1 review over Hotel Albatros in het Nederlands

Fijn stadhotelletje

MaschaG, 1-10-2013

Door omstandigheden kwamen in hotel Albatros terecht. Het ligt direct aan de haven van Bodrum. De kamers zijn klein en de badkamer is piepklein, maar wel netjes en superschoon. Er is geen zwembad en het ontbijt is typisch Turks, alleen de koffie is niet te drinken. Het ligt vlakbij een aantal bars en disco's en die hoor je wel. Sommige kamers hoor je dit bijna niet, maar oordoppen bieden uitkomst.

We zouden hier nooit zijn terecht gekomen als we zelf geboekt hadden. Naast Turkse zijn er ook weinig buitenlandse gasten. De mensen zijn superaardig en behulpzaam.

We konden in ieder geval heel Bodrum lopend zien en met de Dolmus voor de deur naar de omliggende plaatsen voor 3 a 3,5 lira.

Gereisd met vrienden in september 2013

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Albatros in Bodrum, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Albatros zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Albatros scoort een 7 uit 10 op basis van 1 reviews.