Beoordelingen Hotel Club Medisun****

Club Medisun****
15 beoordelingen
Beoordelingen Hotel Club Medisun****
YAHSI YALISI ORTAKENT, 48400, Bodrum

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Club Medisun**** in Bodrum, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Club Medisun**** zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.
Hotel Club Medisun scoort een 7,3 uit 10, op basis van 15 beoordelingen
Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Club Medisun**** in Bodrum, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Club Medisun****, zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd. Juist in deze fase van het plannen van een vakantie is het belangrijk om de beoordelingen van andere vakantiegangers goed te lezen, want het zou zonde zijn als een bepaalde accommodatie toch niet helemaal aan je verwachtingen voldoet. Wat je zeker niet moet overslaan zijn de foto’s en video’s van andere vakantiegangers, die geven vaak een waarheidsgetrouw beeld van de bestemming en accommodatie en kunnen je wellicht wat ideeën geven over bezienswaardigheden, stedentrips en andere attracties. Wanneer je ervan overtuigd bent dat Hotel Club Medisun**** de geschikte accommodatie is voor jouw vakantie, check dan snel de beschikbaarheid bij een van onze vakantiepartners en zet de laatste stap op weg naar jouw droomvakantie. Daarnaast kun je op Zoover 29 vakantiefoto's van Hotel Club Medisun**** vinden. Je kunt 1 video van Hotel Club Medisun**** bekijken. Ben je nog aan het oriënteren? Vergelijk dan accommodaties in Turkije. Bekijk alle overnachtingsmogelijkheden in Egeïsche Zee. Vergelijk Hotel Club Medisun**** met andere accommodaties in Bodrum.
Even geduld a.u.b.

6,2
6,4
5,9
5,1
Toon score en beoordelingen van:
Met vrienden, Sept. 2013
"Een tegenvaller"vertalen
Marianne Hultermans
3,0
4,0

06-10-2013 Sober hotel, de kamers zijn oud en toe aan een renovatie. Er wordt slecht schoongemaakt. De poetsdame was in 1,5 minuut klaar, geen wc en badkamer schoongemaakt alleen de bedden opdekken en een nieuwe handdoek wegleggen. Eten was matig. Wat er was dat was goed maar een beperkte keuze. Geen kussens op de ligbedden bij het zwembad, Geen wifi in het hotel alleen op het strand, hier krijg je gratis drinken tot 5 uur, dus als je 's avonds op internet wil dan moet je je eigen drankjes betalen. Op de reisfolder staat gratis hamam, maar bij bespreking blijkt dat je 30 euro moet betalen. Kortom veel mankementen wat ons heeft doen besluiten om te switchen van hotel

Met partner, Sept. 2013
"4 sterren??"vertalen
Polletjes
4,0

25-09-2013 Dit jaar voor de 3de maal Turkije gekozen als vakantie bestemming, dit was het minste hotel dat we boekten. Accomodatie is verouderd, eten is ongevarieerd en op het koude af. Hotel wordt veel bezocht door Oost Europeanen, hebben toch een andere manier van vakantie vieren! 's Morgens om 10 uur alle strandbedjes bezet met handdoeken en dan niet op komen dagen!! Animatie staat leuk op een bord, maar wordt niet uitgevoerd. Pluspunten: Goed ( en schoon) zwembad, loopafstand van het strand, leuke boulevard. Personeel doet z'n best, kunnen niet allemaal engels.
Volgend jaar weer een andere bestemming!!

Met partner, Sept. 2013
"Je voelde je geen gast maar een last !"vertalen
ladylies65
3,0
2,0
4,0

06-10-2013 Het eten was eenzijdig en combineerde niet met elkaar, 15 dagen spaghetti waar nooit een saus bij was, altijd rijst. Nooit friet of iets dergelijks. Altijd kip, iets van gehakt, één soort groente. Soms vis. Meer keus was er niet. We zijn van ellende een paar keer uit eten gegaan, net als veel meer mensen uit ons hotel. Tafels werden niet schoongemaakt, altijd vuil, nooit gedekt. We moesten altijd zelf achter ons bestek aan. Geen kopjes voor de thee en koffie. Het personeel is ongeïnteresseerd, een enkeling daargelaten. De jongen achter de bar was constant druk met zijn telefoon en liet de klanten voor de bar wachten. De kamer was sober. Een slecht bed. We lagen op de onderste matras van een boxspring. De koelkast stond naast het meubel en was leeg. Normaal gesproken staan er altijd flesjes water in. Op de ligbedden in het zwembad lagen geen matrasjes, dan kan je er echt niet op liggen.
Het hotel is verouderd en aan vernieuwing toe. Beslist geen 4 sterren en zeker geen 8 waard.

Met partner, Juni 2013
"Zeer goed hotel voor aangename prijs"vertalen
Henk
8,0

12-09-2013 Hotel Club Medisun, gewoon een goed hotel, veeleisende mensen moeten naar een *****+ hotel gaan. Drinken 24/7, eten, geen enorme keuze zoals in een super groot hotel, maar alles zeer smakelijk, gevarieerd en meer dan voldoende, hulde aan de kok. Kamers zijn ruim 1 tweepersoonsbed en 1 eenpersoonsbed, flinke kastruimte, schone douches, dagelijks schoonmaak. Vriendelijk personeel, wel eens een uitzondering, maar wat wil je, uren in touw, behulpzaam, en nog mensen die niet tevreden zijn, een glimlach doet dan wonderen :-) Op kleine loopafstand naar mooie boulevard en prive strand, ligbedjes, parasols, douche, fris en koffie gratis, kiezel vooraan in zee, waterschoenen zijn dan fijn. Ali ( bij het strand ) doet zijn best om het naar je zin te maken. Normaal gaan we elke vakantie ergens anders heen, maar dit hotel is zeker een herhaling waard.

Met oudere kinderen, Mei 2013
"Vriendelijk niet te groot complex"vertalen
Rikkert
4,0

31-05-2013 Dit hotel is goed voor een relax weekje zonder zorgen. Het hotel is van alle gemakken voorzien, fijne hammam. De bediening is zeer vriendelijk. Het eten bestaat uit een zeer uitgebreide saladebar met wisselende warme gerechten, iedere avond wordt er wat op de grill bereid. Voor een buffet is het eten van goede kwaliteit. Sommige mensen klagen over weinig variatie van de saladebar, maar ja als er al ruim 20 schalen staan is er naar mijn mening genoeg variatie. Een minpuntje was dat handdoeken op de grond soms gewoon weer werden opgehangen, terwijl we niet alle handdoeken in de was deden. Het hotel bestaat uit ca. 115 kamers en is minder geschikt voor mensen die slecht ter been zijn. Animatie is matig, waterpolo, darts of tafeltennis. Voor mij genoeg, maar voor kinderen misschien te weinig. Het strand ligt op een paar minuten van het hotel met een eigen strandje en bar (geen alcohol). Hier is tevens een kleine boulevard. Met de dolmus is Gümbet of Bodrum in 20 minuten te bereiken (€2,--)

Met partner, Juni 2011
"Goed voor engelse en oost europeese toeristen"vertalen
broertje
5,0

20-06-2011 er zitten voornamelijk enegelse en oosteuropeese (polen) en het eten is eentonig s'middag patat en s'avonds pasta aangevuld met kip in allerlei verschillende variatie's en sla

Familie
"Ik ben maar 12 jaar maar ik vond het zooo super"vertalen
lauranne
10,0
10,0

21-07-2008 ik ben 5dagen geleden naar het hotel geweest en ik vond het echt super er is op 5 min. een strand maar je kan beter aan het zwembad blijven liggen de stenen op et strand doen zeerhet eten is er super lekker het was altijd wel iets anders er is een miniclub waar de kinderen naar toe kunne ge kunt door tekene en schildere met mine. kheb daar kei lieve kindere lere kenne het is echt super !!!!de kamer zijn ook heel mooi en de kuisvrouw kan er wa van zne ze heeft van de handdoeken kussende zwane ,hartjes en bloempjes gemaakt kheb er een foto van op gezet

Familie
Krista
9,0

25-11-2007 Afgelopen September een week verbleven en heerlijk genoten...Vriendelijk personeel, nette kamers, goed eten, animatie kan beter. Bodrum ligt op een half uurtje rijden met de Dolmus, maar op een 5minuutjes lopen ligt een klein boulevard. Deze is ook gezellig en overdag grenst hier de zongelegenheid aan. Strand is wat minder, is van grote kiezels dus surfschoentjes zijn wel een pre!
Voor de rest een heerlijke vakantie gehad!

Familie, Aug. 2007
G.J.C. Kamphuis
4,0

31-08-2007 Het is een mooi hotel met vriendelijk personeel.
Het hotel ligt op 600 meter van het strand en de boulevard, de boulevard bestaat voornamelijk uit restaurants en visretaurants,wil je ergens anders heen dan moet je de dolmusbus pakken dan kun je b.v. naar Bodrum ligt op 13 km afstand of naar Gumbet of Torba maar in Torba is niet veel te beleven. Het eten in het hotel is goed maar daar heb je het ook mee gehad. De kamers worden niet zo regelmatig schoongehouden maar je slaapt er toch alleen maar. Badkamer kon ook beter.Zwembad is prachtig veel ligbedden,je hoeft er niet vroeg voor uit om b.v. je handdoeken er neer te leggen op de ligbedden. Maar een verblijf van 8 dagen vind ik lang zat. O ja het animatieteam is ronduit slecht ze doen er niet veel.

Kelly
8,0

09-06-2006 Heel proper en mooi(e) hotel (alg.), kamers en zwembad. Op een half uur rijden van Bodrum centrum, doch rechtstreeks bereikbaar met de dolmus en gelegen aan een proper strand en gezellige dijk. Vriendelijk personeel en aangename marmara-animatie overdag en 's avonds.

Plaats Zoover op je website!

Meer mogelijkheden om Zoover te integreren op je site...

Poll

Waarom ga jij niet naar een sauna?

Bent u de eigenaar?