7,3

28 reviews over Appartement Dolphin in het Nederlands

Martijn en Karin, 10-8-2006

goed wel wat laat, wij zijn hier vorig jaar geweest (sept.2005)

Wij hebben super genoten.

Het appartement was ruim en schoon ook de schoonmaak was iedere dag. Bodrum zelf is gezellig en heerlijk om doorheen te sjokken...

het `nederlandse cafe/restaurant`(wel ff zoeken) met echte senseo (wel prijzig)is echt heerlijk vertoeven.

en natuurlijk Alp Kaptan&jacks geweldig leuk en lekker...echt een super aanrader! Van het zwembad zelf en bediening hebben we niet zoveel gezien.

Qua discotheken is Bodrum niet echt wat vonden wij. Dit jaar wat anders voor ons (afwisseling) maar zeker een aanrader voor anderen.

Gereisd anders in augustus 2006

Bertine, 20-7-2006

Ik ben hier in juni 2005 geweest. Het was een supervakantie: het appartement was netjes, regelmatig na de schoonmaak was de afwas gedaan, het barpersoneel was erg vriendelijk. Verder is Bodrum erg leuk. Dolphin ligt gunstig ten opzichte van het strand en het centrum. Kortom: hier wil ik wel weer heen!
      Gereisd anders in juli 2006

Jiskjen, 22-6-2006

Ik ben er zomer 2005 geweest. Het was zeer gezellig, een echte aanrader, zwembad is iets kleiner dan verwacht. Appartement was prima, elke dag nat thuiskomst weer helemaal schoon, ideaal. Bodrum is ook een zeer leuke stad met veel winkeltjes etc etc.

Kortom een prima locatie in een leuke stad!

Gereisd anders in juni 2006

Sanne, 5-2-2006

Ik ben er in mei 2005 geweest, prima bevallen. Vriendelijk personeel. Wel veel trappen lopen naar je appartementje! Appartementen waren sober ingericht. Maar het was vlakbij de zee en het centrum. Goed zwembad. Na de schoonmaak werden er bloemblaadjes op je bed gelegd.
          Gereisd anders in februari 2006

willeke, 20-11-2005

Ik vond het een super gave vakantie echt een heel mooi land, was voor het eerst dat we er geweest waren, en wat een paar mensen zeggen van die barkeepers die niets aan zijn, nou dat valt erg mee! ik heb heel vaak aan de bar gezellig gepraat met die barkeeper en het zijn hele aardige mensen, ze spreken inderdaad niet zo goed engels dus dat is wel lastig maar voor de rest doen ze prima hun werk, pas wel op want de cocktails zijn daar wel ontzettend duur, ik was aan 2 cocktails 18 euro kwijt!! maar dat kwam omdat ik in euro's betaalde en in lira's terug kreeg daar moet je wel mee oppassen voor de rest echt super mooi daar! vooral de stad erg gezellig!
              Gereisd anders in november 2005

Peter,Myrna en Lisette, 4-9-2005

Wij hebben schitterend genoten!!

Ruime appartement,maar we hadden ook een 3kamerapp.Alleen de schoonmaak kon wel beter.Leuke zwembad met aan de bar met veel hangende engelsen, dat was nou niet zo leuk.Naar het strand gingen we de meeste keren met de dolmus naar Gumbet.Bodrum is een gezelige stad met veel winkels en restaurantjes.Ons favoriete restaurant was Alp Kaptan tegenover de app.Mede dankzij hun ,vooral Tommy, ook omdat ie een beetje verliefd was op onze dochter, was het een zeer geslaagde vakantie!

Gereisd anders in september 2005

Jose, Gerard, Martin en Robert, 2-9-2005

Complex is kleinschalig, overzichtelijk, gezellig. Wij hadden een 3kamer-appartement; ruim genoeg, sober ingericht, schoonmaak was maar net voldoende. Aan de bar is het prima met Moussi, Sin en Unsal. Moussi moet wel een cursus Engels volgen. Deed ons denken aan Manuel uit Fawlty Towers. De sheriff, een beveilingsbeambte, is een vriendelijke kerel. Voor een sigaret draagt hij je koffers de vele trappen op naar boven.

Bodrum is leuk genoeg voor nog een vakantie! Vanalles te doen, vanalles te regelen. Restaurantjes prima, zoals Alp Kaptan tegenover Dolphin met Jack (Mesut) als eigenaar.

Taxi is spotgoedkoop, sneller dan de dolmus en een aparte beleving.

Wij hadden een prima vakantie, ook omdat er een gezellige groep Nederlanders was. Veel aanloop op ons balkonnetje.

Gereisd anders in september 2005

Ageeth en Ron, 30-8-2005

We zijn van 6 tot 16 augustus naar Dolphin geweest. We hebben hier een prima tijd gehad. De witte huisjes met de bloemen vond ik er schattig uitzien. De inrichting van de kamers was wat primitief, maar wel compleet. Onze douche was stuk (of je moest zin hebben om hem vast te houden) en werd dezelfde dag professioneel gemaakt. Het zwembad overdag was gezellig, 's avonds was er aan de bar niet zoveel te beleven. Dit vonden wij niet zo erg, er was in Bodrum voldoende te beleven (Goldenplate is fantastisch, gezellig en zeer goed eten)De schoonmaak vond ik prima. Die meiden liepen keihard en voor een fooitje werd je afwas gedaan. Dit hadden we nog niet eerder meegemaakt. Kortom een prima vakantie op een prima lokatie.

Nanda, 26-8-2005

Wij zijn 16 aug terug gekomen. Het strand is veel te klein in Bodrum.

Het ligt aan een hellende weg dus wel klimmen in de hitte. Wel leuke restaurantjes en winkeltjes aan de boulevard. Wanneer je ontbijt bij boekt, heb je alleen TurkischBreakfast gratis, hier hoef je niet veel van te verwachten. Wij gaan in ieder geval niet meer naar Bodrum, Marmaris was veeeeel leuker vanwege het strand.

erik, 18-8-2005

ben net terug, geen aanrader. service zeer slecht, ongezellige bar en personeel. problemen met iets op de kamer(airco o.i.d.) is jammer er wordt niets aan gedaan. bij de bar direct betalen anders word je zwaar verneukt
                        Gereisd anders in augustus 2005

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Dolphin in Bodrum, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Dolphin zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Dolphin scoort een 7.32 uit 10 op basis van 28 reviews.