Appartement Fatih ***

Appartement Fatih
Fatih

3 reviews over Appartement Fatih in het Nederlands

catelijne, 31-7-2005

Wij zijn vorig jaar naar Fatih geweest (geboekt bij gogotours)en het was klein maar fijn! Alle jongens die er werken waren ook echt super vriendelijk. Ze vonden het ook helemaal niet erg om de kakkerlak uit onze kamer te halen :)

Het was wel duur in vergelijking wat we kregen maar ik heb er een top tijd gehad, lekker aan het zwembad op het strand en in de barstreet:)

Gereisd anders in juli 2005

C.J.van Eijk, 11-6-2005

Ik ben nu 3x in app Fatih geweest,nl in 2000/2003/ en 2004 en er is maar weinig of niets vernieuwd aan het interieur, dat zou niet echt overbodig zijn.Er is weinig goed bruikbare servies goed,geen waterkoker. Maar het personeel en de familie Fatih zijn heel erg vriendelijk, opzicht heb ik het daar erg naar me zin gehad,alleen vind ik het voor wat je daar heb het erg behoorlijk aan de prijs jammer genoeg,anders had ik er nu weer heen gegaan,ik heb nu iets goedkopers gevonden.
      Gereisd anders in juni 2005

Marja, 20-5-2004

Ik ben net terug van een vakantie in Gumbet en ben een weekje in appartement Fatih geweest.

Het is centraal gelegen, in/tegen het centrum en 5 minuutjes lopen vanaf het strand.

De mensen daar zijn bijzonder aardig en servicegericht. Er zit een bar/restaurant naast met ook hele fijne en gastvrije mensen.

Wat me alleen tegenviel is dat het appartement wat simpel is ingericht en de douche is erg klein met een douchegordijn dat aan je vastplakt als je gaat douchen en een open stopcontact meteen naast de douche... Ook vond ik het waardeloos dat je het toiletpapier niet in de toilet mocht deponeren maar in een afvalbakje. Maar dat schijnt in die omgeving normaal te zijn heb ik begrepen.

Ik heb voor 1 week 460 Euro betaald incl. verzekeringen en dat vond ik niet in verhouding.

Gereisd anders in mei 2004

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Fatih in Dalyan, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Fatih zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Fatih scoort een 7 uit 10 op basis van 3 reviews.