5,9

Matig

8 reviews over Appartement Nature in het Nederlands

Wat een bende!!!

Ton, 29-9-2008

Net terug uit Bodrum en wat een bende is dit appartement zeg. Hier komen we dus nooit meer resort Natur, ja veel natuur in het appartement, in de vorm van ongedierte dan. Het is er vies en vervallen. Scheuren in de muren en tussen de tegels waar de schimmels welig tieren. Onvriendelijk personeel en alleen op verzoek werd het lakengoed verschoond. Een kluisje hoef je niet te huren, die worden toch open gebroken. Gelukkig wisten we via medereisigers die natuurlijk ergens anders vertoefde , voor aankomst al hoe het er in Natur aan toe ging.
Gereisd met partner in september 2008

Dit liever niet meer.

Els el Idrissi, 24-8-2008

Zeer slecht onderhouden hotel. Verschoning pas op verzoek na drie dagen. Eten niet slecht maar weinig keuze. Liever niet naar dit hotel. 3 sterren maar het zou voor 2 door kunnen gaan. Armoedig
Gereisd met partner in augustus 2008

volgende keer ander hotel

van Hoof, 21-8-2008

wegens interne problemen hadden we de laatste 5 van de 10 dagen geen schoonmaak service, en geen schone handdoeken/beddegoed.

de eerste dag alleen koud water.

de tweede dag stroom problemen waardoor er in de nacht een generator aanstond die tegenover onze kamer was. deze maakte dusdanig lawaai dat we die nacht niet hebben kunnen slapen.

Het eten was redelijk, wel weinig variatie.

het personneel was wel erg vriendelijk en de 2 avonden turkish night waren heel gezellig en goed georganiseerd.

Het boeken van excursies bij een van de lokale travel agents op de boulevaard gaat prima, goede gidsen, erg goed geprijsd en zeer betrouwbaar.

De gast vrouw die wij hadden vanuit touroperator, vonden wij onpersoonlijk blijna wel onvriendelijk, en zeker niet betrokken bij ons als gasten.

Gereisd anders in augustus 2006

Dit nooit meer.

A.P.van Wingerden., 18-8-2008

Kamer zeer slecht het was een bouwval.

Sanitair te smerig om te gebruiken toilet was

helemaal bruin van binnen van het vuil.

Wasbak onder de resten van zeep en tandpasta.

Over de douche maar niet te spreken.

Dagenlijkse schoonmaak en handdoeken en lakens

verschonen werd niet gedaan. Zeer veel lawaai rond het hotel.Airco die we niet hebben gekregen bij aankomst zodat wij heel de week zonder airco gezeten hebben met deze warmte 44 graden.Na geklaagd te hebben werdt er nog niets aan gedaan.

Gereisd met partner in augustus 2008

Genoten

Sandra, 30-6-2008

Heerlijke vakantie, goed eten, personeel erg vriendelijk, bedeem ok, kortom een aanrader.
Gereisd met partner in juni 2008

Gezellig familiehotel

NJ Zandbergen, 26-6-2008

Zeer gezellig familiehotel, echter onze kamer was niet schoon. Na melding bij receptie kamer grondig schoongemaakt.
Gereisd met partner in juni 2008

yves, 12-5-2005

was een super vakantie tot dat we werden bestolen en de mensen van het appartement niks deden zelfs niet ff hun excuses aangeboden jammer
    Gereisd anders in mei 2005

Linda, 3-9-2004

Leuke appartementen, wanneer je er niet teveel van verwacht. Simpel, maar goed. Iedere dag schoonmaak. Geen toiletpapier!
      Gereisd anders in september 2004

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Nature in Bodrum, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Nature zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Nature scoort een 5.88 uit 10 op basis van 8 reviews.