld van de bestemming en accommodatie en kunnen je wellicht wat ideeën geven over bezienswaardigheden, stedentrips en andere attracties. Wanneer je ervan overtuigd bent dat Hotel Keskin*** de geschikte accommodatie is voor jouw vakantie, check dan snel de beschikbaarheid bij een van onze vakantiepartners en zet de laatste stap op weg naar jouw droomvakantie. Daarnaast kun je op Zoover 349 vakantiefoto's van Hotel Keskin*** vinden. Ben je nog aan het oriënteren? Vergelijk accommodaties in Turkije. Bekijk alle overnachtingsmogelijkheden in Egeïsche Zee. Vergelijk Hotel Keskin*** met andere accommodaties in Dalyan.
Even geduld a.u.b.
Lettergrootte: A A A

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 volgende

166 beoordelingen over Keskin***

178 beoordelingen
7,7
8,3
7,3
Toon score en beoordelingen van:
met partner, Okt. 2013
"Goed schoon hotel."vertalen
Jeannine en Kees
9,0

27-10-2013 Begin oktober 2013 voor de tweede keer naar hotel Keskin geweest.
Dit hotel is prijs / kwaliteit een prima hotel,....alles wordt prima onderhouden,....er is ook weer geinvesteerd in nieuwe binnen en buiten opjecten,....het wordt elk jaar mooier.
Ontbijt en diner is eenvoudig maar goed,....vooral de soep is heel lekker.
Eigenaar en personeel bijzonder behulpzaam, eerlijk en vriendelijk,....ook weer gezellige mensen ontmoet die er o.a. vorig jaar ook waren.
Wij gaan beslist weer terug naar hotel Keskin.

met partner, Sept. 2013
"Prijs/kwaliteit meer dan oke!"vertalen
KV
6,0
5,0
6,0
7,0

17-9-2013 Wij zijn 12 dagen naar hotel Keskin geweest. De eerste 3 nachten zaten we in een kamer die ronduit schandalig was, het was een kamer op de zolder met allemaal schuine daken waar we niet eens konden recht staan. Bijna alles was kapot en na 3 dagen begon de badkamer enorm te stinken (het was bijna niet uit te houden van de stank). Gelukkig is het een heel vriendelijk eigenaar (die altijd aanwezig is) en de volgende dag kregen we een nieuwe kamer. Nette kamer, niets speciaal maar toch wel veel mooier dan de vorige kamer. Eten is prijs/kwaliteit oke, veel fastfood maar ook veel verse groenten. Met kinderen is het niet echt aan te raden naar dit hotel te gaan, ze zijn super vriendelijk daar valt niets op aan te merken maar ze gaan zich er vervelen. Er is niets te doen voor kinderen en het eten lusten ze ook niet vrees ik... Er zijn ook weinig kinderen dus samen spelen zit er niet in. Het personeel is vriendelijk en de omgeving is heel mooi en alles is er goedkoop! Al bij al goede reis gehad

"Fijn hotel prachtige ligging"vertalen
anja
8,0

14-9-2013 Het hotel heeft een prachtige ligging, de kamers zijn eenvoudig maar netjes en worden keurig schoon gemaakt. de tuin van het hotel is mooi aangelegd. Het eten is eenvoudig maar smaakvol, er zou iets meer variatie mogen zijn maar je zit hier ook niet in een super groot hotel, dus moet je ook geen mega buffetten verwachten .Het personeel is heel erg aardig. De bbq die het hotel organiseert is een aanrader wat betreft de gezelligheid. Het plaatsje Dalyan is gezellig en je hebt hier niet van die opdringerige verkopers. Kortom een prima prijs/kwaliteit verhouding.

"Weer thuiskomen"vertalen
Peter en José Hogen...
7,0

11-9-2013 Voor derde keer dit hotel en het was weer een fantastische vakantie, het is net thuiskomen, heerlijk eten, super personeel en schone accommodatie, Lekker met het bootje naar het strand of een heerlijke bbq op het strand van het hotel uit geregeld, prima. Keskin en Dalyan daar komen we zeker terug.

"Dit nooit meer"vertalen
Ja_2013
2,0

2-9-2013 Hotel is erg saai en er heerst geen sfeer. Personeel is niet spraakzaam.Geen muziek. Kinderen vanaf 10 jr gaan vervelen. Onenigheid gehad met de facturatie bestellingen. Fout lag uiteindelijk bij hotel. Let op dus goed op jullie bonnen, het is bestelling op kamernummer en daarna betalen na 3 dagen aan de receptie. Weet dus wat je bestelt. Daarna is de vakantie gewoon niet leuker op geworden. Toeristen nemen na ontbijt nog koffie en suikergoed mee naar zwembad en laten daar verder staan, wat veel mieren en ongedierte met zich meebrengt. En wordt pas de volgende dag schoongemaakt. Verder veel oude en kapotte meubilair en matras is erg hard om op te slapen. Kamer wordt echt niet goed schoongemaakt! Heel vroeg worden de ligstoelen kinderachtig geclaimd..'handdoekenoorlog. Tenslotte bestaat diner uit veel koude standaard salades en als warm hoofdgerecht fastfood, geen variatie. Wat wij hebben gehoord dat een aantal toeristen buiten de hotel zijn gaan eten. Geen leuke vakantie dus beleefd.

"Prima hotel"vertalen
joop grevinga
8,0

12-9-2013 Mooi ,zeer fraai gelegen langs de rivier.eten mag meer worden gekoeld maar het is goed en voor elk wat wils. .Zeer hinderlijk was wel dat sommige hotelgasten de hele dag wegwaren maar wel de handdoeken op de bedjes hadden gelegd en zodoende de bedjes bezet hielden.Bijna alle bedjes waren s':morgens om 6 uur al bezet !.Voor de rest een prima hotel, heerlijk rustig ,vriendelijk personeel, kortom een aanrader.

"Super vakantie"vertalen
Fam. Meerveld
8,0

2-9-2013 Dalyan echt een te gekke plek om op vakantie te gaan. Qua natuur maar ook qua mensen, lang niet zo opdringerig! De omgeving en het uitzicht van het hotel zijn prachtig. De tuin wordt elke dag goed onderhouden. En ook de kamers worden goed netjes gehouden elke dag. Wij hadden helaas wel een kamer die wat aan de kleine kant was en ik heb echt een tafel gemist in onze kamer! Tevreden zijn wij over het personeel. De een werkt wel iets harder als de anders maar over het algemeen top! Ook het eten beviel ons prima, het is geen all incl. dus uitgebreid is het buffet niet maar de afwisseling is prima. Hieronder heb ik wat gelezen over katten. Dat is inmiddels opgelost want die vind je er niet meer. Wel een aantal hele lieve honden die je niet kan verleiden om mee te gaan naar je kamer, haha.

Ik weet dat dit hotel altijd bezig is om zich blijvend te verbeteren aan de hand van de feedback. En dat is wat mij betreft ontzettend belangrijk.

"Mooi hotel!"vertalen
fam. schelvis
8,0

16-8-2013 prima hotel, zeer schone kamers maar ook de rest van het complex, heel erg verzorgd. het eten was niet heel erg gevarieerd, veel verschillende koude salades en 4 a 5 warme gerechten erbij maar wij vonden het elke avond weer heerlijk.

met oudere kinderen, Juli 2013
"Verzorgde acomedatie met prachtige ligging"vertalen
meneer van den Hove...
7,0

9-8-2013 Zeer dienstbaar, vriendelijk personeel in het sfeervolle, prachtig gelegen Dalyan. AANRADER.

met partner, Juni 2013
"Schitterende ligging"vertalen
joh_rooijen
7,0

4-7-2013 In juni een vakantie van 8 dagen doorgebracht in dit hotel. Het hotel is qua prijs en ligging een uitstekende keuze als je een rustige locatie in een natuurlijke omgeving zoekt. Mooie kamers, een fantastische tuin, drie mooie zwembaden en goed opgeleid en vriendelijk personeel. Dit is nog een hotel waar de eigenaar meewerkt en zorgt voor een goede kwaliteit. Het warme avondeten is van een redelijk niveau, de groenbar is zeer vers en uitgebreid. Vanuit de tuin kijk je direct uit op een schitterende bergrug die langs de rivier loopt. Die rivier ligt op korte afstand van het hotel (100 meter). Via de daarlangs aangelegde boulevard loop je in 10 minuten naar de haven van Dalyan (centrum). Daar zijn meer dan voldoende restaurants om de middaglunch te gebruiken. Ik ben al veel plekken in de wereld geweest maar Dalyan en omgeving is in potentie een diamant. Daarnaast biedt de zeer directe omgeving historische sites als Caunos en in de berg uitgehakte tempelgraven (Lycisch).

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 volgende

Aanbiedingen

Last minute

Plaats Zoover op je website!

Meer mogelijkheden om Zoover te integreren op je site...

Poll

Wat doe jij met Koningsdag?

Bent u de eigenaar?