Hotel Ilica Spa & Welness *****

Hotel Ilica Spa & Welness
Ilica Spa & Welness
8,6

18 reviews over Hotel Ilica Spa & Welness in het Nederlands

Geweldig mooi en gastvrij hotel

Inez Back, 4-6-2015

Wij (mijn dochter en ik) zijn net terug van een weekje naar dit heerlijke hotel.

Alles klopt, het personeel is heel vriendelijk, hulpvaardig en zeer kindvriendelijk.

Ook het eten is geweldig (halfpension), je krijgt echt waar voor je geld.

De bedden zijn heel comfortabel niet te hard niet te zacht precies goed.. dit geldt ook voor de douche echt heel fijn.

Dit hotel biedt ook Beachbungalows aan deze liggen aan het strand, ideaal als je met kleine kinderen bent(als ze overdag moeten slapen), want je hebt het strand direct aan de bungalow met ligbedden.

Deze beachbungalows kun je alleen ter plaatse boeken bij de receptie, deze wordt bemand door zeer correcte dames.

Wij hebben geboekt via touroperator tot nu toe nog de enige reisorganisatie de dit hotel in z'n pakket heeft.

Ik kom zelf uit de reiswereld en als je alles los doet, de vliegreis, hotel en transfer ben je echt vele malen duurder uit als dat je het via touroperator boekt.

Dit hotel is zeker om nog een keer naar terug te gaan.

Gereisd met oudere kinderen in mei 2015

geweldig hotel!!!

s_grl, 29-4-2012

schoon,mooi,rustig,alleen maar Turkse toeristen op een paar duitsers of nederlanders na, in 1 woord geweldig!!!
Gereisd met jonge kinderen in januari 2009

Rust gecombineerd met luxe

Faruk, 30-7-2010

wij hebben hier in het hoofdgebouw een familie kamer genomen voor bijna een week. Dit betekend dat je twee verdiepingen hebt met gescheiden airco en twee badkamers etc. zeker een aanrader als je met twee kinderen wil relaxen en genieten.

Het eten is werkelijk formidabel en laat niets te wensen over.

Voor de kinderen is dit hotel gewoontjes en behelst weinig spel en activiteit.

De gasten zijn over het algemeen Turken die van de rust en luxe komen genieten.

Verblijf is op basis van half pension en dat doen ze bewust. Ze willen hiermee de service en kwaliteit (ook van en voor de gasten) hoog houden. De prijzen zijn ook voor de rijke Turken (blikje cola is 5 euro)

Kortom: wil je rust en echt enkel zon, zee, strand, lekker eten, en luxe.... ga dan naar Ilica.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2008

superhotel

monique, 5-10-2009

ik ben in mei in dit hotel geweest, het was in 1 woord fantastisch. perfecte prijs/kwaliteit verhouding. zeer vriendelijk personeel. prima eten. alleen maar turkse gasten (en wij dus)... alles ziet er prachtig uit (alles net nieuw).

Ga volgend voorjaar zeker weer.

Gereisd met partner in oktober 2009

nooit meer

Yuksel, 2-8-2009

Ik ben sinds een week terug van vakantie waar ik een week lang was in ilica otel. Hotel is heel luks, schone kamers, bij de zwembad kan je drinken alleen verkrijgen tegen betaling en de prijzen zijn ook erg duur vb water 2 euro. Middag eten is er niet alleen tegen betaling kan je wat halen bij de snackbar ook erg duur. Dit had ik van een 5 ster hotel niet verwacht. dat je voor alles moest betalen, tijdens het avond eten krijg je alleen water gratis erbij voor de rest moest je betalen, dit hoort niet bij een 5 ster hotel. Hele week geen animatie gezien in het hotel, in de avonden was het ook niet leuk in het hotel dus ben ik elke avond naar de centrum geweest van cesme. Tijdens het boeken denk je dat het een all inclusiev hotel is maar achteraf blijkt dat niet zo is, dit is mij niet verteld. volgende keer ga ik liever nar een 5ster hotel in antalya waar et 10x beter is.
Gereisd met partner in augustus 2009

Een Superformule LOUNGEPIER heeerlijk

Sehrazat, 18-6-2009

wij zijn er in 2001 geweest was het al een zeer mooi hotel in 2008 wederom geweest !!! is het helemaal verbouwd tot een resort wellnes club

we hebben genoten... egt supergezellig

was het niet in het voorseizoen maar we hebben heerlijk veel rust en ruimte

alleen tijdens het eten zag je hoeveel mensen er toch wel aanwezig waren wil er nu alleen mar terugkomen :)) elk jaar! zijn ook in de sheraton geweest,maar vind dit overtreffender,in 1 woord superrr

Gereisd met vrienden in juni 2009

voor herhaling zer waard

charly akgun, 13-11-2008

prima ruime schone kamers, zeer vriendelijk personeel. zwembad, restaurant schoon, eten half ned/half turks. gezellige warme sfeer
Gereisd familie in mei 2007

Geweldig hotel!!

Jan en Joyce Hofland, 28-8-2008

Wij gaan over 3 weken terug naar Ilica Beach Hotel. Een heerlijk hotel waar je echt in de watten wordt gelegd. Wij hebben Turkse vrienden met een klein kind en het was absoluut geen probleem dat wij onze vrienden een hele dag meenamen naar het hotel en alle faciliteiten, ze mochten zelfs mee eten. Erg aardig en behulpzaam personeel. Mensen die zo zeuren kunnen beter niet naar het buitenland gaan. Vakantie is ook respect hebben voor mensen uit een ander land. Mensen hebben hun eigen cultuur. Wij willen ook graag met respect behandeld worden. Turkse mensen zijn zeer gastvrij. Kijk ook maar eens verder dan het hotel en ga naar de heetwaterbronnen, links af en dan 5 minuten lopen van het hotel, richting zee. Hier ontmoet je nog meer Turkse gastvrijheid!! Wij verheugen ons er nu al weer op:-)
Gereisd met partner in augustus 2008

Suzanne & Ronald, 16-9-2007

Ben gister terug, eten is erg lekker, onvriendelijke mensen allemaal. Alles is erg duur!!!

Kamers zijn erg schoon, vanuit het balkon is er een heel mooi uitzicht.

Centrum is best duur en met de taxi is het niet te doen, erg duur...

Gereisd met partner in september 2007

Figen, 10-9-2007

Ben net terug uit Cesme. verbleef 2 weken in Hotel Ilica.

- Het eten was wel lekker, maar bijna elke dag hetzelfde

-Kamers waren super mooi en heel erg schoon.

-Personeel was aardig

- Prijzen zijn ontzettend duur! Bijvoorbeeld een cola kost ca. 5 euro in het hotel en klein flesje water ca. 2 euro! Niet te geloven...

-Er is geen animatie aanwezig

-In het hotel is er geen gezellige sfeer, niemand praat met elkaar. Zelfs in de lift zegt niemand gedag tegen elkaar, dit vond ik nogal raar.

-Ik voel me na 2 weken niet echt uitgerust, omdat er erg veel lawaai was. Vooral bij het zwembad is het niet echt mogelijk om rustig te liggen door de kinderen!

Ik zal nooit voor de tweede keer gaan!

Gereisd met partner in september 2007

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Ilica Spa & Welness bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Ilica Spa & Welness in Cesme, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Ilica Spa & Welness zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Ilica Spa & Welness scoort een 8.61 uit 10 op basis van 22 reviews.