Aparthotel Bizimtepe **

Bizimtepe
7,5

10 reviews over Aparthotel Bizimtepe in het Nederlands

Hugo en Karlijn, 23-8-2005

Allereerst hebben we een heerlijke vakantie gehad. Personeel is bijzonder vriendelijk. Eten goed (soms wat eentonig). Echter ik had houtwormen in mijn bed, wat overigens wel na 3 dagen is verangen. En wat heel smerig was was het riool wat je door het putje heen rook. Airco stonk verschrikkelijk bij aankomst en die hebben ze ook na 3 dagen gereinigd. Verder een prima zwembad en het (zwarte) zandstrand is dichtbij en 5 minuten lopen. Bijzonder storend bij het zwembad was de keiharde muziek die we regelmatig zachter zette. We hebben ook veel lol gehad. Op mijn verjaardag heeft de manager een taart gekocht en hebben we waterpijp gerookt. Het weer was zeer aangenaam te noemen, wat een feest!! Turgutreis is een heerlijk plaatsje voor 1,5 lira zit je er! Hoe dan ook voor de prijs kwaliteitverhouding zeker een aanrader.
Gereisd anders in augustus 2005

Bas en Michelle, 31-7-2005

Het hotel ziet er goed uit van buiten, met een mooi (klein) zwembad. De kamers zijn wel erg klein, en wij vonden het ontbreken van de koelkast best nadelig. Het personeel is inderdaad supervriendelijk, gastvrij en staat voor je klaar, alleen begrijpen ze bijzonder weinig engels. In het hotel komen alleen Turken en Nederlanders.

Strand is heel dichtbij. Het dorpje zelf stelt niks voor, maar de plaatsen Akyarlar en Turgutreis zijn wel heel erg gezellig!

steffie van der linden, 31-7-2005

mooi hotel, vriendelijk personeel jammer dat ze geen engels spraken. het eten was erg goed. het schoonmaken van de kamers viel tegen . wij zijn 28 juli 2005 terug gekomen

Gerard H, 25-7-2005

Het hotel was niet heel luxe, maar de service en vriendelijkheid van het personeel compenseerde meer dan nodig was. De nabije omgeving (het dorpje Akyarlar) was ook heel erg ontspannen. Als je een leuke vakantie wil in Turkije en naast het feesten wat je in Bodrüm kunt doen ook wil relaxen en genieten van de rustige omgeving, dan is dit echt een aanrader.

Annelien Meerts, 21-7-2005

Het hotel was erg leuk!Goede service en mooie omgeving (Beter dan Bodrum). Leuke medewerkers en ook het eten was lekker en goedkoop. Bereikbaarheid via Dolmus was redelijk goed. Prijskwalı

iteitverhouding was goed!

Hans Konings, 9-7-2005

mijn vriendin en ik zijn eind mai geweest het is zeker meer als 2sterren waard de service is uitstekend het eten heerlijk de mensen zijn heel vriendelijk een gezellig hotel waar niets te veel is. wij komen zeker nog een keer terug.

Danny, 9-7-2005

Eten was goed maar niet zo heel veel keus.Personeel was vriendelijk en deed alles voor je.Prijs/kwaliteit is ongelooflijk, heel lekker eten.Al het personeel erg vriendelijk vooral Arman en Celal, Erdinc.Het was een heerlijke vakantie!!!!!!!!!!!!!!

jessie, 9-7-2005

erg leuk en gezellie hotel(familie)met leuke vriendelijke mensen

van der meyde, 6-7-2005

prima hotel, schoon,goed restaurant,buffet uitstekend. Vriendelijk personeel.Heerlijk strand met gratis ligstoelen en matras,lekker rustig. Uitgaan kun je in Bodrum

Mark Thorn, 5-7-2005

Klein maar vriendelijk hotel, wat wil je met 2 sterren.Eten was goed maar veel variatie.Het was simpel maar prima voor wat we betaalden,klant vriendelijk personeel

Gereisd anders in juli 2005

Overweeg je om een verblijf te boeken in Aparthotel Bizimtepe in Bodrum, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Aparthotel Bizimtepe zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Aparthotel Bizimtepe scoort een 7.5 uit 10 op basis van 10 reviews.