Beoordelingen Hotel Mandarin Resort****

Mandarin Resort****
285 beoordelingen
Beoordelingen Hotel Mandarin Resort****
Kumbahçe Mah. Dr. Mümtaz Ataman Cad. 27, TR-48400, Bodrum

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Mandarin Resort**** in Bodrum, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Mandarin Resort**** zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.
Hotel Mandarin Resort scoort een 7,9 uit 10, op basis van 285 beoordelingen
Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Mandarin Resort**** in Bodrum, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Mandarin Resort****, zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd. Juist in deze fase van het plannen van een vakantie is het belangrijk om de beoordelingen van andere reizigers goed te lezen, want het zou zonde zijn als een bepaalde accommodatie toch niet helemaal aan je verwachtingen voldoet. Wat je zeker niet moet overslaan zijn de foto’s en video’s van andere reizigers, die geven vaak een waarheidsgetrouw beeld van de bestemming en accommodatie en kunnen je wellicht wat ideeën geven over bezienswaardigheden, stedentrips en andere attracties. Wanneer je ervan overtuigd bent dat Hotel Mandarin Resort**** de geschikte accommodatie is voor jouw vakantie, check dan snel de beschikbaarheid bij een van onze vakantiepartners en zet de laatste stap op weg naar jouw droomvakantie. Daarnaast kun je op Zoover 93 vakantiefoto's van Hotel Mandarin Resort**** vinden. Ben je nog aan het oriënteren? Vergelijk accommodaties in Turkije. Bekijk alle overnachtingsmogelijkheden in Egeïsche Zee. Vergelijk Hotel Mandarin Resort**** met andere accommodaties in Bodrum.
Even geduld a.u.b.

8,6
7,7
7,8
6,7
Toon score en beoordelingen van:
met vrienden, Juni 2014
"Zeker wel de moeite waard"vertalen
Jenny
7,0

27-06-2014 Wij zijn net terug 23/6/2014 en hebben het reuze naar ons zin gehad.
Het centrum en de zee ligt op ca. 10min. Loopafstand van het resort af en is redelijk te lopen.
Wij zaten in gebouw B kamer 315, en de kamers zien er goed uit.
Bedden zijn goed, kluisje&ijskastje gratis. Ook voorzien vd BVN tv zender. Het eten is gevarieerd koud,&warm buffet + en met het diner extra buiten grill buffet.
Zeker aan te raden is het à la Carte diner(wat inclusief is). Het personeel doet zeker zijn best om het iedereen naar de zin te maken, maar je moet je hiervoor wel open stellen.
En het klopt dat hier wel wat zwerfkatjes rond lopen, maar ach die beestjes hebben ook niet om het leven gevraagd. Echt al met al zou ik zo weer terug gaan naar dit resort.

"Dit nooit meer!"vertalen
Rien
4,0
1,0
3,0
1,0
6,0

15-06-2014 In 5 dagen 3 x van kamer gewisseld. Kamer 1 recht tegenover de lift welke de hele dag en nacht belde als deze werd gebruikt. Deze kamer was dicht bij de receptie en lobby ruimte, hierdoor de gehele nacht veel geluidsoverlast van herrie makende mensen. Kamer 2 lag tegenover een bouwput met de daarbij behorende geluiden. Tevens was de badkamer smerig, last van een enorme puttenlucht en geen douchekop met douchestang.
Kamer 3 was heel smerig, schimmel in de badkamer vieze kit randen in de badkamer en achterstallig onderhoud.
Bij het zwembad veel kapotte ligbedden, ontzettend harde muziek, te weinig ligbedden.
Het eten in de buffetbakken was erg lauw. Het eten wat direct klaargemaakt werd was wel van goede kwaliteit, echter moest je hier wel geduld voor hebben ( wachttijd ongeveer 15 min).
De cocktails waren niet bij de all inclusive inbegrepen, deze kon je bestellen voor 10 euro. Bij het ontbijt kon je verse Jus kopen voor 2 euro.
Absoluut geen 4 sterren waard!
GROTE DESILLUSIE!

"Dit nooit meer"vertalen
miriam de Fever
6,0

07-06-2014 Minpunten: zeer lange wachttijden om aan een gebakken eitje of aan vlees of vis te komen, soms wel een kwartier.
Het eten in de bakken was vaak op en het eten was soms koud.
Veel gescheurde ligstoelen en er weinig ligstoelen, om half 9 als je naar het ontbijt ging, had je geen ligstoel.
Tussen 5 en 6 werden de handdoeken al neergelegd ' s morgens.
Irritante Fransen die meenden dat ze het voor het zeggen hadden, haalden ook gewoon de parasols weg bij anderen.
Aan de gevel van het hotel werd aangegeven dat dit een 5 sterren hotel zou zijn...4 sterren is al veel hiervoor.
Dit was de 11e keer voor mij in Turkije en ik heb vele 4 en 5 sterren hotels gehad, maar dit was het slechtste hotel ooit.
Helemaal geen animatie, maar dat was bekend.
Muziek veel te hard bij de Tikki bar, je kon niet eens gezellig met een ander praten.
Pluspunten; aardig personeel, goede ligging, goede bedden, gratis kluis, lekker ijs en de service was goed.

"Prima hotel"vertalen
wendy heins
8,0

23-05-2014 Wij zijn net terug van een heerlijke vakantie in mandarin resort. Prima eten, veel keuze voor ieder wat wils. Heel vriendelijk personeel. Ook s avonds in de lobby bar prima verzorging. Keurige kamers, iedere dag nieuwe flesjes water. Op loopafstand van het centrum. Heerlijke zwembaden. Kan niet anders zeggen dan dat wij een super vakantie gehad hebben. Ga ook zeker terug.

met vrienden, Sept. 2013
"Eens maar niet weer"vertalen
P.R. Vliegenthart
6,0

05-10-2013 Ligging dicht bij centrum een pluspunt. Echter eten in bakken vaak lauw en ook snel op, lange rijen bij bereidingen buiten doordat personeel niet inspeeld op gasten rij. op dit enigzins op te vangen wordt vaak weinig uitgegeven. Vlak voor sluiting van de bar om 23.00 wordt slechts 1 consumptie per persoon uitgegeven. Zeer harde muziek bij zwembad, op terras en in Tikky bar.
Geen 4 sterren waard, heb gehoord dat ze graag 5e ster willen.
Ben in mei in Cettia Beach hotel in Marmaris geweest, veel beter.

Sept. 2013
"Voor herhaling vatbaar"vertalen
J.Wels
5,0

25-09-2013 Vriendelijk, behulpzaam personeel. Föhn kapot, volgende dag hing er een spiksplinter nieuwe. Ben zelf een lastige eter, maar er was genoeg keus.
Prijs/kwaliteitsverhouding voor Turkse begrippen zeer goed, wil je meer luxe zul je voor 5 sterren moeten gaan.
Strand, winkeltjes, busstation, markt goed te lopen, als je niet slecht ter been bent.

met jonge kinderen, Aug. 2013
"Redelijk hotel"vertalen
lalita
10,0
7,0

24-08-2013 Wij waren van 16-23 aug in Mandarin Resort. Positieve punten: hotel was netjes, schoon, kamers werden elke dag schoongemaakt. 2 zwembaden, eten was goed, voldoende keuze en vers, veel gerechten werden direct klaargemaakt. Personeel was vriendelijk. Centrum was 5 min van het hotel, bij Tikkybar naar beneden lopen en je bent er. Negatieve punten: veel zwerfkatten niet prettig bij het eten, beter om binnen te eten, entertainment was in de vorm van muziek, was geen annimatie voor kinderen, een beetje saai in de avonduren. Alcoholische drankjes waren beperkt, bv geen cocktails (moet je voor betalen), alleen wijn en bier. Bij het zwembad kon je na 18.00 uur geen drankjes meer halen. Dat moest je dan bij Tikkybar (buiten naast het hotel) gaan halen. Wij hebben het naar ons zin gehad in het hotel ook omdat het personeel vriendelijk en gezellig was, enige vervelende vonden wij toch wel de zwerfkatten. Verder hebben wij ons vermaakt binnen en buiten het hotel.

met partner, 2013
"Uitstekend hotel"vertalen
yhuizing79
10,0
9,0

05-08-2013 Net terug van een week Mandarin Resort. Heerlijke vakantie gehad. Prima hotel. Ligging paar minuten van het centrum. Eten goed, geen katten in de eetzaal, wel bij de tafels buiten. Twee zwembaden, zeer netjes onderhouden, geldt ook voor de tuin. Kamers uitstekend, goed schoon en goede airco. Kluisje op de kamer gratis (wel 10 euro borg). Op de laatste dag kamer kunnen aanhouden tot 17.00 uur voor 25 euro bijbetaling. Al met al waar voor je geld wat mij betreft.

met partner, Juni 2013
"Laatste keer"vertalen
meester
4,0

10-07-2013 Mooi hotel wij gingen voor het strand maar dat is er haast niet. 3 meter breed kiezel en de bedjes staan tegen elkaar aan.
Bij het zwembad heb je erg veel last van de muziek die daar gedraaid word.
Ook bij de tikky bar boven word er heel erg hard gedraaid .
het eten in de bakken binnen kun je zoveel pakken als je wilt maar voor
alles wat buiten gebakken word sta je lang in de rij en dan krijg je 1 eetlepel. Er lopen veel straat katten in de eetzaal rond.

met partner, Juni 2013
"Laatste keer vanwege minpunten"vertalen
vermeer

06-07-2013 mooi hotel toch minpunten
. vieze straatkatten lopen vrij rond tijdens het eten dat kan niet !
. lang wachten bij buffet vervolgens krijg je 2 kleine stukjes vlees
Turks sprekende mensen krijgen dubbele porties. Kan niet !
. a la carte eten mag 1 x per week dat was wel perfect.! ook geen katten daar
. geluidsoverlast gehad er lopen bewakers maar die doen er niet veel tegen.

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 volgende

Aanbiedingen

Last minute

Plaats Zoover op je website!

Meer mogelijkheden om Zoover te integreren op je site...

Poll

Hoe beveilig jij je spullen op vakantie?

Bent u de eigenaar?