Hotel Club Medisun ****

Hotel Club Medisun
Club Medisun
8,3

20 reviews over Hotel Club Medisun in het Nederlands

The place to be in ortakent

Miki, 9-8-2015

Warm welkom en zeer vriendelijk personeel . Nette comfortabele kamers met terrasje. Grote Pool voldoende ligzetels ,Privaat strand aan de promenade op 150 m. Bus aan hotel.

Kwaliteitsmaaltijden. Perfecte prijs kwaliteits verhouding .

Gereisd alleenreizend in mei 2015

Onvergetelijk

NestorM, 18-7-2015

Wij hebben een mooi en gezellig verlof gehad. Kamers: ruim en proper. Receptie: heel vriendelijk, trouwens al het personeel. DIKKE PLUIM voor de 2 jongens van de Beach, Ali-Beach en Mehmet. Hardwerkende boys en altijd goedgezind. Onze beoordeling : proper hotel, eten gevarieerd en lekker, dessertenbuffet super, goede ligging. We hopen snel terug te gaan.

4 Ortakent-liefhebbers : Martine & Jacques - Monique & Nestor

Gereisd met partner in mei 2015

Leuke vakantie

Luka, 18-7-2015

alles was netjes een perfect.tot volgende jaar
Gereisd met partner in juli 2015

Leuke vakantie

Stefano, 17-7-2015

Ik had een echte leuke verlof in medisun.eten een service was lekker een goed.tot volgende jaar medisun team
    Gereisd met partner in januari 2015

Fijne vakantie

Lisa, 13-7-2015

Ik heb een heerlijke vakantie gehad. Het personeel was zeer vriendelijk. Vooral de barmanager Mehmet Gucun was klantvriendelijk en gaf goede service. Het hotel was fris en schoon. Het eten smaakte goed. Ik zou zeker nog een keer terug willen gaan.
    Gereisd met vrienden in januari 2015

Dat was echt perfect.dank u MEHMET GÜCÜN

Serkan , 12-7-2015

Ik had een echt goede vakantie gehad door F*B MANEGER MEHMET GÜCÜN.service personeel was echt vriendelijk .eten was ook goed.ik zal volgende jaar zeker terug gaan.ik vind dat echte leuke hotel.dank u MEHMET GÜCÜN.
    Gereisd met vrienden in januari 2015

zeer goed hotel

Zlatan Gemma, 11-7-2015

Hotel Medisun, gewoon een goed hotel, veeleisende mensen moeten naar een *****+ hotel gaan. Drinken 24/7, eten, geen enorme keuze zoals in een super groot hotel, maar alles zeer smakelijk, gevarieerd en meer dan voldoende, hulde aan de kok

kheb daar kei lieve kindere lere kenne het is echt super !!!!de kamer zijn ook heel mooi en de kuisvrouw kan er wa van zne ze heeft van de handdoeken kussende zwane ,hartjes en bloempjes gemaakt kheb er een foto van op gezet

Gereisd met vrienden in juni 2015

Een tegenvaller

Marianne Hultermans, 6-10-2013

Sober hotel, de kamers zijn oud en toe aan een renovatie. Er wordt slecht schoongemaakt. De poetsdame was in 1,5 minuut klaar, geen wc en badkamer schoongemaakt alleen de bedden opdekken en een nieuwe handdoek wegleggen. Eten was matig. Wat er was dat was goed maar een beperkte keuze. Geen kussens op de ligbedden bij het zwembad, Geen wifi in het hotel alleen op het strand, hier krijg je gratis drinken tot 5 uur, dus als je 's avonds op internet wil dan moet je je eigen drankjes betalen. Op de reisfolder staat gratis hamam, maar bij bespreking blijkt dat je 30 euro moet betalen. Kortom veel mankementen wat ons heeft doen besluiten om te switchen van hotel
    Gereisd met vrienden in september 2013

Je voelde je geen gast maar een last !

ladylies65, 6-10-2013

Het eten was eenzijdig en combineerde niet met elkaar, 15 dagen spaghetti waar nooit een saus bij was, altijd rijst. Nooit friet of iets dergelijks. Altijd kip, iets van gehakt, één soort groente. Soms vis. Meer keus was er niet. We zijn van ellende een paar keer uit eten gegaan, net als veel meer mensen uit ons hotel. Tafels werden niet schoongemaakt, altijd vuil, nooit gedekt. We moesten altijd zelf achter ons bestek aan. Geen kopjes voor de thee en koffie. Het personeel is ongeïnteresseerd, een enkeling daargelaten. De jongen achter de bar was constant druk met zijn telefoon en liet de klanten voor de bar wachten. De kamer was sober. Een slecht bed. We lagen op de onderste matras van een boxspring. De koelkast stond naast het meubel en was leeg. Normaal gesproken staan er altijd flesjes water in. Op de ligbedden in het zwembad lagen geen matrasjes, dan kan je er echt niet op liggen.

Het hotel is verouderd en aan vernieuwing toe. Beslist geen 4 sterren en zeker geen 8 waard.

Gereisd met partner in september 2013

4 sterren??

Polletjes, 25-9-2013

Dit jaar voor de 3de maal Turkije gekozen als vakantie bestemming, dit was het minste hotel dat we boekten. Accomodatie is verouderd, eten is ongevarieerd en op het koude af. Hotel wordt veel bezocht door Oost Europeanen, hebben toch een andere manier van vakantie vieren! 's Morgens om 10 uur alle strandbedjes bezet met handdoeken en dan niet op komen dagen!! Animatie staat leuk op een bord, maar wordt niet uitgevoerd. Pluspunten: Goed ( en schoon) zwembad, loopafstand van het strand, leuke boulevard. Personeel doet z'n best, kunnen niet allemaal engels.

Volgend jaar weer een andere bestemming!!

Gereisd met partner in september 2013

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Club Medisun bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Club Medisun in Bodrum, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Club Medisun zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Club Medisun scoort een 8.34 uit 10 op basis van 22 reviews.