Hotel smartline Bitez Garden Life ***

8,1

191 reviews over Hotel smartline Bitez Garden Life in het Nederlands

Nooit meer

HeKla, 18-10-2017

Er was weinig goeds, 3x van kamer gewisseld in eerste instantie voordeelkamer gekregen ( 's avonds om 23.00uur) we hadden voor een duurdere kamer betaald, direct gereclameerd en een kamer gekregen bij het zwembad, waar de geluidsboxen staan en keiharde muziek ten gehore brengt, weer gereclameerd en de 3de kamer gehad en deze kon er bij door. Het eten was slecht alles bijna koud en alleen maar kip en gehaktballetjes en deze waren voor de verandering i.p.v. rond, plat, dat was van dag tot dag verschillend. De bediening was niet vriendelijk op ėėn uitzondering na.( Mohammed) . De snack was elke dag hetzelfde, lauwe hamburger met zowat koude patat. We zijn vaak in hotels in Turkije geweest maar zo slecht als dit niet eerder meegemaakt. Een pluspunt was de schoonmaakploeg van de kamer, elke dag schone handdoeken als het nodig was en de kamer ook.Het stikt van de katten lopen rond in het eetrestaurant. We zijn in 2011 hier ook geweest toen was het stukken beter.

Slecht!

Henk en Ellen, 17-10-2017

Locatie is super, over de grootte van de driepersoonskamer ook niets te klagen

Als je van groente houdt: ga dan vooral naar dit hotel want dat was er in overvloed. Voor de rest veel kip en gehakt in allerlei variaties, en friet of rijst. Jammer genoeg was het eten meestal ook echt koud!

Bedelende katten, ramen kon je ook niet openlaten want dan lagen de katten lekker op je bed te slapen bij terugkomst.

Als je een aftands biljart, pingpongtafel, een dartbord aan een boom en een stel dronken dansende Russen entertainment wilt noemen had je inderdaad geweldige entertainment

Voor ons in ieder geval nooit meer naar dit hotel!

Onvriendelijk basic hotel

lucas, 12-10-2017

De meesten waren onvriendelijk, zeer veel uitgehongerde jankende katten in en rond het resort.

Vaak hetzelfde eten en nooit geen vis wel diepvries snitsels kip en vleesballetjes of mini hamburger uit diepvries en elke dag friet of rijst.

Het hotel over het algemeen niet echt proper!!!

Gereisd alleenreizend in oktober 2017

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor smartline Bitez Garden Life bij:

Prijs en kwaliteit lig prima in verhouding,

Leon en Marleen, 10-10-2017

Eerste keer dat we in Bitez smartline garden life zijn,

Wij zijn naar dit Hotel toe gekomen op aanraden van onze Schotse vrienden Hugh en Jacky, zij waren hier in 2016 ook een week geweest en het was hun uitstekend bevallen dus hebben wij dit jaar samen geboekt.

De 14 dagen dat we hier geweest zijn hebben we het uitstekend naar ons zin gehad, we hadden een ruime kamer die grensde aan een prachtige zeer goed onderhoude tuin en kort bij de drie zwembaden met daarbij veschillinde poolbars en restaurants.

Wat het eten en drinken betreft kunnen wij alleen maar zeggen dat het geweldig was zeer mooie Tukse gerechten met wat europeese tinten Geweldig.

Overdag was er voor de tijd van het jaar nog een bescheiden entertainment, er werd gedart en gedanst op verschillende variaties life muziek. Er was voor ieder wel wat.

Cevdet en Selman de managers op de vloer verstonden hun vak uistekend , ook voor deze een dikke pluim al met goed

Nooit meer !!

Manon en frans, 26-7-2017

1 voordeel, strand was 100 meter verderop, was super strand, zwembad was 1 openbare discotheek je kon mekaar niet verstaan. Ben geen klager en ben al in diverse Turkse hotels geweest maar dit was de allerslechtste! Eten was lauw, kamer was goed, badkamer mooi verbouwd !! Bedden top! Maar zeker geen 10 waard !! Mager zesje !! NOOIT MEER !!
Gereisd met partner in juli 2017

Heerlijk vakantie

Cheyenne, 15-7-2017

Een super vakantie gehad! Vriendelijk Personeel, die erg hard werkt. Een leuke opzet van het complek, voelt warm aan. Iedere dag weer lekker eten, met een aparte hamburger en pizza hoek.

Waar je tussen 12.00 en 17.00 onbeperkt kan snacken

Gereisd met oudere kinderen in juli 2017

Heerlijk vakantie

Barbara, 15-7-2017

Klein schalig vriendelijk hotel met goede service. Manager Cevdet aardige man en staat voor je klaar. Zeker een aanrader!
Gereisd met oudere kinderen in juli 2017

Eenvoudig resort, gericht op de Turkse bevolking.

R de Haan, 12-7-2017

Eenvoudig resort, stelt weinig tot niks voor. Eten bijna elke dag het zelfde, variatie van niks. Houskeeping zeer slecht, kwamen voor het eerst schoonmaken op onze 8ste vakantiedag na 6 keer geklaagd te hebben, Triest. Personeel spreek en begrijp geen Engels. Nee , nooit meer. En ik kan et weten, k heb genoeg ervaring inzake resorts in Turkije. Jammer.
Gereisd met partner in juli 2017

Eerlijk hotel prijs/kwaliteit

Dirk, 12-6-2017

Leuke, ontspannende vakantie. Men probeert er hier alles aan te doen om u een zo aangenaam mogelijk verblijf te bezorgen. Prijs/kwaliteit een zeer eerlijke deal. Tof en vriendelijk personeel, alhoewel soms beperkt in hun Engels. Maar in nood is er altijd chef Jef om een helpend handje toe te steken. Kamers netjes. Juist een beetje een gedateerde douche, maar blijkbaar wordt volgende winter alles vernieuwd. Super vakantie.
Gereisd met oudere kinderen in juni 2017

Prachtige vakantie

Rudy Dreesen, 11-6-2017

Super vakantie beleefd. Het gehele personeel doet enorm zijn best om je een prachtige vakantie te laten beleven. De baas in persoon is de vriendelijkheid zelf en durft zijn handen uit de mouwen steken waar nodig is. Ik begrijp niet dat er mensen zijn die niet naar Turkije op vakantie durven gaan, alles is het zelfde gebleven zoals de 8 andere keren dat ik er was. Gaan zeker nog terug
Gereisd met partner in mei 2017

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor smartline Bitez Garden Life bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel smartline Bitez Garden Life in Bitez, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel smartline Bitez Garden Life zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel smartline Bitez Garden Life scoort een 8.08 uit 10 op basis van 218 reviews.