Appartement Basri

Appartement Basri
Basri

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Basri bij:

2 reviews over Appartement Basri in het Nederlands

Bart feat. Chloé, 23-10-2006

Basri is vooral erg leuk omdat het een leuke sfeer uitstraalt met begroeiing langs de smalle kronkelige paadjes, het komt heel natuurlijk over ipv zo recht en saai als andere appartementen. Ook leuk omdat het klein is (bedoel ik niet de appartementen mee die waren best ruim en waren van genoeg voorzien: lekkere badkamer en bed, niks speciaals), het is geen groot complex en was het contact met het personeel ook leuk> je kent ze en andersom. Service was ook erg goed, muv de schoonmaakster, die kon namelijk geen Engels. De ligging: Aan een weg waar ze echt roekeloos rijden maar alles is dichtbij; strand, centrum, etc. Het zwembad was lekker en de supermarkt van Basri is ok, er is niet veel keuze bijv ze hebben pasta maar geen saus ervoor zoals in heel bitez. De beste vakantie ooit. Toch niemand zal het zo leuk hebben daar als ik het gehad heb, want ik was gezellie met mijn lieve vriendin!
    Gereisd anders in oktober 2006

Schrijvers, 23-7-2006

Ik heb hier voor langere tijd gezeten. De ligging is in vergelijking met andere hotels in Bitez, te ver... het zwembad is niet altijd even schoon maar wel lekker verfrissend uiteraard. Het personeel is vriendelijk, niet altijd, maar over het algemeen wel. De inrichting is om het even.. het kan beter, het kan ook veel slechter. Ik zou hier nooit met zijn vieren in één appartement gaan, das veel te klein. Het uitzich is nietszeggend, maar daar kom je ook niet voor.
    Gereisd alleenreizend in september 2005

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Basri in Bitez, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Basri zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Basri scoort een 9 uit 10 op basis van 3 reviews.