Aparthotel Rainbow

Rainbow
6,7

6 reviews over Aparthotel Rainbow in het Nederlands

Joop!, 25-2-2004

Prima naar ons zin gehad, ontbijt kon beter. De airco begaf het geregeld maar voor de rest was het een goed Hotel met aardig personeel! Het stadje is leuk/rustig en aan de boulevard kun je goed eten voor weinig!
Gereisd anders in februari 2004

Yvonne, 10-1-2004

De plaats Çesme is een echte aanrader! Goed hotel, aardig personeel, mooie ligging, wel steile klim, maar dat wordt gecompenseerd door het mooie uitzicht. Half september bijna geen gasten meer. Ons werd gevraagd of wij i.p.v. in het door ons geboekte appartement in het hotel wilde verblijven (dat was veel goedkoper voor hun). Toen wij dit weigerden, werd de receptionist opeens een stuk onvriendelijker! De masseur in de "hammam" van het hotel heeft bijzonder grijpgrage vingers, hij gaat veel te ver. Drankjes zijn er inderdaad bespottelijk duur.
Gereisd anders in januari 2004

claudia en ben, 31-12-2003

Wij hebben het er erg naar onze zin gehad.. Mooi uitzicht, zeer vriendelijk personeel, alleen inderdaad de betaling van de minibar en de bar bij het zwembad klopten bij ons nooit, we betaalden voor dingen die we niet hadden gehad. Maar als je goed oplet kan er niks misgaan, bij klachten werd meteen gehandeld.
Gereisd anders in december 2003

Een Frank uit Zwolle, 11-10-2003

He Eric onze verhalen komen aardig overeen.
    Gereisd anders in oktober 2003

marijn en sander, 13-9-2003

Het personeel van dit hotel was erg aardig en de service was wat ons betreft prima. De kamer was prima en werd elke dag netjes schoongemaakt. Ook hadden we een prachtig uitzicht over de zee met een klein balkonnetje ( vraag hier specifiek naar als je gaat boeken bij een reisbureau). Koop inderdaad geen drankjes bij het zwembad ( neem gewoon je eigen drinken mee) en pak niks uit de minibar inderdaad. Eet gewoon in cesme. Als je wel iets koopt aan het zwembad hou bij wat je hebt gekocht!! Hun systeem is niet al te snugger. alles wordt op kamernr. bijgehouden dus andere mensen kunnen gewoon op jouw nr. bestellen.( in ons geval) dus onderteken al je bonnen.
    Gereisd anders in september 2003

klaassen, 7-9-2003

goed schoon hotel, let wel op de minibar in je appartement (duur) en de poolbar.

Steile klim als je vanaf de stad terugloopt naar je kamer.

Aardige mensen, mooi zwembad goede dolmusverbinding naar het strand.

Gereisd anders in september 2003

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Rainbow bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Aparthotel Rainbow in Cesme, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Aparthotel Rainbow zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Aparthotel Rainbow scoort een 6.67 uit 10 op basis van 6 reviews.