6,6

Matig

8 reviews over Hotel Granite House in het Nederlands

jan, 22-7-2006

Op het eerste gezicht een mooi hotel. Jammer van de kamers, zijn erg armoedig.

Wij vonden het een mooie locatie, met prachtig uitzicht op de haven en de zee. Wel bijna een kwartier lopen om in de stad te komen. Strand stelt niks voor in bodrum. Het eten was goed, eet alleen geen salades en fruit, ze wassen het in kraanwater wat een fikse diarree kan veroorzaken. Zwembad is leuk, alleen inderdaad op tijd naar toe gaan om een plekje te veroveren. Er valt weinig te beleven, weinig animatie in het hotel. Het was een leuke vakantie maar niet weer. Wij waren er tijdens de aardbeving in 2004. Een ervaring om nooit te vergeten.

Gereisd anders in juli 2006

Lisa, 26-2-2005

Wij vonden het heel leuk daarzo. Heel vriendelijk personeel.... Leuke stadje...
Gereisd anders in februari 2005

Dianne en Leon, 10-8-2004

Wij zijn in augustus 2003 in dit hotel geweest. Kamers erg primitief en vies en werden niet schoongemaakt, geen arico of hij was kapot, geen telefoon of televisie, douchewater liep zo de kamer in... enz. Eten was bijna iedere avond hetzelfde en er was weinig keuze.

Hotel ligt boven op een berg. Alleen bereikbaar met dolmus-busje. Overigens wel een mooi uitzicht.

Strand was ver weg en bij het zwembad was het vechten om een plaatsje!

Wij zouden hier nooit meer terug gaan. Al met al een slechte ervaring.

Gereisd anders in augustus 2004

pieter, 31-7-2004

Dit is een uitstekend hotel. De ligging is goed. Je hebt een prachtig uitzicht op de stad en haven van Bodrum. Je kunt met de taxi naar het centrum en het strand van Bodrum (ongeveer 5 min rijden: 3 euro). Dit strand is echter bij het centrum en niet echt groot of rustig. Aan het zwembad is het goed toeven. Minpuntje is de DJ die voornamelijk van Turkse muziek houdt en de supersize boxen vaak te hard aanzet. Na enig geklaag werden ze direct een paar dagen zacht gezet. Het eten is vrij goed doch Turks. De kamers zijn superruim met airco en grote badkamer. Helaas is er niet veel op de tv. De service is goed. Pluspunt is dat het hotel lekker rustig is (ong. 40 kamers) en dat er zelfs in 't hoogseizoen altijd genoeg plek is om te eten, te zonnen bij het zwembad, of 's avonds buiten te zitten bij het restaurant. Ons is het prima bevallen.
Gereisd anders in juli 2004

Adriana, 27-1-2004

Mooie grote kamers met woongedeelte, sommige kamers met prachtig uitzicht over Bodrum. Vriendelijk personeel, eten was redelijk maar er was niet heel veel keuze aan het eind van het seizoen (oktober, ca 16 gasten). Prijs/kwaliteit voor het naseizoen is echter goed te noemen.

remco&saskia, 19-1-2004

Mooie hotel met stijlvolle, ruime kamers en vriendelijk personeel. Aan de receptie ontbreekt het aan talenkennis. Voor ons blijf het gewoon voor herhaling vatbaar.

A.Mulders, 19-1-2004

M. Lochtenberg, 17-12-2003

zeer slechte ervaring. niet heen gaan!!!!
Gereisd anders in december 2003

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Granite House in Bodrum, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Granite House zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Granite House scoort een 6.63 uit 10 op basis van 8 reviews.