Hotel Costa 3S Beach ****

7,2

326 reviews over Hotel Costa 3S Beach in het Nederlands

Slechtste hotel ever

Ksardag, 26-3-2017

Ik kan niet begrijpen dat mensen dit hotel een hoge waardering geven. Wanneer je aan komt rijden en binnen komt voel je de vreseljke sfeer gelijk. Het eten is zo minimaal en slecht dat ze het niet eens all in mogen noemen. De kamers zijn normaal maar aparte bedden. Het personeel is onbeschoft of gedraagt zich dom en ongeïnteresseerd. Bierglazen van plastic niet schoongemaakt.vraag je of ze het af kunnen spoelen doen ze met zee water en laten drogen in de zon. Bier is lauw. Het hotel is vies en niet van deze tijd ! Achterstallig onderhoud! 3 sterren en het geld wat ze vragen is ver uit den boze. Ik denk diegene die goede rescensie hebben geschreven familie of personeel moet zijn. Hotel van het jaar 2016!!! Hierdoor word ik bijna bang om nog een hotel te boeken!! Door misleiding.

Ik weet niet hoe ze daar bij komen maar dit moet echt nagekeken worden en beboet worden.

Schandalig als ik er aan terug denk kan ik weer huilen !!! Nooit meer dit hotel. Een gewaarschuwd mens telt voor 2!

Gereisd met partner in september 2016

Het was ok alles in orde in 2015,

Bechir, 3-8-2016

De Kamer was netjes niets op te merken , het eten was overheerlijk lekker smullen waar voor je geld , jammer op het einde van de rit hebben ze wel veel aangerekend voor de drank (mini bar) jammer dit is dan bij mij nooit meer .

Ik heb deze hotel ook bezocht in 2016 voor wat herinneringen , jammer , er is werk aan de winkel.

Gereisd met partner in juli 2015

Nooit meer .

Anneke Twilhaar, 29-6-2016

Het eten is erg slecht. Luide muziek bij de poolbar om knettergek van te worden.

Schoonmaak slecht. Personeel praat amper Engels.

Na 8 jaar met veel plezier er te hebben genoten van de rust en omgeving is dit nieuwe concept ons rauw op ons dak gevallen

Gereisd met partner in juni 2016

Thuiskomen

Linda Verstappen, 2-6-2016

Een fijn hotel, leuke medewerkers, elke dag lekker eten, een afwisselend buffet waarbij er elke dag iets anders vers bereidt werd, salades ter plekke gemaakt, genoeg keus en kwaliteit. Fijn zwembad. Nette kamer. Goede ligging aan het einde van de boulevard waardoor je alles van de boulevard kan zien. Loop ook eens de andere kant op, zeker de moeite waard. Ik ken Bitez heel goed en het voelt er altijd weer als thuiskomen.
Gereisd met vrienden in augustus 2015

Prachtige plek.

Hilda, 15-9-2015

Mooie plek direkt aan het water. Soms stinkt het water wel een beetje een riool geur. Maar je kan er heerlijk in de lounge banken zitten of ligbedden.het hotel zelf is schoon. De douchekop spuit alle kanten op maar er is warm water. Ook het zwembad is schoon en helder water. Het eten kan beter elke dag kip en gehakt en dat voor een hele week. Bij het onbijt hoort koffie. Tot dat de autom het niet doet. Dan moet het bij de bar weg komen en moet je betalen. Als je dan een beetje geïrriteerd hier door word krijg je als nog koffie uit de bar.wel een,zakje oplos koffie. De eigenaar loopt rond met een gezicht als onweer. De obers doen wat ze kunnen soms ook niet. wij zaten in de laatste weken dan gaat het hotel dicht. Te weinig gasten.wil er zeker nog wel een keer weer naar toe. Want de plek is prachtig. Als alles weer een beetje rustiger word in deze landen.vluchtelingen zitten ook in Bitez.
Gereisd met partner in september 2015

Nooit meer terug.

Marcel, 8-9-2015

Waardeloos hotel. Twee weken geweest en hoe verder de vakantie, hoe slechter de kwaliteit. Doordat het hotel minder vol zat vond de leiding van 3s het ook niet meer noodzakelijk om te zorgen dat de kwaliteit goed bleef. Eten was waardeloos, vaak koud, en je wist 's avonds wat je in de ochtend van de volgende dag(en) als ontbijt zou eten. Letterlijk elke dag zag je het minder worden. Personeel praat geen woord Engels of Duits en er loopt een ontzettend irritante 'manager' die je nog niet aankijkt. De tweede week hebben we ook niet meer in het hotel gegeten. De bedden van de kamers werden elke dag opgemaakt, maar verder werd er niets schoongemaakt. Wel jammer, de ligging is super maar ja, daar red je het niet mee. Internet is er alleen bij het zwembad. De laatste dagen was er ook geen internet meer. Dit was kapot gaf men aan, maar je kon wel met je kamernummer en paspoortnummer inloggen. Iedereen had zijn eigen persoonlijke code gaf men aan. Achteraf moest je er flink voor betalen.
Gereisd met partner in september 2015

Goed genoeg voor een week.

Sharon, 28-8-2015

Opmerkingen:

- stalen balk uit plafond naar beneden gevallen (levensgevaarlijk!)

- harde muziek aan het zwembad (eigen keuze van barmannen)

- kwaliteit en aanbod van eten is middelmatig tot slecht

- airco werkt, maar echt koel zal het niet worden op de kamer

- relatief kleine kamer (maar wel goede schoonmaak)

- in Turkije in het algemeen en in het hotel wordt de Engelse taal niet goed beheerst

- in het complex hing een rioolgeur

- WiFi alleen beschikbaar in de lobby en bij het zwembad

Gereisd met partner in augustus 2015

Rustgevend

Arie & Sanne, 23-8-2015

Positieve punten; omdat het achterin het dorp is gelegen is het een rustig verblijf qua locatie. Complex is voorzien van een mooi zwembad en het strand is onderaan het complex gelegen. Omdat het een privé strand is wat hoort bij het hotel heb je altijd genoeg plek. Ook is het prettig zand op het strand. Je kunt gezellig eten aan de boulevard van het dorpje, medewerkers van deze tentjes zijn vriendelijk en niet opdringend. Uitzicht is enorm mooi. Negatieve punten; helaas waren er ook diverse dingen waarover we niet (geheel) tevreden zijn. We sliepen dicht bij een trappen huis waardoor er veel geluidsoverlast was s ochtends, tegenover onze kamer verzamelden de schoonmaaksters om 8 uur en die zorgden voor de nodige overlast. De kamer (met gratis airco) was vrij klein en simpel ingericht.
Gereisd met partner in augustus 2015

Eigenaar heeft Niets geleerd.

glider1944, 1-10-2014

De ligging is perfect, het strand is perfect en de kamer iswacceptabel. Tot zover de positieve dingen.

Personeel onbereidwillig,zeer gast-onvriendelijk. De barjongen vindt zichzelf de uitvinding van de eeuw en is ronduit onbeschoft.

Wifi werkt of niet of na een lange tijd en alleen in de buurt van de poolbar.

Keuken en eetzaalpersoneel werken op de automatische piloot en kijken niet om zich heen.Ze zijn lui en ongeïnteresseerd totdat de baas binnenkomt want dan rennen ze door de eetzaal. Bij het ontbijt alleen warm water uit de koffiecontainer, domweg vergeten om koffie bij te gooien; schaal yoghurt vergeten, wordt ook niet bijgevuld. Bij het avondeten: soepcontainer vergeten te verwarmen. Eten in de warmhoudbakken ziet er onappetijtelijk uit. Ieder dag hetzelfde eten.

Het hotel ziet er uit als een marmeren mausoleum waarin je de eerste dagen kunt verdwalen.Alle liften komen uit op een tussenverdieping ! zodat het hotel absoluut ongeschikt is voor gasten met een rollator of rolstoel.

Gereisd met partner in september 2014

Slechte service, niet klantvriendelijk.

Sted, 16-9-2014

Pluspunten:

Hadden een verblijf van 13 dagen. Geweldige locatie met een prachtig uitzicht, mooi zwembad met genoeg bedden, mooi prive strand met douche en lounge hoeken rustig gelegen aan een ontzettende gezellige en knusse boulevard. Receptionist Abidid uiterst klantvriendelijke en spreekt goed Engels.

Minpunten:

Standaardkamers donker zonder daglicht met raam met uitzicht op een gang. Kamers niet schoon Linnengoed op de 11e dag pas verschoond (verblijf 13 dagen) Gehorig! Kamers in hoofdgebouw onder het restaurant. Schuiven van stoelen en tafels! Personeel spreekt weinig tot geen Engels m.u.v. de enige klantvriendelijke en behulpzame receptionist Abidid. Hoteleigenaar gunt de gasten geen blik waardig zelfs niet als men voor de 2e of 3e keer gast zijn. Ontbijt redelijk. Dinerbuffet niet gevarieerd, elke dag kip, geen kaartjes met de gerechten erop vermeld. Eten soms lauw of koud.

Gereisd met partner in augustus 2014

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Costa 3S Beach bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Costa 3S Beach in Bitez, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Costa 3S Beach zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Costa 3S Beach scoort een 7.17 uit 10 op basis van 345 reviews.