Hotel Labranda TMT Resort (vh. Vera Miramar Resort) *****

Hotel Labranda TMT Resort (vh. Vera Miramar Resort)
Labranda TMT Resort (vh. Vera Miramar Resort)
8,1

Score uit 1983 reviews

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Labranda TMT Resort (vh. Vera Miramar Resort) bij:

1921 reviews over Hotel Labranda TMT Resort (vh. Vera Miramar Resort) in het Nederlands

denk dat ik wat anders ga boeken volgende keer

de heer thuis, 14-10-2017

7 keer geweest gaat achteruit

jammer was altijd leuk hotel

veel russen was ik ook niet gewent

Gereisd alleenreizend in oktober 2017

Erg achteruit gegaan, sinds een nieuwe eigenaar

Arijans, 9-9-2017

Kwaliteit zeer matig!...onderhoud heel slecht op het hele complex, vergeleken met voorgaande jaren, wil dan liever niet meer terugkomen, tenzij er goede verbeteringen komen!....
Gereisd met vrienden in september 2017

De meeste dromen zijn bedrog

Durani Yilmaz, 7-9-2017

het uitzicht zag er prachtig uit maar daar blijft het ook bij. De kamers werden niet goed schoongemaakt of na dat ze langs waren geweest ontbraken er spullen in de kamer. Het personeel was heel erg onbeschoft en onprofessioneel. Het eten was niet bepaald smakelijk en weinig variatie.
Gereisd met vrienden in augustus 2017

Geen 5 sterren waard

vinnie, 25-8-2017

Dit hotel heb ik voor de 2de maal bezocht , nu het is overgenomen door de nieuwe groep Labranda tmt is het voor mij geen 5 sterren meer waard , Geen Ayran - bijna geen sterke dranken meer in de all in formule , kamer wordt om de 3 dagen een vlug gekuist met een swiffertje , wc papier bijna steeds op , geel water dat uit de leidingen komen, de miniclub voor kindjes was helemaal om te lachen pfff ze vroeger zelfs 2 euro zodat de kids mee mochten schilderen man man , en de animatie die de mensen opdringt om positieve reacties te schrijven op websites als deze , kortom bodrum stad is zalig maar voor ons dan zeker een ander hotel
Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

Nooit meer

Anne-Marie de Groen-Luijks, 22-8-2017

Slechte hygiene algemeen,waardeloos animatie team,praten alleen tegen je als je Turks bent. Personeel praat bijna geen Engels maar zijn wel vriendelijk. Kamer slecht schoon gemaakt en geen 1 keer schone lakens gehad op 2 weken tijd. Wel elke dag schone handdoeken. Mini bar geen enkele dag bij gevuld. Eten eerste week veel hetzelfde maar omdat wss heel veel mensen geklaagd hadden was er de 2e week wel variatie. Op onze accommodatiegegevens staat TMT Bodrum Resort maar we werden afgezet bij TMT Labranda resort,dus bedankt touroperator voor dit te melden..........Wij snappen dus niet dat het vorig jaar zoveel beter was want ik raad niemand dit hotel aan. Er is zoveel achterstallig onderhoud dat je nergens op je blote voeten kunt lopen want je haalt ze gegarandeerd open. De bar bij de receptie is zo smerig,vuil en spetters vliegen rond je oren.13 jaar geleden zijn wij hier ook geweest en op aanraden van mensen zijn wij weer eens terug geweest,nou nooit meer. Het is omdat er gezellige mensen waren.

goed hotel

john, 14-8-2017

Wij hadden een kamer boven de receptie.De kamer was goed gratis kluis op de kamer en de airco deed het ook goed.En de koelkast was gevuld met frisdrank en water.Je kreeg twee pasjes een voor het stroom en een voor de deur open te maken.Er was ook een handdoeken service voor het zwembad waar je twee pasjes voor kreeg en bij de hamman kon inleveren.Je hoefde geen bedjes te leggen als wij rond 08.45 uur naar het zwembad gingen nog zat bedjes over.Alleen als je bij de zee wou liggen moest je vroeger er uit.Het eten en drinken vonden wij ook goed.Vriendelijk personeel.Er waren denk ik 80% turken op het complex en de rest Belgen,Nederlanders,Fransen en Duitsers.Het animatie was zeer slecht alleen gericht op de turken.En wat ze deden was slecht.Rond het zwembad was het ook vies maar dat doen de mensen zelf.Je kon voor 5 euro naar het centrum van bodrum en voor 10 euro naar gumbet de taxi stond recht tegen over het hotel.In de omgeving van het hotel niks te doen.
Gereisd met partner in augustus 2017

Teleurstellend

Anoniem, 10-8-2017

Dit hotel mag nog geen 3 sterren dragen. Het is slecht gesteld met de hygiëne, vooral de toiletten bij de receptie, het zwembad en het restaurant. Ook de kamer was niet schoon. Lakens en handdoeken met bruine vlekken. Vieze en veel te kleine badkamer, waar je niet met z'n tweeën in kunt staan. Moesten s'avonds laat op zoek naar toiletpapier omdat dat niet was bijgevuld. Service is slecht, personeel wel vriendelijk. Personeel vertelt dat voor de overname door TMT was alles beter was. TMT bezuinigd kennelijk op alles. Eten is niet gevarieerd en bestaat uit restjes vd vorige dag. Veel drankjes zijn niet meer voorhanden of bij de prijs inbegrepen, zoals verse jus d'orange. Binnen en buiten veel mankementen en achterstallige onderhoud. Te weing kussen voor de ligbedden en wat er is, is goor en kapot. Geen bediening, maar self service. Sommige obers brengen wel een drankje, in de hoop zo een fooi te krijgen . We gaan ons zeker beklagen bij de touroperator. Die heeft ons teveel laten betalen.
Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017

Valt tegen voor wat wij betaald hebben

B. Zaal, 7-8-2017

Hygiene accomodatie en publieke toiletten en ruimten benedenmaats. Eten redelijk goed, personeel heel vriendelijk. 4 persoons familiekamer erg klein en niet schoon. Kunnen niet met 2 personen in de badkamer staan.

Bij Touroperator geboekt voor Vera Miramar. Hotel na boeking overgenomen door TMT Labranda. Volgens het personeel is het hotel daardoor goedkoper geworden. Anders dan bij Vera Miramar bij TMT geen bediening meer, geen verse jus d'orange, geen biefstuk, niet alle cocktails meer gratis, bestellen van cocktails wordt ontmoedigd, enz.. We krijgen dus niet waarvoor we geboekt hebben. Touroperator heeft ons na de boeking vlak voor vertrek over de overname geïnformeerd, maar niet dat we minder waar voor ons geld krijgen. Touroperator heeft ons tot nu toe ook nog niet gecompenseerd.

Al met al een tegenvaller. Een goed hotel, maar niet wat we ervoor hebben betaald. Is zeker geen 4,5 of 5 sterren hotel.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017

Ver beneden vijf sterren, niet aan te raden

Anoniem, 1-8-2017

Algemene hygiëne is zeer slecht, je wordt aan je lot overgelaten aangaande uitleg enz.

Volgens de site zijn er 3 Ala carte restaurants 2 zijn niet te vinden, of is het zelfde als in het hoofdrestaurant waar het eten eentonig is na drie dagen weet je precies wat er op het menu staat. Leftovers van gister en eergisteren.

Minibar wordt niet bijgevuld, handdoeken in kamer worden niet vervangen, of als je met 4 personen bent krijg je er de ene dag 2 of 3 of niets of 5 kleintjes of nog erger helemaal niets.

De toiletten in het zwembad gebied zijn niet om aan te zien zo goor, werd niet één keer schoongemaakt en wij zijn er toch twee weken geweest.

Het is zeker niet meer de oude Vera Miramar en zeker geen 5 sterren waard.

Uiteraard kan je ook niet verwachten dat alles er piekfijn uitziet gezien de prijs, maar een beetje hygiëne en schone kamers en schone handdoeken mag je wel verwachten denk ik zo. En een beetje interesse in de klant kan ook geen kwaad.

Onze kamer werd voor het gemak gewoon vergeten schoon te maken en was ook niet voor 4 personen opgemaakt. Je staat meer bij de receptie om je klacht te doen dan dat je geniet van je vakantie.

Wat wel oke is, is de ligging en Bodrum en omgeving is mooi.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2017

Geen 2de keer voor ons

Elke, 28-7-2017

Dit hotel is in 1 woord degoutant.

De hygienenormen van dit hotel liggen een heel stuk lager dan die van ons.

De kussen op de ligstoelen aan het zwembad worden volgens ons nooit gewassen& de toilets worden amper gekuist. Het duurt meer dan een halve dag voor de een ondergekotste toilet kuisen.

Amper variatie in de keuken.

Animatie worden in het turks gedaan& het animatieteam spreekt ook enkel turkse toeristen aan.

Een tweede verblijf in dit hotel zullen wij zeker NIET meer boeken 😉

Gereisd met vrienden in juli 2017

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Labranda TMT Resort (vh. Vera Miramar Resort) in Bodrum, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Labranda TMT Resort (vh. Vera Miramar Resort) zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Labranda TMT Resort (vh. Vera Miramar Resort) scoort een 8.07 uit 10 op basis van 1983 reviews.