Hotel Kassandra ***

29 reviews over Hotel Kassandra in het Nederlands

Hugo Schaank, 8-11-2007

Gereisd met partner in november 2007

Hugo Schaank, 8-11-2007

Het was een ware NACHTMERRIE!!!. Eenmaal aangekomen werden wij gehaast ontvangen. Bij de kamer bleek geen balkon (wel speciaal geboekt) te zijn. Airco werkte pas na lang zeuren, maar maakte enorm veel kabaal. Sanitair was te ranzig om uberhaubt met blote voeten te komen. (de douches van het strand langs de boulevard waren zelf schoner!!!). Personeel ALTIJD chagerijnig en absoluut niet gastvriendelijk. In gesprek met onze reisorganisatie hebben wij gelukkig overboeking kunnen regelen naar een hotel verderop (Makumba Summer Garden). Het eten was Smack uit een blikje (de gelantine lag erbij). En geloof mij,.. van dit verhaal is geen woord gelogen. NIET BOEKEN DUS!!!! (ik begrijp trouwens ook niet waarom onze touroperator dit nog aanbied..) (niets te klagen verder over onze touroperator: Was echt superservice!)
Gereisd met partner in september 2007

Anita, 3-10-2007

Dit hotel is dramatisch! Advies: boek dit hotel niet! Kamer smerig, linnengoed ranzig, vragen om schone handdoeken anders krijg je ze niet. Als je op de grond gooit (wat betekent: schone aub) worden ze gewoon weer opgehangen. Mieren in de kamer. Personeel onvriendelijk, niet welwillend. Prijs aan de bar wordt van de ene week op de andere week zo verhoogd. Ik lees fantastisch zwembad bij andere recensies, maar als je dit zwembad fantastisch vindt, dan ben je volgens mij geen zwembad gewend, het is 3x niks. Ontbijt is redelijk volgens turkse normen, dat krijg je bijna overal zo in dit soort klasse hotels. Iedereen in hotel klaagde over de slechte bedden.
Gereisd alleenreizend in september 2007

charlotte , 8-9-2007

De kamers zijn niet proper en de badkamer is gortig. In de kamer aan het zwembad hebben we 2maal een muis gezien. Dus gerief in de koffer laten zitten! ! !Onze kamer werd gepoetst en dit duurde 5 min. De kamer werd voor een groot deel met de t-shirt gepoetst. Dit gebeurde wanneer wij de valiezen aan het klaarsteken waren voor het vertrek richting Brussel.

Slechte airco. personeel heel onbeleefd tot zelfs grof. Hen niet vragen voor te bellen wanneer uw bus naar de luchthaven te laat komt. Ze sturen u naar een telefoonkot 10 min ver.

Dit hotel is zeker geen 3 sterren waard, een echte afrader dus! ! !

Gereisd met partner in september 2007

danielle, 28-8-2007

oke nou het was allemaal heel gezellig maar het eten nou elke dag hetzelfde dus als je niet van variatie houd is dit een super hotel verder zijn de mensen daar heel aardig maar die kamers dat gaat echt te ver heel vies maar aangezien wij er alleen sliepen en douchde kon het nog net ik zou er niet weer naartoe gaan ik zoek nu wat beters op
Gereisd met vrienden in augustus 2007

L.J. Mostert, 5-8-2007

Kamers 406/408 waren net bunkers. Aan de kamers was totaal geen onderhoud gepleegd. Douche ronduit smerig (schimmel) en na het douchen altijd een waterballet. Schoonmaak en handoekwissel werd pas gedaan na een aantal keren vragen. De uitgevallen airco werd niet gerepareerd. Klant- vriendelijkheid is ver te zoeken. Het ontbijt was wel heel simpel. Je betaalt alleen de ligging, het enige pluspunt. Advies: Ga NOOIT naar Kassandra!!!!!!
Gereisd familie in augustus 2007

silvia & wim , 4-8-2007

wij waren er 12 dagen en het was alemaal super geregeld alleen toen we daar aankwamen kregen we eerst een 2pers kamertje voor geschoteld die heel klein was en een airco met gigantisch veel lawaai toen hebben we dat gemeld bij de receptie en is er gelijk wat aan gedaan 12 uur later hadden wij een nieuwe kamer die super was !

er was wel 1 keer dat ze de handoeken vergeten waren maar dat hadden we gemeld en die dag daarna kregen we een heel mooi versierd bed met bloemetjes om het goed te maken dat de eerste kamer niet goed was en dat ze handoeken vergeten waren .

hele vriendelijke mensen en een zeer leuke plaats ...

de grotere plaatsen zijn makkelijk te bereiken met de busjes of met de taxi ...

wij vonden dit een zeer leuke en mooie vakantie !!..

gr silvia & wim

Gereisd met partner in augustus 2007

Bert, 29-7-2007

Wij zijn nu een week terug van een zeventien daags verblijf in dit hotel.

Ons verblijf was op basis van logies/ontbijt, maar we hebben er ook een keer a la carte gegeten, wat ons zeer goed is bevallen. En wat het ontbijt betreft, na zeven keer Turkije weet je ondertussen wat je te wachten staat en naar de Turkse norm gemeten, waren wij uiterst tevreden.

Ligging was perfect, direct aan het strand. De jongens van het Hotel waren vriendelijk (Ali altijd in voor een lolletje, Mahamud achter de bar altijd even vriendelijk, Brian een beetje overdreven)Bij aankomst ´s nachts hebben wij ook een kamer gekregen die niet naar smaak was. De dag erop zeer efficiënt geholpen door Hassan achter de Balie, die ons liet kiezen tussen meerdere opties om te wisselen. Opstap plaats van de Dolmus direct voor het Hotel.We waren met ons vieren en hebben een heerlijke tijd gehad.

Gereisd familie in juli 2007

john, 29-7-2007

Na 3e dag toch maar eens gevraagd om handdoekwissel, want was nog niet gebeurd. Werd verteld dat om de 3 dagen dit zou plaatsvinden. Dus nog dag gewacht, maar nog niks.Wij weer naar receptie toe, we zouden het krijgen. Komt paar minuten man van de receptie toch maar eens vragen of we zeker weten dat we geen handdoeken hadden gekregen. Naar paar keer over en weer en veel pijn en moeite kregen we nieuwe "schone"handdoeken...

Nou ze waren gewoon smerig. Leken wel bloedvlekken in te zitten van vorige gebruiker ( en hier moesten we dus ook nog rest van de vakantie mee doen met handdoeken want we waren er maar een week). In de tijd is het bed niet een keer verschoond, We hadden express kleine prulletjes op vloer gelegd, maar deze lagen op dag van uitchecken er nog steeds...dus poetsen hoooo maar...

Enige pluspunt is de ligging aan een super gezellige boulevard.Het hotel ligt aan het begin ervan. Zijn leuke eet/strandtentjes met hangmatten, loungekussens, parsols etc. Fijn strand en zee.

We zijn veel bij Restaurant Vona geweest. Dit omdat personeel super vriendelijk was (obers Ismail en Oulash/ash, manager Ali en de ook de rest van het personeel), prijzen waren goed, en je voelde je je echt goed, door de manier hoe hun met jou om gingen en je probeerde te vermaken.

Dus als je naar Bitez gaat, dan mag een bezoek aan Vona niet ontbreken.

Weet zeker als ik weer een keer een week wil relaxen, dan ga ik zeker terug naar bitez. Is echt de moeite waard voor lekker niks doen...maar NOOOIT meer Hotel Kassandra

Gereisd met partner in juli 2007

John, 29-7-2007

We hadden op internet al wel gelezen dat het hotel minder zou zijn, dus we hadden er al rekening mee gehouden wat we konden verwachten ( dus ook dat het ontbijt "minder"zou zijn)

Daar 's avonds aangekomen, kregen we de kleinste kamer die er vervolgens was leek wel. Een klein benauwd hok met een raam,( geen frans balkon zoals ons op reibureau verteld was),tegels vielen bijna van muur in badkamer en er zat groot gat in zodat je zo in een ventielatie kanaal kon kijken. Wij meteen vragen om kamer wissel. Dit was allemaal moeilijk moeilijk, maar we moesten de volgende dag om 12 uur terug komen.12 uur werd 13uur en dat weer 1600 en dat weer 1700.

Maar uiteindelijk Wel kamerwissel gekregen, met frans balkon. Dus kamer kon er mee door maar was nog niet alles.

Zwembad ziet er leuk uit maar was voor de helf gevuld met water.

Ontbijt was echt super sumier.Stokbrood in stukjes gesneden met jam, plakjes worst,plakjes kaas olijven, cornflakes, koffie, turkse cake, komkommer, tomaat en watermeloen. Dus niet echt een super ontbijt.

Personeel zeer onvriendelijk. Als je sleutel kwam halen keken ze je niet aan als je je sleutel kwam halen, en kon nog geen goeiemiddag of morgen vanaf. Ze waren je liever kwijt dan rijk leek wel ( zeker omdat we geklaagd hadden).

Gereisd met partner in juli 2007

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Kassandra in Bitez, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Kassandra zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Kassandra scoort een 5.72 uit 10 op basis van 32 reviews.