Uitstekend

1 review over Hotel Cesars in het Nederlands

Huiselijk

Marry van Geffen, 21-7-2017

Aankomst 22 September 2016 voor en verblijf van 8 dagen.

De ontvangst in het Hotel was heel hartelijk.

De sfeer was huiselijk en gezellig.

Het personeel stond dag en nacht voor je klaar,

Toen ik er was werd er 2 keer een turkse avond georganiseerd met heerlijk eten.

Traditioneel Turks dansen en muziek de eigenaar deed mee een man van ongeveer 65 jaar met trots voor zijn land.

Ook de rest van het personeel deed vol enthoisiasme mee en betrok de gasten in hun liefde voor hun vaderland.

Het was gewoon een familie die in het Hotel werkten met de instelling jij bent hier onze gast wij zijn er om jou een aangename vakantie te schenken.

Ik heb werkelijk genoten van de sfeer en ondanks dat ik daar alleen was heb ik me geen seconde eenzaam gevoeld terwijl er voor de rest alleen maar stellen waren of vriendinnen.

Het personeel bracht me 's avonds netjes naar mijn kamer omdat ik aan het eind van een lange gang een kamer had keken dan eerst of alles netjes en veilig was en wenste me dan respectvol een goede nachtrust toe.

Ik raad dit Hotel voor de volle 100% aan als U op vakantie wil naar Turkije.

Veel vakantieplezier toegewenst.

Met vriendelijke groet, Marry an Geffen

Gereisd alleenreizend in september 2016

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Cesars in Bodrum, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Cesars zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Cesars scoort een 9 uit 10 op basis van 2 reviews.