Hotel Blue Bay **

Blue Bay

22 reviews over Hotel Blue Bay in het Nederlands

Waar voor je geld ! Echt een aanrader

Roland , 30-5-2013

Ik ben al heel wat keren in Turkije geweest en nu voor de 2e keer in Bitez.

Vanwege de prijs had ik niet echt hoge verwachtingen van dit hotel maar ik moet zeggen dat ik behoorlijk tevreden was.

De familie die dit hotel runt is erg vriendelijk en gastvrij en doet samen met het personeel er alles aan om je verblijf zeer aangenaam te maken. Kamers worden elke dag schoongemaakt.

Ik heb van de 9 dagen die ik er was ook 9 keer iets anders gegeten, ik moet zeggen dat ik de meeste dingen wel smakelijk vond.

De locatie is perfect. Je loopt vanuit het hotel zo het strand op waar gratis ligbedden, parasols en lounge banken voor je klaar staan. Als je aan de goede kant gaat zitten dus op de bedden van het hotel kun je gewoon de drankjes van het All-inclusive gebruiken. (Moet je wel zelf halen). Het strand loopt langzaam af en de baai ziet er prachtig uit.

Ik ben erg enthousiast over dit hotel en ga volgend jaar weer hierheen !!.

Gereisd alleenreizend in mei 2013

Nooit meer dit hotel!

Alissa, 25-8-2010

Wat een ramp was dit hotel zeg, kamers zijn bij binnenkomst al smerig.

De douche is in geen jaren schoongemaakt en bijna nooit warm water.

Het bed is 1 keer verschoond in 11 dagen tijd en dan moest je zelf je lakens op de grond leggen, anders werd het niet gedaan.

Ook het eten is niet veel, elke dag hetzelfde en erg weinig keus. Veel buiten de deur gegeten, voornamelijk bij Blanca restaurant dat lag voor het hotel.

Verder zijn de mensen wel heel vriendelijk en is de ligging top.

Dat maakte het nog een beetje goed, maar volgende keer neem ik liever een appartementje.

Gereisd met partner in augustus 2010

matig

Karin en Ed, 24-7-2010

Wij zijn vandaag terug gekomen uit Blue Bay.Het eten was ok al was er niet veel keuze maar uit eten kun je in overvloed voor weinig geld.Wel vond ik het uitgenast dat je op het zogenaamde prive strand niets van Blue Bay mocht nuttigen.Daarvoor moest je bij restaurant Blanca zijn tegen betaling al hoorde het wel bij elkaar want het wordt gerund door dezelfde familie.Zo ben je dus nog elke dag een bekkie geld kwijt.De kamers vond ik slecht schoongemaakt en er was steeds geen warm water.Maar alle waar naar zijn geld.

Gereisd met partner in juli 2010

Wil weer terug!!!

Mascha, 10-5-2010

Het hotel heeft een perfecte ligging, de kamers zijn klein maar in principe kom je er alleen om te slapen en douchen. Het strand voor het hotel heeft gratis bedjes en de bediening van restaurant Blanca voorziet je tegen betaling van drankjes en eten. De bediening in hotel Blue Bay en de eigenaren (een familie) zijn erg vriendelijk. We hadden all-in geboekt de drankjes zijn gratis maar wel B-merken (de witte wijn vond ik de eerste dag lekker maar ging me tegen staan naar een paar dagen). Veel keus qua drank was er niet. Het eten was voor ons steeds een verassing, omdat we door het vroege seizoen zowat de enige gasten waren aten we wat er opgediend werd. We zijn geen moeilijke eters en vonden het het juist leuk wij zagen het als een soort vip-behandeling. Memmet kwam ons zelfs bij het zwembad waarschuwen als we konden eten. Een lieflijk klein hotel met een perfekte ligging.
Gereisd met partner in mei 2010

is een topper

gj prins, 27-9-2009

heet tegen woordig bleu bay. is hele maal gerenoveerd . wij waren er 12dagen was voor een 3 steren erg goed . en niet duur . eigenaar en personeel heel vriendelijk. egt een klein familie hotel . direkt aan het strand .perfekt plus bedden . mooie kamers en heel goede bedden . heel goed gehad ..gaan weer terug
Gereisd met partner in september 2009

gewoon goed

m meeuwisse, 28-7-2009

wij zijn 14-7-2009 12 dagen in hotel blue bay geweest voorheen halikaraya en het is voor een drie sterren hotel erg goed alles is netjes en schoon ook het eten was goed soms wat eenzijdig de ligging van het hotel is perfect maar het allerbeste was de vriendelijk van al het personeel ze doen alles om je een top vacantie te bieden het is alleen jammer dat dit hotel alleen bij prettigreizen te boeken is want er ging zo nu en dan nogal eens iets mis prettig reizen zou er goed aan doen om hun zaken ter pleke beter te regelen maar goed dit hotel is toch een aanrader . rinus.
Gereisd met oudere kinderen in juli 2009

daisy, 14-7-2008

Ik ben net terug van vakantie. Ik heb dit hotel geboekt omdat het voordelig was. Het is heel dichtbij een boulevaard en het strand. Het eten in Halikarya is goed maar ik zou zeker een keer in het stadje gaan eten. Het is heel gezellig en sfeervol. Kamers zijn schoon en netjes. Een klein hotel met een prachtige lokatie.
Gereisd alleenreizend in juli 2008

Yvonne, 1-7-2008

Ik had mijn twijfels bij het boeken omdat het zeer goedkoop was. Ik heb geen spijt gehad want het was de prijs zeker waard. Goede plaats: dichtbij strand en boulevard. De kamers zijn niet luks maar wel schoon, ook aardig personeel.
Gereisd met partner in juli 2008

Petra de Vries, 26-6-2008

Wij hebben dit hotel voor de 2de keer geboekt omdat we wisten dat het er goed uit zag voor de prijs.

Het eten hebben wij daar niet gedaan.

Dat hebben we elke dag bij het restaurant Seaside gedaan heerlijk eten en heel gezellig goede bediening perfect gewoon.

Gereisd met partner in juni 2008

titia le duc, 5-12-2006

Top lokatie, uiterst vriendelijke mensen en schoon en simpel
Gereisd anders in december 2006

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Blue Bay bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Blue Bay in Bitez, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Blue Bay zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Blue Bay scoort een 7 uit 10 op basis van 22 reviews.