Uitstekend

99 reviews over Hotel Basar in het Nederlands

Geweldige plek!!!

Yvonne de mooij, 1-8-2017

Alles was goed, prachtige omgeving gezellige winkelstraatjes op paar minuten lopen, met de boot naar het strand, heerlijk hangen bij het zwembad en het gezellige barretje.
Gereisd met vrienden in juli 2017

Eten fantastisch !

Ligging ideaal !!

AANRADER !!

Gereisd met partner in juli 2017

Wat is het hier toch fijn!

Karin, 3-5-2017

Het hotel is geweldig, heel erg schoon en uitstekend verzorgd. Het personeel is zeer gastvrij en behulpzaam. De ligging is ook ideaal, in het dorpje Dalyan. Het eten is lekker en vers en wordt met heel veel zorg klaargemaakt. Wij hopen dat er in deze rustige tijden qua toeristen in Turkije toch meer mensen gaan besluiten om hier naar toe te gaan want er is echt niets aan de hand. Er is veel in de omgeving te doen en dat is ook heel fijn. Wij komen zeker terug en hopen dat er dit jaar nog vele gasten zullen volgen om te genieten van dit fantastische hotel met geweldige service.
Gereisd met vrienden in april 2017

Heerlijk

Lizette, 22-3-2017

Prima prijs kwaliteit verhouding. Vriendelijk personeel.
Gereisd met partner in juli 2016

prachtige plek, ontzettend vriendelijk personeel

rosalie tuin, 16-1-2017

Mijn moeder die hier al meerdere malen naartoe is geweest, heeft mij overgehaald om toch eens mee te gaan. Het personeel is ontzettend vriendelijk en niet opdringerig. Net als de rest van het dorp. Je kan gerust als vrouw alleen over straat en op je gemak rondkijken.

Het deluxe gedeelte is ruim en schoon. Nooit gebrek aan schone handdoeken gehad. De huisvrouw vouwt en ruimt zelfs mijn rondslingerende kleding op.

In tegenstelling tot mijn eerdere ervaringen in turkije zijn de bedden heerlijk zacht (een erg belangrijke voorwaarde voor mijn slechte rug)

Het eten is vers en allemaal door de famillie zelf beried. Heerlijk! Het zijn voornamelijk turkse gerechten.

De sfeer is relaxed, je kan de gezellige praat opzoeken als je wilt, maar je kan je ook heerlijk terug trekken.

Kortom, ik ben een huismus en blijf liever thuis dan op vakantie. Maar ik voel mij bij basar hotel zo thuis dat ik er graag weer naar toe zou willen!

Gereisd anders in januari 2015

Een kleinschalig uitdtekend hotel

wim, 11-9-2016

Wat wel heel erg goed was zijn de luxe kamers in het bijgebouw, erg ruim en modern. Wordt elke dag zeer goed schoongemaakt. Een leuke tuin en een zwembadje. Personeel heel vriendelijk, hoewel je de man van de dranken maar niet uitgelegd krijgt dat rode wijn toch echt niet op 28 graden geserveerd moet worden. Het vrouwelijk personeel zijn allemaal schatjes. Ontbijt is goed, maar houd je van vleeswaar houdt het niet over, maar dit zijn details. Diner is Turks eten, dus goed. Turks eten staat op de 3e plaats in de wereld geclassificeerd. Onze tevredenheid is zodanig dat wij terugkeren in Dalyan en verblijven in hotel Basar.
Gereisd met partner in september 2016

Super

Geert&ilja, 12-6-2016

Heerlijk eten, alles home made, zeer vriendelijk personeel en heel erg schoon.
Gereisd met partner in juni 2016

Fantastisch verblijf

Mevr Jansen, 2-5-2016

Wij waren met een aantal vrienden en hebben enorm genoten van ons verblijf in Basar Hotel. Het personeel is zeer vriendelijk en gastvrij, geen enkele moeite is teveel om de gasten naar de zin te maken. Het hotel heeft een mooie tuin en een groot zwembad. Het is overal zeer schoon en de kamers worden elke dag schoongemaakt. Het eten is heerlijk en vers, elke dag vers fruit en de verse sapjes zijn een aanrader!
Gereisd met vrienden in april 2016

Heerlijke vakantie!

Monique, 14-9-2015

Het was voor ons de 2e keer in Dalyan. We hebben genoten. Het hotel is zeer gunstig gelegen. Dorp en winkels allemaal op loopafstand. Geen opdringerige verkopers. Het hotel straalt rust uit, mede door het vriendelijke personeel. Of het nu de manager is of de schoonmaakster allemaal super!!!

Gaan hier zeker nog een keer naar toe.

Gereisd familie in augustus 2015

Plek om terug te keren

Eugenie, 12-8-2015

Hele fijne plek, zonder massa toerisme en nog het gevoel van het echte Turkije. Geen all in resorts en nog een dorps karakter. Hotel voldoet prima naar alle wensen, goede schone kamers, heerlijk turks eten en Turkse gastvrijheid. Dit keer voor de 2e keer geweest.
Gereisd familie in augustus 2015

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Basar*** bij :

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Basar in Dalyan, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Basar zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Basar scoort een 9.03 uit 10 op basis van 102 reviews.