Villa Cardaks

Cardaks
8,4

5 reviews over Villa Cardaks in het Nederlands

esmee, 6-7-2007

Het was zo gezellig daar, het personeel is hartstikke vriendelijk en ze zitten ook niet hele tijd op je lip. Adana kebab kan je daar heerlijk eten! Dat is echt een aanrader.
    Gereisd anders in juli 2007

Fam. van t Hof, 27-6-2006

6 ruime2-onder-1-kap villa's met gem. zwembad compleet ingericht met sateliet tv en wasmachine en zeker qua prijs/kwaliteit uitstekend te noemen. Het is gelegen in een gebied met alleen maar vakantiehuizen voornamelijk bewoond door rijke turken uit de grote stad. Weinig buitenlandse toeristen, een verademing ! Zonder auto kon je er weinig doen. Wij hebben er dan ook een auto bij gehuurd wat de reis duurder maakte maar dit was zeker de moeite waard. Hiermee reden we iedere dag naar het prachtige spierwitte strand van Ilica, en het centrum van Cesme en we maakten tochtjes over het hele schiereiland en bezochten meerdere malen Izmir.
    Gereisd familie in augustus 2005

Albert Nieuwenhuis, 10-8-2005

Toen wij aankwamen in çardak´s villages was mijn eerste indruk zeer goed. Het complex zag er goed verzorgd uit. We werden gelijk welkom geheten door de familie die al gelijk onze koffers aannam enzo. Het huisje was ook lekker groot. 4 slaapkamers, 2 badkamers, een ruime woonkamer en een grote keuken. De ligging is wat minder maar als je eenmaal de "dolmus" (lokale bus) hebt ontdekt kun je overal komen.
      Gereisd anders in augustus 2005

j.kuip, 5-8-2005

De villa's zijn prima maar er had in de reisgids wel vermeld mogen worden dat de huurder totaal geen privacy heeft. Het strand dat 350 m van de villa's vandaan ligt bestaat niet meer. Dus je moet of naar het drukke Illica strand of naar een strand waar het vol vuilnis ligt. In het hoogseizoen is het zwembad druk en zijn er niet voldoende ligbedden. Ook heb ik comfortabel tuinmeubilair gemist.
        Gereisd anders in augustus 2005

Familie Uludag, 28-12-2004

In 2004 2x verbleven in Cardak's Villas en heel goed bevallen! Cok iyi. Rustig complex met 6 zeer ruime villa's in villawijk met eigen zwembad, bar, winkel en restaurant waar heerlijke pide en lahmacun wordt gemaakt (niet vergeten: guvec, specialiteit van de kok!). Rond iedere villa goed onderhouden tuin/gazon. En iedere villa heeft een eigen veranda met tuinset. Dus, voor ieder wat wils. Uitermate geschikt voor groepen die goed verzorgd willen worden voor een goede prijs. Complimenten en dank aan de familie Yuksekol, Raif, Tahir, Yasar en de rest!

Hoscakal!

Gereisd anders in december 2004

Overweeg je om een verblijf te boeken in Villa Cardaks in Cesme, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Villa Cardaks zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Villa Cardaks scoort een 8.4 uit 10 op basis van 5 reviews.