Appartement Boncuk **

Boncuk
8,8

10 reviews over Appartement Boncuk in het Nederlands

Thea van Veenendaal, 6-8-2007

Klein complex met zwembad niet zo heel veel bedjes maar we hebben wel altijd kunnen liggen.

Heel gezellig strand, aardige mensen.

Zeer geschikt voor zonaanbidders en stappers

Gereisd familie in juli 2007

Jolanda, 2-4-2007

Ik kom er al aan aantal jaren en het bevalt me nog steeds uitstekend.

Het is er gezellig, schoon en rustig maar wel met alle winkels en uitgaansgelegenheden om de hoek zonder dat je daar last van hebt.

De service is er geweldig en de eigenaresse die Nederlandse spreekt is te gek! Ik kom hier zeker nog wel een aantal jaartjes terug.

Gereisd anders in april 2007

J dth, 17-12-2006

ik ben er vorig jaar geweest met mn ouders en het was echt wel een leuk appartement , groot uitgaans leven en we gaaan er dit aan komend jaar nog zeker 2 keer weer terug!

was leuk en heel gezellig!

Gereisd anders in december 2006

Vanessa, 2-8-2006

Heb het heerlijk gehad in Boncuk. Lekker dichtbij het centrum, maar geen last van lawaai, Dolmus om de hoek, vriendelijk personeel en niets is ze te veel.

Kortom......

Geweldig

Enne ik kom er zeker terug!

Gereisd anders in augustus 2006

Mark Dekkers, 13-10-2005

Gezellig en knus is een woord maar bemoeizuchtig is iets anders. Ik ben er met 2 vrienden geweest. Je mag geen eens gasten ontvangen in je app. Er liepen muizen en kakkerlakken in het app. maar daar werd heus niets aan gedaan. En schoon is het ook zeker niet. Het is super klein, men kijkt echt op je vingers. Of je moet er van houden om met lui van 40 aan de bar te hangen!! Gumbet is echt leuk maar Boncuk echt niet
          Gereisd anders in oktober 2005

A. Pont, 7-10-2005

Kom net terug van het derde achtereenvolgende jaar in Boncuk.

Het is daar erg gezellig met een echte familiesfeer. Elk jaar worden we perfect ontvangen en vinden het vreselijk als de vakantie weer voorbij is. Volgend jaar zeker weer!

Gereisd anders in oktober 2005

priscilla, 26-7-2005

in boncuk was het zeker heel erg gaaf!!

uitgaan kun je er super in gumbet,ook wel in bodrum..

het personeel was/is heel vriendelijk en gezellig.

en het is zeker voor herhaling vatbaar!!!!

Gereisd anders in juli 2005

manke, 15-1-2005

ben er vorig jaar met vrienden geweest.

het is een leuk hotel

we hebben echt goede vakantie gehad .

we gaan dit jaar ook weer naar het zelfde hotel toe.

Gereisd anders in januari 2005

Roy M, 9-1-2005

Toppie honderd procent...
                  Gereisd anders in januari 2005

Tessie, 31-12-2004

Ik ben Tessie Dijkers, 17 jaar en ik ben hier vorig jaar met mijn ouders en mijn zusje geweest. Ik vond het erg knus hier. Volgens mij waren er maar 12 appartementen, ze waren schoon en verzorgd, en er zit een leuk zwembadje bij. De ligging vond ik zelf prima, het was even lopen en dan was je bij de winkels en ook de Bar Street van Gümbet was niet echt ver weg. Bodrum is er ongeveer 3 km vandaan, maar in Gümbet kun je supergoed uitgaan, veel souvenirwinkeltjes, en naar het strand. De service vond ik ook prima, de receptie is 24 uur open en dat is erg prettig. De vrouw die het bedrijfje runt spreekt Nederlands. De prijs/kwaliteit was volgens mij wel oké, maar m'n ouders hebben de reis betaald dus ik weet het niet zeker. Mijn algemene oordeel over Boncuk is: ga erheen als je van knusheid houdt want het is een erg gezellig complexje!
                    Gereisd anders in december 2004

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Boncuk in Bodrum, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Boncuk zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Boncuk scoort een 8.8 uit 10 op basis van 10 reviews.