9,2

Uitstekend

5 reviews over Hotel Asur in het Nederlands

zalig om te verblijven

sterckx charre, 24-4-2009

prima hotel tweede thuis is reeds voor de zevende maal naar het zelfde hotel asur
Gereisd met partner in april 2009

Erna Driesmans, 17-12-2007

Ik was er met mijn dochter afgelopen zomer. Hotel Asur is gezellig en klein, vriendelijke bediening en de baas en zijn personeel geven je alle info die je nodig hebt. Prachtige omgeving. Dalyan is niet groot, weinig toerisme. EN....je kan er overheerlijk eten voor een schappelijke prijs.
Gereisd anders in december 2007

rie coolsaet, 12-10-2005

Klein en mooi hotelletje (eigenlijk eerder pension°.

Het ontbijt was verzorgd, maar weinig afwisseling (1 broodsoort tijdens 14-daags verblijf.

A la carte s' avonds heel lekker en ruime porties.

Kamer netjes, maar piepklein, ik heb zo ongeveer overal tegengelopen in de kamer.

Ook vrij gehorig ondanks de rustige en nette mensen die hier waren.

Publiek voor 90 % Engelsen.

Niet slecht maar ik heb confortabelere pensions bezocht voor een kleinere prijs, dus volgende keer niet meer hier.

Gereisd anders in oktober 2005

Mevr. Kaal, 15-8-2005

Het ziet er allemaal keurig eruit, maar ook de omgeving heeft iets dat bij het hotel ligt.
Gereisd anders in augustus 2005

Kaya, 24-7-2005

Het hotel is echt waar voor je geld. de mensen daar zijn heel vriendelijk en gastvrij. wij zelf gaan er nu voor het vierde jaar heen en voor ons is dit hotel gewoon nummer 1! zo leuk en mooi is het daar. ook de eigenaar en zijn personeel zijn erg vriendelijk en aardig. zij verzorgen je gewoon een geweldige vakantie!
Gereisd anders in juli 2005

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Asur in Dalyan, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Asur zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Asur scoort een 9.2 uit 10 op basis van 5 reviews.