6,5

Matig

6 reviews over Hotel Hedi Maya in het Nederlands

hans, 7-10-2006

Ik ben er geweest en als iemand vertelt dat het hotel niet goed is moet hij maar gaan kijken waar hij het voor dat geld beter krijgt.personnel zEEEEEr vriendelijk behulp zaam en voor een paar honderd euro moet je niet denken dat je iedere dag biefstuk krijgt.eten was goed en een leuke omgeving voor te eten.heb zelf een reis buro en ben wel wat gewent.zou het niet aanraden voor fam.met kinderen. heb er veel plezier gehad.en voor allen ga eens rond kijken en blijf er niet de hele dag rond hangen
Gereisd anders in oktober 2006

Hennie Lagerveld, 28-8-2006

Het is een grappig hotel voor 3-sterren, maar dat was het dan ook wel. Het beste had ik vorig jaar: Club Milta. Helaas was deze volgeboekt. Het eten was redelijk (vooral niet altijd warm). De kamers waren redelijk (niet al te groot; wel redelijk schoon). Maar ik voel me niet bekocht, echter: terugkeren zal ik er nooit.
Gereisd anders in augustus 2006

chick, 17-8-2006

Ik vond het een super hotel. Het is niet lux ofzo, maar de sfeer is echt super goed. Heel gezellig. Personeel is ook erg vriendelijk. Kamers zien er ook redelijk goed uit en zijn zeker schoon! Het zwembad is wel wat kleiner, maar de sfeer van de accomodatie laat dat niet eens merken. Ik vond het het een top accomodatie. Was erg goed te doen!
Gereisd anders in augustus 2006

Miss ela, 13-8-2005

Het is meer een hotel voor jongeren en niet voor een familie met kinderen. Voor een 3* hotel vindt ik het een leuke hotel met leuke medewerkers. Na de middag brengen ze eten naar je toe en ook als je meer eten wilt ;).

De kamers zijn zeer netjes airo+ tv. In nederland heb je in een 3* hotel bijna geen airco. en dan nog voor zo'n weinig prijs. Ligging bereikbaar vanuit een straatje waar best wel veel auto's rijden is wat minder. ZE MOGEN DAAR WEL EEN LANTAARNTJE neerzetten :) Voor de rest een leuke hotel.

Gereisd anders in augustus 2005

bart, 1-8-2005

Hotel met krap 3 sterren. Eten is vrij eentonig, kamers zijn krap en beschikken niet allemaal over een tv en geen enkele over een koelkast/minibar, zoals aangegeven in de reisfolder(s). Ligging op zich niet slecht maar alleen bereikbaar vanuit een straatje waar veel auto's rijden en een auto en voetganger samen krap doorheen kunnen. Personeel redelijk vriendelijk, maar hotel zelf zeer karig
Gereisd anders in augustus 2005

tanja van der putten, 12-7-2004

wat een k.. hotel, wij zijn er vorig jaar geweest. Als het onze eerste keer turkije was geweest, was ik nooit meer naar turkije geweest. Een hotel met veel beloftes maar weinig nakomen. vooral voor kinderen een afrader!!!
Gereisd anders in juli 2004

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Hedi Maya in Bodrum, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Hedi Maya zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Hedi Maya scoort een 6.5 uit 10 op basis van 6 reviews.