Appartement Red Lion ***

Appartement Red Lion
Red Lion

Onvoldoende

4 reviews over Appartement Red Lion in het Nederlands

Heerlijke vakantie gehad hier!

joyce, 27-9-2009

wij hebben 11 dagen mogen verblijven in een van de appartementen. Het complex heeft een heerlijk zwembad en is schoon. Leuke bar aan het hotel waar je erg lekkere cocktails kunt drinken voor een zeer redelijke prijs. Deel van het personeel spreekt erg goed Engels, anderen weinig. De kamer was schoon, er is een werkende koelkast en airco aanwezig (laatste is optioneel, vonden wij niet nodig). De kamer/badkamer is klein maar functioneel. Elke dag worden prullenbakken geleegd en bedden opgedekt. Om de dag schone handdoeken. De douche liep soms moeilijk leeg, werd direct naar gekeken toen we dit meldden. Hotel heeft ook een bar in het centrum waar je korting krijgt op cocktails. Kregen door personeelslid een restaurant aangeraden waar (achteraf) bekend van is dat ze toeristen met belachelijk hoge rekeningen opzadelen, terwijl het in eerste instantie niet duur lijkt, trap hier dus niet in! Verder is het dicht bij bartstreet en centrum, toch rustige ligging (alleen hondengeblaf en haan).
Gereisd met vrienden in september 2009

Heerlijk rustig

Roy, 9-2-2009

Simpele appartementen, in eerste instantie niet erg schoon maar na dat gezegd te hebben werd er gelijk iets aan gedaan! Het is ongeveer 7 minuten lopen naar het strand en de boulevard. Het zwembad is heerlijk rustig en je kunt heerlijk eten bij het zwembad. Alleen de Engelse gasten zijn af en toe wel irritant. 50 meter zit een restaurant Demeter echt een aanrader heerlijk eten en niet duur! Al met al hebben we hier een hele ontspannen vakantie gehad!
Gereisd met partner in juli 2008

Mieke en Rob, 27-8-2007

zijn net terug van onze vakantie,hebben een prima vakantie gehad,ondanks dat we aan het eind van het seisoen zaten.

de kamers zijn niet heel groot maar wel schoon.t keukenblokje is erg klein,er is 1 electrisch kook pitje,de koelkast doet het goed.je krijgt elke dag schone handdoeken,en 1 keer per weer schoon beddengoed.als er iets mankeert of ontbreekt op de kamer werd het snel geregeld.

de bar bij het zwembad kan je heerlijk eten als je een keer geen zin hebt om naar de boulevart telopen.

(daar doe je trouwens maar +/- 7 min over)

het personeel is vriendelijk, maar spreekt slecht engels.

TIP:ga echt eens bij 'de Penguen' eten.je word niet lastig gevallen door "nederlands pratende" obers,en het eten is echt heerlijk en niet duur!(je zit direct aan zee, en hebt een mooi uitzicht op het kasteel)wij hebben hier het grootste deel van de vakantie gegeten!

Gereisd met partner in augustus 2007

a Campo, 9-8-2007

De ligging van Red Lion is erg goed, maar 100 meter lopen en je bent bij t centrum en t strand. Het appartement is klein maar van alle gemakken voorzien. Enigste minpunt is dat t appartement niet voorzien is van een balkon/terasje.
Gereisd met vrienden in juli 2007

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Red Lion bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Red Lion in Bodrum, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Red Lion zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Red Lion scoort een 4 uit 10 op basis van 5 reviews.