Hotel Benny **

Onvoldoende

8 reviews over Hotel Benny in het Nederlands

mooie plek

tuncer, 12-8-2009

mooie vakantie gehad ook fijn met kleine kinderen kindvriendelij eten was goed prijs vond ik redelijk duur
Gereisd met jonge kinderen in juni 2009

Marjan, 30-7-2007

Een leuk hotel in een lieflijk vissersdorpje. Niet het meest luxe verblijf, maar wel vriendelijk personeel en all Inclusive. Weinig vlees in de gerechten en kleine primitieve kamers.

Prachtig uitzicht over de baai en rustig gelegen. Aanrader is een auto te regelen via de receptie, want je kunt er schitterende tochten maken over het schiereiland.

Toch zou ik er graag nog eens heen gaan voor die prijs!

Gereisd familie in juli 2007

Henk, Margo en Yvonne, 1-6-2004

All inn, maar het eten was niet best,(kon ook niet voor die prijs) in het dorpje Yalikavak waar het overigens goed uit te houden is waren gelukkig goede restaurantjes, en vertier, de kamers en ook het zwembad waren ronduit smerig. Wat wel goed geregeld is dat je met hotel vervoer overal naar toe gebracht werd voor zeer weinig geld.
    Gereisd anders in juni 2004

san, 20-1-2004

wij zijn een paar maanden geleden naar BENNY geweest.Nou ik heb heel wat hotels op de wereld gezien maar dit slaat alles.personeel wat ligt te slapen in de hoek van het zwembad.Het eten erg saai..keuze tussen kip met rijst of rijst met kip!in de week dat wij waren werdt iedereen ziek..waarschijnlijk van het zwembad(was erg vies)te veel dingen om op te noemen helaas.oja wel eens een turk in je wc gevonden op je kamer...ik wel wat kwam die daar doen geen idee ..had hoge nood blijkbaar.bij Benny kon het allemaal!
    Gereisd anders in januari 2004

Janneke, 5-1-2004

heb een leuke tijd gehad, maar verwacht er niet te veel van, inderdaag te weinig (en kapotte) ligbedden en weinig variatie en keuze qua eten. Openbaar vervoer vond ik goed te doen en niet duur, excursie naar Kos is leuk! Laat je niet overhalen door de schitterende foto's van het hotel.. Wel super vriendelijk personeel!!
    Gereisd anders in januari 2004

jmeg, 12-11-2003

heel handig ik heb op de site in sept negatief reactie gegeven maar dat word steeds eraf gehaald GA NIET NAAR BENNY VERSPIL JE GELD NIET HIERAAN en ik heb de kat in de zak ingeschakeld want nergens word op gereageerd in januari gaan ze ermee aan de slag KIJKEN DUS
    Gereisd anders in november 2003

vonken, 12-11-2003

1500 euro een hoop geld betaald voor dit vieze gore hotel met schimmel op de muren en het beddengoed wat niet word verschoond weggegooid geld en telefonich word je niet te woord gestaan ongeregeld zooitje
    Gereisd anders in november 2003

ger, 3-10-2003

reacties van andere personen op deze pagina zijn mischien wel te positief. mischien komt dit dat deze mensen in het voor en hoog seizoen zaten. niet dat we het niet naar ons zin hadden want voor de prijs die wij betaald hebben kan je ook niet veel verwachten. er waren niet veel bedden bij het zwembad, waarvan er ook veel kapot waren (gelukkig was hetin het hotel niet druk) en het in het eten was niet veel variatie s middags en s avonds hetzelfde en dat een week lang. personeel was wel bijzonder vriendelijk . en de twee `huis poezen` zijn schattig
    Gereisd anders in oktober 2003

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Benny in Bodrum, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Benny zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Benny scoort een 4.38 uit 10 op basis van 8 reviews.