Beoordelingen Hotel Mandarin Resort****

Mandarin Resort****
294 beoordelingen
Beoordelingen Hotel Mandarin Resort****
Kumbahçe Mah. Dr. Mümtaz Ataman Cad. 27, TR-48400, Bodrum

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Mandarin Resort**** in Bodrum, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Mandarin Resort**** zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.
Hotel Mandarin Resort scoort een 8,0 uit 10, op basis van 294 beoordelingen
Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Mandarin Resort**** in Bodrum, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Mandarin Resort****, zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd. Juist in deze fase van het plannen van een vakantie is het belangrijk om de beoordelingen van andere vakantiegangers goed te lezen, want het zou zonde zijn als een bepaalde accommodatie toch niet helemaal aan je verwachtingen voldoet. Wat je zeker niet moet overslaan zijn de foto’s en video’s van andere vakantiegangers, die geven vaak een waarheidsgetrouw beeld van de bestemming en accommodatie en kunnen je wellicht wat ideeën geven over bezienswaardigheden, stedentrips en andere attracties. Wanneer je ervan overtuigd bent dat Hotel Mandarin Resort**** de geschikte accommodatie is voor jouw vakantie, check dan snel de beschikbaarheid bij een van onze vakantiepartners en zet de laatste stap op weg naar jouw droomvakantie. Daarnaast kun je op Zoover 96 vakantiefoto's van Hotel Mandarin Resort**** vinden. Ben je nog aan het oriënteren? Vergelijk dan accommodaties in Turkije. Bekijk alle overnachtingsmogelijkheden in Egeïsche Zee. Vergelijk Hotel Mandarin Resort**** met andere accommodaties in Bodrum.
Even geduld a.u.b.

7,7
7,8
7,1
7,6
Toon score en beoordelingen van:
Alleenreizend, Okt. 2014
"Mooie hotel"vertalen
Willem
8,0

09-10-2014 ontvangst aan de bali door het personeel goed.
hotel overzetting, zowel door de touroperator hostess en de manager perfect opgelost.
prettig en relaxed hotel.
Kamer schoon en perfect opgeruimd , hahahahaha

Met jonge kinderen, Aug. 2014
"Heerlijk hotel, maar pas op voor de stapelbedden!!"vertalen
ingridvanstraten
8,0

23-09-2014 Ik heb hier met 2 kinderen van 7 en 10 jaar een heerlijke vakantie gehad. Zwembad is mooi, personeel is vriendelijk en eten is lekker. Voor het verse eten moet je soms wel lang in de rij staan, maar je bent op vakantie dus gewoon genieten van de rust.

De zwembaden zijn heerlijk, voor het strand moet je niet naar dit resort gaan, is te ver weg.

Groot minpunt is het stapelbed, deze is absoluut niet kindvriendelijk. Het plankje dat zou moeten voorkomen dat je er uit kan vallen zit zo hoog dat een kind er gemakkelijk tussendoor kan vallen. Mijn zoontje van 7 is hier uit gevallen waardoor we de laatste nacht en dag in het ziekenhuis moesten doorbrengen en hij er een zware hersenschudding, 11 hechtingen en een litteken aan heeft overgehouden. Dat was een zware domper op deze heerlijke vakantie. De hotelmanager heeft ons wel persoonlijk uit het ziekenhuis opgehaald, gezorgd dat we de vlucht naar huis nog konden halen en de rekeningen betaald, maar dit had natuurlijk nooit mogen gebeuren!

Met partner, Aug. 2014
"Super vakantie gehad!"vertalen
EAJB van den Boom
9,0

16-09-2014 Wij zijn met zijn 2e in de zomer naar het Mandarin resort geweest, En we hebben er een heerlijke tijd gehad. Het eten was af en toe geen 8 waard maar daardoor laten wij onze vakantie niet verpesten. De kamers waren erg schoon en het hotel ligt heel erg dicht bij het centrum. Het personeel is erg aardig en het resort is erg groen. Wij hebben een super tijd gehad in het geweldige Bodrum!

Met partner, Juli 2014
"Fijn verblijf"vertalen
Fam. Wijnen
8,0

26-07-2014 Ons verblijf in het Mandarine Resort is zeer goed bevallen. Vriendelijk personeel en het eten en drinken was ruim voldoende. Voor ieder wat wils. Gelegen aan de rand van Bodrum waardoor je binnen 10 minuten lopen in het centrum was. Wij hebben er een heerlijke rustweek genoten. In het weekend was in het restaurant enig amusement in de vorm van een bandje en een Turkse dansgroep. Verder niet echt animatie aanweIg, maar dit hoeft voor ons ook niet. Beslist voor herhaling vatbaar.

Met vrienden, Juni 2014
"Zeker wel de moeite waard"vertalen
Jenny
7,0

27-06-2014 Wij zijn net terug 23/6/2014 en hebben het reuze naar ons zin gehad.
Het centrum en de zee ligt op ca. 10min. Loopafstand van het resort af en is redelijk te lopen.
Wij zaten in gebouw B kamer 315, en de kamers zien er goed uit.
Bedden zijn goed, kluisje&ijskastje gratis. Ook voorzien vd BVN tv zender. Het eten is gevarieerd koud,&warm buffet + en met het diner extra buiten grill buffet.
Zeker aan te raden is het à la Carte diner(wat inclusief is). Het personeel doet zeker zijn best om het iedereen naar de zin te maken, maar je moet je hiervoor wel open stellen.
En het klopt dat hier wel wat zwerfkatjes rond lopen, maar ach die beestjes hebben ook niet om het leven gevraagd. Echt al met al zou ik zo weer terug gaan naar dit resort.

"Dit nooit meer!"vertalen
Rien
4,0
1,0
3,0
1,0
6,0

15-06-2014 In 5 dagen 3 x van kamer gewisseld. Kamer 1 recht tegenover de lift welke de hele dag en nacht belde als deze werd gebruikt. Deze kamer was dicht bij de receptie en lobby ruimte, hierdoor de gehele nacht veel geluidsoverlast van herrie makende mensen. Kamer 2 lag tegenover een bouwput met de daarbij behorende geluiden. Tevens was de badkamer smerig, last van een enorme puttenlucht en geen douchekop met douchestang.
Kamer 3 was heel smerig, schimmel in de badkamer vieze kit randen in de badkamer en achterstallig onderhoud.
Bij het zwembad veel kapotte ligbedden, ontzettend harde muziek, te weinig ligbedden.
Het eten in de buffetbakken was erg lauw. Het eten wat direct klaargemaakt werd was wel van goede kwaliteit, echter moest je hier wel geduld voor hebben ( wachttijd ongeveer 15 min).
De cocktails waren niet bij de all inclusive inbegrepen, deze kon je bestellen voor 10 euro. Bij het ontbijt kon je verse Jus kopen voor 2 euro.
Absoluut geen 4 sterren waard!
GROTE DESILLUSIE!

"Dit nooit meer"vertalen
miriam de Fever
6,0

07-06-2014 Minpunten: zeer lange wachttijden om aan een gebakken eitje of aan vlees of vis te komen, soms wel een kwartier.
Het eten in de bakken was vaak op en het eten was soms koud.
Veel gescheurde ligstoelen en er weinig ligstoelen, om half 9 als je naar het ontbijt ging, had je geen ligstoel.
Tussen 5 en 6 werden de handdoeken al neergelegd ' s morgens.
Irritante Fransen die meenden dat ze het voor het zeggen hadden, haalden ook gewoon de parasols weg bij anderen.
Aan de gevel van het hotel werd aangegeven dat dit een 5 sterren hotel zou zijn...4 sterren is al veel hiervoor.
Dit was de 11e keer voor mij in Turkije en ik heb vele 4 en 5 sterren hotels gehad, maar dit was het slechtste hotel ooit.
Helemaal geen animatie, maar dat was bekend.
Muziek veel te hard bij de Tikki bar, je kon niet eens gezellig met een ander praten.
Pluspunten; aardig personeel, goede ligging, goede bedden, gratis kluis, lekker ijs en de service was goed.

"Prima hotel"vertalen
wendy heins
8,0

23-05-2014 Wij zijn net terug van een heerlijke vakantie in mandarin resort. Prima eten, veel keuze voor ieder wat wils. Heel vriendelijk personeel. Ook s avonds in de lobby bar prima verzorging. Keurige kamers, iedere dag nieuwe flesjes water. Op loopafstand van het centrum. Heerlijke zwembaden. Kan niet anders zeggen dan dat wij een super vakantie gehad hebben. Ga ook zeker terug.

Met vrienden, Sept. 2013
"Eens maar niet weer"vertalen
P.R. Vliegenthart
6,0

05-10-2013 Ligging dicht bij centrum een pluspunt. Echter eten in bakken vaak lauw en ook snel op, lange rijen bij bereidingen buiten doordat personeel niet inspeeld op gasten rij. op dit enigzins op te vangen wordt vaak weinig uitgegeven. Vlak voor sluiting van de bar om 23.00 wordt slechts 1 consumptie per persoon uitgegeven. Zeer harde muziek bij zwembad, op terras en in Tikky bar.
Geen 4 sterren waard, heb gehoord dat ze graag 5e ster willen.
Ben in mei in Cettia Beach hotel in Marmaris geweest, veel beter.

Sept. 2013
"Voor herhaling vatbaar"vertalen
J.Wels
5,0

25-09-2013 Vriendelijk, behulpzaam personeel. Föhn kapot, volgende dag hing er een spiksplinter nieuwe. Ben zelf een lastige eter, maar er was genoeg keus.
Prijs/kwaliteitsverhouding voor Turkse begrippen zeer goed, wil je meer luxe zul je voor 5 sterren moeten gaan.
Strand, winkeltjes, busstation, markt goed te lopen, als je niet slecht ter been bent.

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 volgende

Plaats Zoover op je website!

Meer mogelijkheden om Zoover te integreren op je site...

Poll

Waarom ga jij niet naar een sauna?

Bent u de eigenaar?