Hotel Napa **

6,5

4 reviews over Hotel Napa in het Nederlands

goede vakantie

H Rooijers, 25-10-2009

napa is een klein maar redelijk goed hotel op loopafstand van bodrum aan het strand

Het uitzicht is goed en kijkt deels op zee en deels over bodrum

het personeel is vriendelijk sn staat garant voor service uit mijn ervaring blijkt zelfs dat een kind van het personeel iets perongeluk gesloopt heeft en zij er zelfs er op staan om het geen terug te betalen

Gereisd alleenreizend in mei 1994

Van Bouwel Joline, 20-6-2007

Wij via speciale actie in dit hotel terecht gekomen. Dus niet veel moeten betalen, vandaar dat we ook niet veeleisend waren. uitzicht was prachtig, zeker 's avonds bij het avondeten ...
Gereisd anders in juni 2007

Els, 9-10-2003

september 2003. Door overboeking in Hotel Nappa gedropt. Het ligt mooi aan de baai, maar slechts enkele kamers hebben daarover uitzicht. De rest kijkt op blinde muren uit. Van half elf 's avonds tot 5 uur 's morgens harde discodreun. Dat in combinatie met de muggen en de slechte matrassen maakte het verblijf in Nappa flink waardeloos. Personeel was vriendelijk het busstation lag op loopafstand zodat we het overdrukke Bodrum konden ontvluchten. Dus dat was een pluspunt. Wie zijn nachtrust wil moet niet naar hotel Napa, als je toch de hele nacht in de disco zit is Napa lekker dichtbij.
Gereisd anders in oktober 2003

Fam Straatman, 17-9-2003

De kamers zijn eenvoudig maar schoon,geen balkon!!.Hotel ligt aan strand met mooi uizicht over Bodrum,Bodrum op loopafstand. Het eten is niet zo uitgebreid maar wel goed en het personeel is super vriendelijk.
Gereisd anders in september 2003

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Napa in Bodrum, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Napa zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Napa scoort een 6.5 uit 10 op basis van 4 reviews.