Vakantiehuis Dirim Guesthouse

Vakantiehuis Dirim Guesthouse
Dirim Guesthouse
9,5

2 reviews over Vakantiehuis Dirim Guesthouse in het Nederlands

rustgevendde plek met fantastisch uitzicht!

corine van zoelen, 22-10-2012

We waren met onze kinderen bij Dirim Guesthouse. Er is geen zwembad aanwezig of speeltuin. Maar ze konden zich prima vermaken met de bloemen en de dieren in de tuin. Mijn zoon gebruikte de hond als tafeltje voor zijn boek. Heerlijk luieren en luisteren naar de vogels en de krekels vanaf de bank op het terras bij de kamperfolie struik. Kijken naar de maan en de sterren en helemaal NIETS horen op een zwoele avond en genieten van een hamam badkamer en eten in een hans en grietje keuken, gras maaien met een zeis, houthakken voor de houtkachel. Dat is pas ontspannen, terug naar vroeger wat een bijzondere vakantie! heerlijk!!
    Gereisd met jonge kinderen in mei 2012

Wat een prachtige plek!

rachel_brands74, 5-9-2012

Via een hobbelig pad kom je in een waar paradijs! Je zit werkelijk midden in de natuur en maar 15 minuten rijden bij de zee vandaan (Kusadasi). Lydia is een echte gastvrouw, die je graag helpt om je vakantie nog fijner te maken. Bovendien kan ze echt heerlijk koken. Ook is het maar 15 minuten rijden van Efese. Waarom ik bij kindvriendelijk een 8 heb gegeven? Misschien missen de kinderen een zwembad? Toch neem ik bij een volgend bezoek zeker de kinderen mee. Dan kunnen ze vijgen plukken en de ezel een flinke knuffel geven!
      Gereisd met partner in augustus 2012

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Dirim Guesthouse in Aydin, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Dirim Guesthouse zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiehuis Dirim Guesthouse scoort een 9.5 uit 10 op basis van 2 reviews.