Hotel Mavi ****

7,3

190 reviews over Hotel Mavi in het Nederlands

Slecht Hotel

Henk, 14-1-2011

Na de diverse recensies te hebben gelezen is het voor mij onbegrijpelijk dat ze na 10 jaar nog niet op gedoekt zijn.Wij zijn in 2001 in Mavi geweest, wij waren midden in de nacht aangekomen en werden redelijk ontvangen, we werden gebracht naar onze kamer geen hoofdgebouw maar bij de trappen naar boven,iedere dag een grote klim,hebben een kamer in het hoofdgebouw gekregen en die was goed (gerenoveerd )Wij vonden het toen slecht personeel vermoedelijk door de vele klachten, het ontbijt was toen goed de snacks dat ging ook wel maar het avondbuffet was slecht je stond toen in de rij zoals bij de gaar keukens in de oorlog, het werd voor je opgeschept hier wat van daar wat van en dat was het. Wij betaalden toen Fl 3245,= gulden voor de 15 dagen,het uitzicht was voortreffelijk het zwembad werd goed schoongemaakt de kamers waren goed in het hoofdgebouw maar tegen de heuvels gebouwde kamers het was in en in triest hoe dat daar nog mensen in konden verblijven dus nooit geen Mavi meer.
Gereisd met partner in september 2001

nooit meer

babs.2, 17-8-2010

pluspunt: mooie ligging,moest boodje nemen om naar bodrum te gaan(2km)was mooi en leuk,kamers ok proper

minpunten:slecht gegeten(ik denk dat ik toen een paar kilo's ben afgevallen)en ik ben gene moelijke eter!de service was niks waard,moesten zelfs op de laatste dag bijbetalen terwijl het een all in was!bodrum was wel Top!

al bij al hebben we er een goede vakantie van gemaakt

Gereisd met partner in januari 2003

Zeer goed hotel

Jan P, 21-9-2009

Wij waren hier in de zomer enkele jaren terug (2005 denk ik).

Wat we ervan herinneren was zeer positief : mooie eetruimte met zicht op zee, verzorgd eten, vriendelijk personeel & leuke kamers.

Enige minpunt : de afstand tot Bodrum centrum.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2005

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Mavi bij:

Ziet er aardig uit op het eerste gezicht

zwarteveld, 3-8-2009

Kamers waren erg vies en eten was ook niet alles.

Bootverbinding met bodrum is erg leuk en makkelijk

Gereisd met partner in september 2005

wendy en dominic

dominic, 4-8-2008

een heel mooi gelegen hotel , het personeel is vriendelijk en de sfeer is goed, kamers zijn goed

een zeer toffe vakantie gehad , het eten was slecht , om de 2dagen het zelfde kip en rijst ,ongelooflijk

bodrum zeker doen maar je vindt zeker betere hotels of dit

Gereisd met partner in augustus 2008

stephan, 21-1-2008

een slecht hotel buiten de ligging die echt wel uitstekend is kan ik niet veel goed zeggen over hotel mavi geweest eind augustus het eten is echt niet te eten elken dag kip met rijst dus ik hoop dat je dat graag lust :) smaakt goed die taxibootjes gingen der wel geregeld voorbij was wel spijtig er is één zeer mooie gezellige bar de rest oud en versleten hotel die mooie bar behoort niet tot de all in een simpele campari gedronken +- 15 eurokes dus dat begint al eh

kiest maar een ander hotelleke in bodrum raad ik u aan bodrum zelf is wel een gezellige stad en voor jonge mensen zekers de moeite om te gaan stappen

Gereisd met vrienden in januari 2008

Jeroen, 15-12-2007

Zijn twee jaar terug geweest, in het algemeen wel een mooi hotel, perfecte ligging. Het eten is alleen niet te pruimen. Verder goed geholpen en redelijk goede service

Helaas twee jaar achter elkaar geweest en tweede maal viel een beetje tegen

Gereisd met partner in december 2007

F., 14-10-2007

We hadden een gerenoveerde kamer met groot balkon en prachtig uitzicht over de baai. Bedden aan de harde kant. Eten echt waardeloos. Drank gratis. Dat is wel super. De snacks in demiddag moet je eten, want dan hoef je bij het diner niet veel zooi te eten. Ligging super. Taxibootje naar Bodrum super.
Gereisd met partner in oktober 2007

Eveline & Robert, 11-10-2007

Wij zaten in een oude kamer, die erbarmelijk slecht was. Rioollucht, vies, klein, slecht bed, alleen bereikbaar via een heleboel kleine trappetjes. Het eten was ook slecht. Wij hebben ons na 1 nacht laten omboeken naar een ander hotel (Joy Club, wel goed bevallen).
Gereisd met partner in oktober 2007

A.miedema, 8-10-2007

Het eten was saai, bijna iedere dag het zelfde
Gereisd met vrienden in oktober 2007

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Mavi bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Mavi in Bodrum, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Mavi zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Mavi scoort een 7.33 uit 10 op basis van 193 reviews.