Hotel Voyage Türkbükü ****

8,4

356 reviews over Hotel Voyage Türkbükü in het Nederlands

Heerlijke vakantie gehad

L., 28-8-2017

Wij zijn met twee kinderen (3 en 5 jaar) voor 10 dagen naar dit hotel gegaan. Het ligt circa een uur rijden vanaf het vliegveld. Dit lijkt lang maar is het zeker waard! Vriendelijk personeel, zeer goed eten, gehele dag ijs/drinken/fruit/hapjes. Bezoekers zijn vooral de wat rijkere Turken die binnen het eigen land op vakantie gaan. Geen lallende en dronken toeristen. Geen run op bedjes in de ochtend. Ondanks het hoogseizoen waren er de gehele dag bedjes vrij. Kamers schoon, ruim en voorzien van vele extra's (shampoo/douche schuim/bodylotion/scheerspullen/slippertjes.
Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

zoals alle jaren heel fantatisch

agnes, 30-6-2017

alles is dik in orde. heel mooie villa kamers. het eten is gewoon heel lekker en er is steeds genoeg variatie. De medewerkers zijn steeds vriendelijk.
Gereisd met partner in mei 2016

Thuiskomen!

Pien, 20-5-2017

Al jaren gaan wij naar Bodrum en omgeving. Nog nooit zo thuis gevoeld als hier. Eten is zeer gevarieerd, qua versnaperingen is we veel keuze (vers fruit, Ola ijsjes, gebakjes etc) en het is niet te vergelijken met de vreetschuur formules van andere hotels.

Vriendelijk personeel die je al snel aanspreekt bij naam en onthoudt hoe je je koffie dronk. Verder schone kamers, geen handdoekje leggen op de pier of strand en heerlijk rust. Animatie is er gelukkig bijna niet en de keiharde muziek is er ook niet. Hou je hier wel van? Dan kun je beter naar een ander hotel. Wij gingen voor de rust :)

Gereisd met partner in mei 2016

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Voyage Türkbükü bij:

Weer helemaal Super, wat een persoonlijke service!

J & E, 9-5-2016

Het is een wat kleinschalig hotel (zonder binnenzwembad), maar met super de luxe service en persoonlijke benadering van het personeel.. Gevarieerd aanbod van eten en drinken (merkdranken), gehele dag gesneden vers fruit, schepijs, Ola ijs en wafels beschikbaar. Wel erg heuvelachtig, maar er rijden golfkarretjes om je van a naar b te brengen. Laatste dag werden wij s avonds om 22.30 uur opgehaald en wij mochten (zonder bijbetaling) alle drie de kamers tot 20.00 uur aanhouden. Hotel zat in deze meivakantie niet vol. Met de dolmus voor vijf Turkse Lira naar Bodrum.
Gereisd met vrienden in mei 2016

super

vastenavondt, 12-6-2015

prijs kwaliteit een heel goede keuze. buffeten zijn heerlijk en gevarieerd. kamer in de villa zijn zeer ruim en aangenaam

Goed hotel

Kees de Vos, 27-5-2015

Zeer goed hotel.

Personeel is zeer vriendelijk en staan altijd klaar, eten is zeer uitgebreid en gevarieerd.

Op onze vraag of we een kamer konden krijgen met 2 losse bedden werd zeer goed gereageerd door ons een upgrade te geven naar familiekamers zonder bijkomende kosten.

Zeer steil maar met de golfkarretjes kom je overal zeer snel en hier hoef je nooit lang op te wachten.

Wij zijn met de dolmusbus een dagje naarBodrum geweest en dit is zeer leuk om te doen. Ook hebben we een dag een auto gehuurd via de receptie en ook dit is een aanrader om de omgeving op eigen houtje te verkennen.

Al met al een zeer geslaagde vakantie.

Één woord" geweldig"

Seuter , 23-5-2015

Geweldig app complex .

Schoon en omgeving erg groen en geweldig uitzicht.

Niet aangeraden voor mensen welke slecht ter been zijn ,alhoewel er personeel met golfkarretjes gratis hun dienst aanbieden.

Personeel zeer behulpzaam ,komen je drankje nog op locatie brengen bij je ligbed

S avond animatie bij de bar...ech gezellig.

Gewoon lux

Gereisd met oudere kinderen in mei 2015

Weer geweldig

Joke, 21-5-2015

Wij zitten nu in voyage turkbuku voor de zesde keer. Wat weer een heerlijke ontspannen vakantie. De bediening is weer geweldig. Vooral Resat en Salih in het restaurant. We hebben nog 1 week en dat zal ons zeker weer aan niets ontbreken.
Gereisd met partner in mei 2015

Zeer mooie goed verzorgde accommodatie.

Jochem, 16-5-2015

Hotel Voyage Turkbuku is een geweldige locatie om te onthaasten. Het onbreekt aan niets, de medewerkers staan veelal graag voor je klaar en het eten is fantastisch. Kamers zijn ruim en schoon en liggen mooi verspreid tussen de olijfbomen.
Gereisd met jonge kinderen in mei 2015

Goed hotel

Mos, 17-9-2014

80% van de gasten is Turks. Personeel spreekt en verstaat slechts Engels, Duits of een andere internationale taal. Ze zijn wel vriendelijk en doen hun best om het de gasten naar hun zin te maken. Eten is uitstekend. Hotel ligt enigzins afgelegen. Niet geschikt voor mensen, die slecht ter been zijn. Ruime en schone kamer. De 24 uur per dag rondrijdende golfkarren stinken en maken veel lawaai. Zouden vervangen kunnen worden door elektrische karretjes. Animatie en muziek is voornamelijk gericht op de Turkse gasten. Heerlijk weer gehad en verder geen klagen.
Gereisd alleenreizend in september 2014

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Voyage Türkbükü bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Voyage Türkbükü in Bodrum, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Voyage Türkbükü zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Voyage Türkbükü scoort een 8.43 uit 10 op basis van 359 reviews.