Hotel Bitez Saray ***

Bitez Saray
6,1

12 reviews over Hotel Bitez Saray in het Nederlands

Saray, 3-9-2005

Het zit er leuk uit alleen jammer van de kamers. Ik kon gelijk beginnen met klagen lakens met bloed en sperma vlekken dus dat was om half 3 snachts nog ff schoonmaken voor ze. Ik moet eerlijk zeggen dat ze het keurig deden.

Leuke personeel.Het eten was niet echt van YES we eten dit, maar de broodjes bij het ontbijt die gingen er wel in.Onze vakantie is zeker geslaagd.

Gereisd anders in september 2005

jeannet, 29-8-2005

Wij zijn net terug van de vakantie

25-08 De eerste indruk was heel mooi en gezellig. De bediening is heel goed en behulpzaam. Ze moeten hard werken. Het eten is goed en veel. Maar de kamers en wij hadden er 3, zijn armoedig en kapot

ze maken het wel als je erom vraagt, maar half bakken. a

Aan het geheel is 3*** wel goed maar de kamers is 1* beter. Al met al hadden wij een leuke vakantie gr. jeannet

Jessica, 29-8-2005

Ik heb hier een geweldige vakantie gehad vorige week! Het personeel is ontzettend aardig, het eten was lekker en de kamers waren wel simpel maar prima maar daar hoef je met dat lekkere weer alleen maar te komen om te douchen en te slapen! Er zat ook airco op de kamer dus dat was ook erg prettig. Je zit overal dichtbij, het strand met de ontzettend gezellige boulevard en met het dolmusje ben je zo in Gumbet of Bodrum. Absolute aanrader dus! Ik ben hier via HTC Reizen terecht gekomen en vond dat een hele goeie reisorganisatie!!

Pien, 22-8-2005

De kamer was niet erg schoon,nog haren in de putjes en veel stof en de douche werkte ook niet altijd even goed, maar na een/twee dagen ben je daar aan gewend. het eten zag er atlijd goed en lkkr uit, maar wij vonden het niet erg lkkr,allerlei turkse salades etc,we zijn dan ook 3x uit eten geweest. het zwembad was wel goed en het personeel was ook vriendelijk. voor deze prijs is de kwaliteit ook wel okay en anders moet je een paar honderd bijleggen dan weet je dat je in een groot,mooi hotel zit. Groetjes

Wim, 14-8-2005

Mooi hotel, totdat je op je kamer komt! De kamer is klein en oud en de douche werkt niet goed! Verder is het eten na de eerste 4 dagen behoorlijk tegengevallen! Pluspunten zijn dat het (meeste) personeel aardig is en dat het zwembad erg fijn is! Het ligt ook niet te ver van het centrum en strand van Bitez! De vakantie is zeker wel geslaagd, maar het kan beter! Je moet het jezelf gezellıg maken en je niet irriteren aan 2 weken dezelfde 3 liedjes!

Arjan en Irma., 26-7-2005

Wij zijn hier in het voorjaar van 2004 geweest. klein hotel, personeel is niet al te vriendelijk.... vooral als je een paar keer achter elkaar een biertje bestelt. Ze treuzelen en doen alsof ze je niet zien. ( heel irritant) verder had onze kamer geen balkon. Dit voelt heel opgesloten. Daarin tegen was het eten wel goed. En voor die spotprijs mag je zeker niet klagen. De prijs? kwaliteit verhouding klopt daarom zeker.

Harm, 25-7-2005

Leuk hotelletje, gezellig gelegen tussen veel groen. Kamers zijn eenvoudig maar schoon. Mooi zandstrand op 1 minuut loopafstand, dolmus naar Bodrum rijdt elke tien minuten. Voor dit bedrag zeker een aanrader!

Sjan, 5-7-2005

Wij zijn in mei daar terecht gekomen omdat Hotel Natur m'n kamer overboekt had!We hebben alles afgezocht omdat ik in 'n rolstoel zit.Zo kwamen we dus bij Saray terecht.We hadden HP,(dus geen AI)Mooi hotel,goed eten,en het personeel was vriendelijk.Mehmet heeft er ALLES aan gedaan zodat ik er met m'n rolstoel goed vooruit kon.Omdat het bij ons fout is gegaan,vraag ik me wel af waar ik het kan boeken.

Gus, 5-6-2005

In juni 2004 zijn wij voor 8 dagen naar Bitez Saray geweest. Personeel was niet klantvriendelijk, om de dag was het licht of het water kapot en als wij van het strand terugkwamen stond onze hotelkamer vol met de schoonmaaksters die aan het kijken waren hoe de electricien het licht aan het maken was.

Wij waren er in de tijd van het EK en de bar was om 23.00 al dicht. Alle drankjes die gratis waren, waren niet te drinken en voor de rest diende betaald te worden (all-in reis). Buiten de turkse thee, moest je apart betalen voor 'gewone' thee. Ook lagen er vaak hondedrollen in het zwembad.

Eerlijkheidshalve was het een goedkope reis dus dan moet je jezelf afvragen wat je dan kunt verwachten, maar als het personeel wat klantvriendelijker was geweest had dat aardig wat irritatie gescheeld!

Gus

Gereisd anders in juni 2005

Hester, 17-5-2005

Samen met een vriendin ben ik hier in de zomer van 2003(last-minute)geweest. Het is dus al weer twee jaar geleden, maar wij hadden een waanzinnig leuke vakantie! Het hotel op zich was redelijk. De kamers hebben een ventilator en een kleine badkamer met toilet en douche. Niet echt zoals op het plaatje, maar toch oké. In elk geval schoon. Het eten was goed. Smakelijk en niet koud, zoals ik eerder las. Het hotel heeft een zwembad, maar als je 5 minuutjes loopt zit je op het strand. Het personeel was heel tof! We hebben echt 10 dagen lang dikke lol met ze gehad! Als je fooi wilt geven doe het dan echter stiekem! De manager steekt het namelijk in eigen zak! Het is misschien niet een super luxe hotel, maar toch zéér acceptabel. Voor dat geld én all- inclusive echt een aanrader! En als hetzelfde personeel er nog zit(Gumbet, Hasim, Efran), dan heb je zeker een leuke vakantie!
Gereisd anders in mei 2005

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Bitez Saray in Bitez, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Bitez Saray zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Bitez Saray scoort een 6.08 uit 10 op basis van 12 reviews.