Beoordelingen Hotel Mandarin Resort****

Mandarin Resort****
279 beoordelingen
Beoordelingen Hotel Mandarin Resort****
Kumbahçe Mah. Dr. Mümtaz Ataman Cad. 27, TR-48400, Bodrum

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Mandarin Resort**** in Bodrum, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Mandarin Resort**** zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.
Hotel Mandarin Resort scoort een 8,0 uit 10, op basis van 279 beoordelingen
Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Mandarin Resort**** in Bodrum, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Mandarin Resort****, zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd. Juist in deze fase van het plannen van een vakantie is het belangrijk om de beoordelingen van andere reizigers goed te lezen, want het zou zonde zijn als een bepaalde accommodatie toch niet helemaal aan je verwachtingen voldoet. Wat je zeker niet moet overslaan zijn de foto’s en video’s van andere reizigers, die geven vaak een waarheidsgetrouw beeld van de bestemming en accommodatie en kunnen je wellicht wat ideeën geven over bezienswaardigheden, stedentrips en andere attracties. Wanneer je ervan overtuigd bent dat Hotel Mandarin Resort**** de geschikte accommodatie is voor jouw vakantie, check dan snel de beschikbaarheid bij een van onze vakantiepartners en zet de laatste stap op weg naar jouw droomvakantie. Daarnaast kun je op Zoover 90 vakantiefoto's van Hotel Mandarin Resort**** vinden. Ben je nog aan het oriënteren? Vergelijk accommodaties in Turkije. Bekijk alle overnachtingsmogelijkheden in Egeïsche Zee. Vergelijk Hotel Mandarin Resort**** met andere accommodaties in Bodrum.
Even geduld a.u.b.

8,1
7,7
7,9
7,2
Toon score en beoordelingen van:
met vrienden, Sept. 2013
"Eens maar niet weer"vertalen
P.R. Vliegenthart
6,0

5-10-2013 Ligging dicht bij centrum een pluspunt. Echter eten in bakken vaak lauw en ook snel op, lange rijen bij bereidingen buiten doordat personeel niet inspeeld op gasten rij. op dit enigzins op te vangen wordt vaak weinig uitgegeven. Vlak voor sluiting van de bar om 23.00 wordt slechts 1 consumptie per persoon uitgegeven. Zeer harde muziek bij zwembad, op terras en in Tikky bar.
Geen 4 sterren waard, heb gehoord dat ze graag 5e ster willen.
Ben in mei in Cettia Beach hotel in Marmaris geweest, veel beter.

Sept. 2013
"Voor herhaling vatbaar"vertalen
J.Wels
5,0

25-9-2013 Vriendelijk, behulpzaam personeel. Föhn kapot, volgende dag hing er een spiksplinter nieuwe. Ben zelf een lastige eter, maar er was genoeg keus.
Prijs/kwaliteitsverhouding voor Turkse begrippen zeer goed, wil je meer luxe zul je voor 5 sterren moeten gaan.
Strand, winkeltjes, busstation, markt goed te lopen, als je niet slecht ter been bent.

met jonge kinderen, Aug. 2013
"Redelijk hotel"vertalen
lalita
10,0
7,0

24-8-2013 Wij waren van 16-23 aug in Mandarin Resort. Positieve punten: hotel was netjes, schoon, kamers werden elke dag schoongemaakt. 2 zwembaden, eten was goed, voldoende keuze en vers, veel gerechten werden direct klaargemaakt. Personeel was vriendelijk. Centrum was 5 min van het hotel, bij Tikkybar naar beneden lopen en je bent er. Negatieve punten: veel zwerfkatten niet prettig bij het eten, beter om binnen te eten, entertainment was in de vorm van muziek, was geen annimatie voor kinderen, een beetje saai in de avonduren. Alcoholische drankjes waren beperkt, bv geen cocktails (moet je voor betalen), alleen wijn en bier. Bij het zwembad kon je na 18.00 uur geen drankjes meer halen. Dat moest je dan bij Tikkybar (buiten naast het hotel) gaan halen. Wij hebben het naar ons zin gehad in het hotel ook omdat het personeel vriendelijk en gezellig was, enige vervelende vonden wij toch wel de zwerfkatten. Verder hebben wij ons vermaakt binnen en buiten het hotel.

met partner, 2013
"Uitstekend hotel"vertalen
yhuizing79
10,0
9,0

5-8-2013 Net terug van een week Mandarin Resort. Heerlijke vakantie gehad. Prima hotel. Ligging paar minuten van het centrum. Eten goed, geen katten in de eetzaal, wel bij de tafels buiten. Twee zwembaden, zeer netjes onderhouden, geldt ook voor de tuin. Kamers uitstekend, goed schoon en goede airco. Kluisje op de kamer gratis (wel 10 euro borg). Op de laatste dag kamer kunnen aanhouden tot 17.00 uur voor 25 euro bijbetaling. Al met al waar voor je geld wat mij betreft.

"Laatste keer"vertalen
meester
4,0

10-7-2013 Mooi hotel wij gingen voor het strand maar dat is er haast niet. 3 meter breed kiezel en de bedjes staan tegen elkaar aan.
Bij het zwembad heb je erg veel last van de muziek die daar gedraaid word.
Ook bij de tikky bar boven word er heel erg hard gedraaid .
het eten in de bakken binnen kun je zoveel pakken als je wilt maar voor
alles wat buiten gebakken word sta je lang in de rij en dan krijg je 1 eetlepel. Er lopen veel straat katten in de eetzaal rond.

"Laatste keer vanwege minpunten"vertalen
vermeer

6-7-2013 mooi hotel toch minpunten
. vieze straatkatten lopen vrij rond tijdens het eten dat kan niet !
. lang wachten bij buffet vervolgens krijg je 2 kleine stukjes vlees
Turks sprekende mensen krijgen dubbele porties. Kan niet !
. a la carte eten mag 1 x per week dat was wel perfect.! ook geen katten daar
. geluidsoverlast gehad er lopen bewakers maar die doen er niet veel tegen.

"Best wel goed hotel"vertalen
tamara
7,0

20-7-2013 wij zijn in juni 2 weken hier geweest. Het eten vond ik wel goed, veel keuze. Je loopt bij het tikkybar naar rechts beneden en je bent al zowat in het centrum. Tikkybar vond ik ook erg gezellig. Helaas jammer van de vele fransen waar wij erg last van hebben gehad, maar goed bij elk hotel heb je wel ergens last van.(bijna elk hotel dan) Kamers normaal, maar goed daar slaap je toch alleen maar in. De obers waren super!!!! Ze deden alles voor je als je zelf ook netjes naar hun was. Wat ik jammer vind is dat er op de sites simpele fotos staan, terwijl in het echt het hotel er veel leuker en beter uitziet. Wij hebben in iedergeval een top vakantie gehad!!

met vrienden, Juni 2013
"Prima hotel!!"vertalen
Jan-Willem
7,0

21-6-2013 We zijn begin juni 2013 in het Madarin Resort geweest. Echt een prima hotel met zeer vriendelijk personeel. Ali bij het ontbijt en diner, Okan bij de lunch en Gungor bij de Tikky Bar. Altijd beleefd en in voor een dolletje als je er een beetje moeite voor doet om contact te maken. Zelfs de manager is in voor een geintje. Vriendelijk en leuk personeel maakt je vakantie nog leuker!!! Eten was niet altijd even warm maar er was altijd meer dan voldoende keuze. Je kunt er binnen en buiten eten. Kamers zijn erg netjes en schoon. Zwembaden zijn niet spectaculair maar om af te koelen meer dan goed en erg schoon.Centrum van Bodrum op 5 minuten lopen. Sta je gelijk middenin de winkelstraat met heel veel bazaars.

Kortom: Prima vakantie in een prima hotel!!! Echt een aanrader!! We gaan zeer waarschijnlijk komend seizoen weer naar Mandarin!

met vrienden, Mei 2013
"Goede hotel"vertalen
karin en silvia

26-5-2013 zijn er met ze twee geweest en er waren ook vrienden
kamers netjes
bedden goed
wij hebben er een super vakantie gehad
eten goed altijd wel iets wat je lekker vindt
ontbijt ook goed vers brood
kort om niets teklagen
muziek in de avond beetje op de fransen gericht beetje jammer maar wel vermaakt

met partner, Mei 2013
"Prima hotel met fijne sfeer dicht bij centrum"vertalen
t.geijsberts
6,0

31-5-2013 Een goed hotel, ruime keuze bij het eten, prettige bediening.
Een nadeel is dat je vanaf alleen all inclusive hebt in de Tikkybar.
Muziek is hard, Frans georiënteerd en de disk jockey is wel heel erg met zijn eigen smaak bezig.
Ligging van het hotel is prima(een helling van het centrum verwijderd).
Hotel is slechts 2 verdiepingen.Twee zwembaden en ruim voldoende ligbedden.Eten is in een mooie binnentuin.

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 volgende

Aanbiedingen

Last minute

Plaats Zoover op je website!

Meer mogelijkheden om Zoover te integreren op je site...

Poll

Wat ga jij doen met Pasen?

Bent u de eigenaar?