Hotel Grand Esentepe

Hotel Grand Esentepe
Grand Esentepe

Onvoldoende

1 review over Hotel Grand Esentepe in het Nederlands

Een nacht, een nacht te lang...

Leonie, 31-8-2012

Wellicht speelt mee dat wij dit hotel niet geboekt hadden, maar een vijf sterren hotel (Royal Arena Resort & Spa). Aangekomen in de kamer vielen de vele gebreken direct op. De balkondeur had slechts aan één kant een klink (en viel dicht toen we buiten stonden, gelukkig zat het gordijn er tussen); water werkte niet goed; we moesten zelf achter een afstandsbediening voor de airco aan; een lade zonder knop. De badkamer had een groot voordeel: douchen, toiletteren en scheren tegelijk (lees: erg klein!!!). De kamer zelf leek schoon, maar in de badkamer zag het er niet proper uit. Het zeepje van de vorige gasten lag er nog. Verder erg veel lawaai van de moskee en het nachtleven in Gumbet.
      Gereisd met partner in augustus 2012

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Grand Esentepe in Bodrum, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Grand Esentepe zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Grand Esentepe scoort een 3 uit 10 op basis van 1 reviews.