6,3

Matig

4 reviews over Hotel Harmony in het Nederlands

diosa, 13-5-2008

wij zijn naar harmony hotel in augustus geweet 2007.

ik vond de eigenaar erg lief,hij komt zelf uit londen(yalcin)

erg leuke hotel, het is niet luxe hotel natuurlijk,de kamers waren gewoon normaal je moet er niet veel van verwachten.het is 5 min lopen naar het centrum van bodrum, dus ligging is echt goed.

personeel was echt erg vriendelijk beter dan in 5 sterren hotels.zwembad heel leuk.wij waren twee weken naar turkije gegaan erste week naar cesme, en daarna naar bodrum,omdat we niet paker reis hadden moesten we zelf op zoek gaan naar hotel en de eerste drie dagen zaten we in yelken hotel(5 strerren en hebben per dag 100 euro betaald)maar het was echt een shit hotel en daarna naar harmony gegaan (30 euro per dag per kamer) en we hadden spijt dat we niet eerder daar zijn gegaan.dus zo leuk vonden we het en we gaan zeker terug.

Gereisd anders in mei 2008

Ingrid, 11-8-2007

Ik was er eind juni 2007, er werd beslist niet elke dag schoongemaakt, dus ook geen schone handdoeken en schoon beddegoed..en dat met zo'n 45 graden :$ Regelmatig alleen maar koud- of zelfs géén water en géén elektriciteit. Het zwembad was wel lekker. Tja, je krijgt waar je voor hebt betaald.
    Gereisd met partner in augustus 2007

Cindy, 25-7-2007

Wij waren van begin juli tot half juli in Harmony Hotel in Bodrum. Erg leuk gezellig hotelletje, maar een beperkt aantal kamers. Lekker zwembad, erg vriendelijk personeel. Kamers werden elke dag schoongemaakt + nieuwe handdoeken. Het restaurant was erg goed, prijs/kwaliteit ok. Met een busje kan je voor €1,- naar het centrum van Bodrum. Vriendelijke eigenaars. Ik ga zeker nog een keer terug!
    Gereisd met vrienden in juli 2007

Maartje, 7-3-2004

Op de plaatjes ziet het er leuk uit!!

Mooi zwembad dat moet ik toegeven!

Kamers...heel klein vooral als je met zn 3en bent! balkondeur kon niet op slot...soms overstroming in de badkamer...elektriciteit wat regelmatig uitviel....handoeken waar je soms 4 dagen met 1 handdoek moest doen...op een gegeven moment maar zelf om handdoeken gaan vragen.

Ligging erg ver van het strand (zo ver stond niet aangegeven in de boekjes)

Eten erg weinig..eentonig...(er bestaat geen mogelijkheid tot aardappeltjes of patatjes erbij te doen)

personeel: sommige vriendelijk andere wat minder

Gereisd anders in maart 2004

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Harmony** bij :

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Harmony in Bodrum, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Harmony zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Harmony scoort een 6.25 uit 10 op basis van 4 reviews.