Aparthotel Gardenya ***

Aparthotel Gardenya
Gardenya
8,5

13 reviews over Aparthotel Gardenya in het Nederlands

Sfeervol complex met prachtig uitzicht

R. Vrolijk, 3-6-2014

Aparthotel Gardenya is een sfeervol complex met appartementen. Het complex is tegen een heuvel gebouwd, waardoor de boven gelegen appartement een prachtig uitzicht hebben over Bodrum. Prachtig, maar wel een hele klim. Dit complex is dus niet of minder geschikt voo rmensen met kinderen of mensen die slecht ter been zijn. Het eten dat bijgeboekt kon worden was meer dan prima. Je kon dagelijks kiezen uit de gehele menukaart en er was ruime keuze. Ontbijt was een eenvoudig buffet. Ruim voldoende. Complex ligt op loopafstand van het strand van Bodrum en het centrum.
Gereisd met jonge kinderen in juli 2004

Jacques, 13-7-2006

Erg leuk en prima appartement vrijwel in het centrum. Bijna alles op loop afstand. De restaurants leveren uitstekende maaltijden en je wordt niet vervelend naar binnen gepraat. Bodrum zelf is een zeer levendige plaats met een fraaie haven, zowel plezier als vissers.
Gereisd met partner in oktober 2005

mirjam, 5-1-2006

Wij hebben hier in juli 05, een super vakantie gehad.

Als je helmaal bovenin zit heb je een mooi uitzicht, een nadeel is wel dat je 90 treden op moet om bij je appertement te komen. Wij vonden het personeel erg onvriendelijk. Er hing niet een super sfeertje. Centrum is lekker dichtbij en super gezellig. Je kunt er goed eten,shoppen en uitgaan. Alleen de prijzen vielen ons erg tegen.Het strand was gezellig, alleen de steentjes waren met minder. Neem waterschoenen mee! In het appertementencomplex is het lekker rustig. En goed dat er bewaking rond liep 's avonds. Wij hebben ons hier goed vermaakt!

Gereisd anders in januari 2006

Ramon, 20-8-2005

Wij zijn afgelopen vakantie hier geweest (juli 2005). We zaten helemaal boven in (90 treden hoog) met het uitzicht over Bodrum. We zaten meer bij het Dolphin appartement omdat ons appertement hier middenin lag. Het personeel vonden wij eigenlijk tegen vallen ze waren niet echt vriendelijk. In Bodrum kan je prima uitgaan en de openlucht disco is dan ook echt een aanrader (Halikarnas). De prijzen voor het eten vielen ons best wel tegen, het was allemaal best wel duur, we zijn dan ook opzoek geweest naar de wat goedkopere restaurants (schuin tegenover het appartement is een hotel waar je voor weinig geld 9 euro lekker kunt eten). Het strand en de winkels zijn allemaal op loop afstand van het appartement super dus!

De kapper is ook een aanrader, we hebben ons lekker laten scheren en hebben ook een goede massage gekregen!

Kortom het was een leuke vakantie!

Gereisd anders in augustus 2005

Monique, 16-8-2005

Leuk gezellig hotel. Wij hadden alleen logies ontbijt geboekt, maar in het straatje naar beneden zit ook een hotel die elke avond een groot buffet heeft waar je als buitenstaander ook aan mag deelnemen voor een paar cent. Vorig jaar was dat omgerekend 4 euro per persoon. Al ik wel vind dat de hotelkamers wel een beetje klein zijn en dat er veel engelsen zitten (zwaar minder, die mensen kunnen zich echt niet gedragen!!) hebben we het hier reuze naar ons zin gehad.
Gereisd anders in augustus 2005

Roos, 30-6-2005

Super vakantieplek! Wij zijn in juni geweest met onze dochter van 18 maanden. Mooi appartement. Zaten helemaal bovenin. Wel veel trappetjes maar dan zit je wel het mooist en het rustigst! Vriendelijk personeel. In het bijzonder Jamai. Centrum en strand is 10 minuten lopen. Wel grote kiezels. Strand Bitez is kindvriendelijker. S'avonds is het centrum erg gezellig. GoldenPlate heeft goed eten! AANRADER: ga naar de kapper (Karzan). Kom je langs als je centrum/seaside volgt (langs Jimmy's bar)!! Wij gaan ooit nog eens kijken in Bodrum...
Gereisd anders in juni 2005

Roos, 30-6-2005

We hebben een erg leuke vakantie gehad! Wij zijn hier in juni geweest met onze dochter van 18 maanden. Wel veel trappetjes vooral als je helemaal bovenin zit maar dan zit je wel het mooist en het rustigst!

Personeel is aardig en in het bijzonder Jamai! In 10 minuten loop je naar het centrum en het strand. Bitez heeft een kindvriendelijker strand. Centrum erg gezellig s'avonds. Ga naar de kapper, aanrader, op weg naar het strand kom je erlangs (Kartan of Karzan...). Bij Goldenplate kan je goed eten. Wij gaan over een paar jaar nog wel een keer terug!!!

Gereisd anders in juni 2005

Helena, 11-8-2004

Wat een gouden plek. Uitzicht over Bodrum, personeel is super! maken een middag bij het zwembad tot een waar genot. Goede loop afstand naar boulevard en busstation. Het strand van Bodrum is niet echt indrukwekkend, maar met de Dolmus ben je zo in Bitez (zandstrand) of Camelbeach. De service van dit hotel is super, je hoeft maar iets te roepen en ze gaan voor je rennen. Ook wel fijn dat er snacht bewaking is. Ik ga zo weer terug!
Gereisd anders in augustus 2004

Marrit, 11-7-2004

GEweldig hotel: service top!appartementen super,uitkijk geweldig, alles loopafstand, mooi weer altyd, personeel zooo lief(doen alles voor je!),persoonlijk,2 zwembaden en de prijzen voor nederlanders top!Wy gaan heel snel terug (6 meisjes van 18 jaar die ook ooog hadden voor cultuur)
Gereisd anders in juli 2004

Claudia, 24-6-2004

Zomer '03 hier geweest. Mooi complex maar met erg veel trappen. Zaten helemaal bovenin. En dan moest je dus ongeveer 12 trapjes beklimmen varieeren van 5 tot 9 treden! Erg vermoeiend, maar juist daardoor was het complex erg leuk. En het leverde privacy op voor de bezoekers. Eten deden we in het hotel want we hadden bij ons appartement hp geboekt. Zeer goed eten! Keuze genoeg uit de uitgebreide menukaart. Mooi opgediend en super van smaak. Vriendelijk personeel ook inderdaad. We hebben een heerlijke vakantie gehad en gaan zeker nog is terug. Dit complex is echter niet zo geschikt voor heel kleine kinderen!! Voor ondernemende kinderen onder de 3 jaar zijn er veel gevaren, door de bouwsstijl van het complex, wij hadden ons dochtertje van toen 16 maanden mee en hebben dit dus zelf ervaren.

Verder werd er ook prima schoongemaakt en er werden leuke avonden georganiseerd.

Groeten, Claudia.

Gereisd anders in juni 2004

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Gardenya bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Aparthotel Gardenya in Bodrum, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Aparthotel Gardenya zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Aparthotel Gardenya scoort een 8.54 uit 10 op basis van 13 reviews.