Hotel Venosa Beach *****

Hotel Venosa Beach
Venosa Beach
8,6

69 reviews over Hotel Venosa Beach in het Nederlands

Echt nog nooit zo een slechte hotel gehad

Zuurbier, 21-8-2017

4x een melding moeten maken voor schoonmaken van de kamers, geen wc papier en handdoeken en dat met 5 personen.

3 dochters met keel ontsteking en koorts dood ziek van. het zwembad geworden ivm de riool die naar boven dreef in het zwembad. ( jammer dat ik hier geen foto van kan laten zien) .Extra dekens gevraagd totaal uitgelachen worden door de mensen bij de receptie. Als je over de zeik ga kan het in eens wel.

1 stoel op balkon met 5 personen is ook een super uitvinding de rest gaat wel op de grond zitten . pas na 3 dagen 2 extra gekregen maar dat was wel service van het hotel ...

Eten was elke avond het zelfde en ook het zelfde was dat je na 20:00 gewoon bijna niets meer kreeg ..bakken waren leeg en werden weg gehaald.

Heel erg slecht en vies hotel

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017

Beste gast,

Bedankt dat je de tijd hebt genomen voor het geven van jouw feedback. Ik had graag gezien dat je een betere ervaring had gehad. Van dit soort feedback kunnen wij desondanks enorm veel leren om onszelf te verbeteren. Wij werken er hard aan om onze gasten een fantastische ervaring te bezorgen, maar in dit geval zijn wij blijkbaar tekort geschoten. Wij hopen dat je ons alsnog een kans zou willen geven om je vertrouwen terug te winnen. Ik kan je garanderen dat wij dan ons uiterste best zullen doen om je een fantastische ervaring te geven waar veel van onze gasten ondertussen van zijn gaan houden.

Met vriendelijke groet,

Tophotel, schoon en heerlijk eten

Ray en Liset, 10-6-2017

Wat een schoon hotel. Gehele dag/nacht zijn de medewerkers bezig. Iedereen met een vriendelijke instelling. Na de 1e dag wist men in de bediening (pool bar, beach bar, restaurant) al welk drankje te serveren, altijd met een big smile! Animatie team was aanwezig maar totaal niet opdringerig, Romeo en Sky zijn de gangmakers :-)

Elle avond in het restaurant thema buffet en live coocking, heerlijk verse sushi gegeten. Genoeg variatie in het eten.

's morgen ruime keuze van broodjes, verse jus de orange, omelet, wafels/pannekoeken. En ook hier stond de cappuccino alweer voor ons klaar.

Midden in de nacht was er een probleem met het doortrekken van de wc, na dit te hebben doorgegeven kwam direct de technische dienst langs om het te verhelpen. Topservice.

Kortom, hotel is een aanrader. Wij gaan zeker nog een keer terug.

Dank jullie wel; Fatma en Ecem van de pool en beachbar, Celalettin en Sahin van het restaurant buitenbediening, Romeo, Sky, Lena van het animatieteam

Gereisd met partner in juni 2017

Met vriendelijke groet,

Heerlijk. Zeker voor herhaling vatbaar.

Theo & Marly, 29-5-2017

Nadeel: hotel ligt 15 minuten van de "stad".

Goed verzorgd compact hotel aan zee. Alles makkelijk te belopen. Eten heerlijk, op smaak, op temperatuur, voldoende variatie.

A la carte-restaurants (Mexicaans en Italiaans) uitstekend. (Geen gebruik gemaakt van het Vis en Indies restaurant.)

Bediening zijn veelal stagieres. Zij werden prima gecoacht door de leidinggevenden. Hun engels was matig, maar met handen en voeten lukte het best.

Veel Engelsen en Bulgaren in het hotel, maar helemaal geen last van gehad. Engelsen bleken zelfs erg "polite". Dit was een verademing t.o.v. eerdere ervaringen elders.

Animatieteam deed goed werk en kreeg ook een goede respons op hun vraag aan de gasten om mee te doen.

De "guest-relation-ladys" waren zeer vriendelijk en erg begaan met de gasten. Dagelijks maakten zij een rondje, spraken mensen aan en regelden eventuele klachten e.d. (Wat kunnen die engelse fossielen zeuren zeg :) )

Zoals het er nu uitziet gaan we eind van september/oktober hierheen zeker terug.

Gereisd met partner in mei 2017

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Venosa Beach bij:

Prijs kwaliteit is fantastisch!

Lajos, 31-5-2016

Zeer fijn hotel! Wij hadden het geluk om in de huisje met tuin te zitten bij de zee! Echt super Romantisch (Niet geboekt). Het management zorgt goed voor het personeel en je ziet dus blije medewerkers. Aandachts punt is wel dat best veel medewerkers moeite hebben met de Engelse taal.

Ala cart is echt een aanrader in dit hotel! Goed eten en de bediening op een hoog nivo Gohkan was onze gastheer vriendelijk en met humor maar niet op een opdringerige manier. Maar die zit de komende jaar in het management gezien zijn werkhouding verwacht ik.

Ik kom nog een keer terug.

Gereisd met partner in mei 2016

Goede prijs/kwaliteitsverhouding.

Charlie, 30-5-2016

Dit hotel heeft wat voor- en nadelen.

Voordelen:

- zeer schoon!

- mooie ruime kamers, goed onderhouden

- goed onderhouden tuin

- prachtig, groot zwembad

- vriendelijk personeel

- buffet heeft voldoende variatie voor 9 dagen

- rustig hotel eind mei. Geen geluidsoverlast gehad.

- zonnebedden inclusief matras liggen heerlijk.

- bibliotheek om boeken te lenen

- heerlijke loungebanken binnen

- goede service, komen meteen in actie als je iets vraagt.

Nadelen:

- geen wifi op de kamer, alleen beneden in de lobby en de buitenterrassen

- geen loungegedeelte buiten met comfortabele banken, alleen stoelen

- slechte sportvoorzieningen en onlogisch geplaatst. Tafeltennis buiten terwijl de wind altijd blaast. Deze staat tussen de zonnebedden en zijn krakkemikkig. Tennisveld met vloerbedekking. Geen losse gewichten in de fitnessruimte.

- hotel ligt met de balkons op het noord-oosten, dus geen zon op het balkon

- personeel bij de receptie spreekt nauwelijks engels. Onbegrijpelijk!

- badlakens zijn te klein. Ik zou zelf een badlaken meenemen.

- vogelgeluiden uit geluidsboxen aan de boom

Gereisd met vrienden in mei 2016

Niet voor de 2e keer

Ricardo, 28-10-2015

Prachtig hotel

Eten is minder elk dag het zelfde.

Animatie mag veel beter zijn.

Als het buiten regent regent het binnen ook.

Na 16 keer zeuren 3 dagen lang werd op me kamer het warm water gerepareerd ze konden het niet geloven dat ik geen warm water meer had.

Voor de rest waren ze allemaal vriendelijk en behulpzaam.

Gereisd met vrienden in oktober 2015

Top vakantie paar verbeterpuntjes

J, 23-10-2015

Hotel kamer en omgeving mooi alles netjes , Neem geen kamer boven de lobbybar want daar willen ze nog wel eens tot laat in de nacht buiten zitten wat tevens mijn kritiek is laat de gasten tot 12 uur buiten zitten en dan naar binnen omdat verder de animatie dan ook al afgelopen is en de rest van het resort ook stil is . en me 2de punt is dat het eten soms wat eentoning is vaak met diner dezelfde eten terug komt en dat ook niet duidelijk aangegeven staat als iets geschikt is voor vegetarisch bijvoorbeeld staat er met groenten zit er nog kleine stukjes vlees in en soep met vleesbouillion wat ik wel had doorgegeven bij boeking receptie is beleefd en behulpzaam.In het restaurant top bediening van kemal.
Gereisd met vrienden in oktober 2015

Met vriendelijke groet,

Een van de betere hotels

Fam. Quaring, 6-8-2015

Hotel ligt idd wat afgelegen maar dit is geen enkel probleem aangezien de dolmus om de 15 minuten voor het hotel stopt. Mooie grote fam. kamers. Veel afwisselend eten en s 'morgens de mogelijkheid om zelf jus d'orange te persen. Er wordt de hele dag door gepoetst, hotel is dus zeer proper. Overwegend Engelse en Slowaakse toeristen. Altinkum is een leuk plaatsje om te bezichtigen, markt in Didum op zaterdag is ook goed te doen met de dolmus voor 2 Lira.
Gereisd met oudere kinderen in juli 2015

zeer goed resort, klantvriendelijk

f, 25-5-2015

Buiten het resort is niets te doe, maar pak de bus en je bent in 10 minuten in het centrum wat erg leuk is.

Het resort overtrof onze verwachtingen, schoon, goed eten en vriendelijk personeel.

Het heeft wel een 24 uurs all in, volgens touroperator is dit niet op hun site,de lobbybar verstrekt 24 uur per dag alles gratis, en bij ontbijt is ook gratis verse jus de orange inbegrepen.

Ontbijt/luch en diner zijn zeer goed en afwisselend, ook het eten bij visraustaurant kunnen wij aanbevelen, is ook gratis 1x per verblijf. De disco/nachtclub is ook leuk, muziek van deze tijd.

Kamers erg schoon elke dag zuivere handoeken, en handoeken voor aan zwembad kan je zo krijgen bij towelcorner, en omwisselen zovaak je wilt.

Strand ook zuiver met sanitaire voorzieningen , en een leuke beachbar, die tot middernacht open is, s'ávonds erg gezellig met muziek en uitzicht over de zee.

Bij minder weer, wat wij niet hebben gehad is er ook een groot verwarmd binnen zwembad. reistijd bodrum resort 1.20 uur

Gereisd met vrienden in mei 2015

Super vakantie gehad!!

A.B. Saris, 8-9-2014

Dit hotel is echt fantastisch!! De service is perfect, meerdere medewerkers spreken engels. De kamer was mooi ingericht, iedere dag helemaal schoongemaakt, iedere dag stapels handdoeken en zelfs je eigen schone handdoek voor het zwembad. Deze mag je onbeperkt inwisselen voor een nieuwe. Het personeel is geweldig, zorgen echt ervoor dat jouw tijd daar een tijd van relaxen ontspanning en plezier is. Een fantastische liging, prive strand met bewaking, busje ieder kwartier voor de deur voor waar je maar heen wil, zwembad prachtig, ruim voldoende bedjes ook al zat het hotel helemaal vol van de drukte merk je helemaal niet. Ons grote voordeel amper hollanders en bijna alleen maar turken vanuit turkije of heel europa. All inclusive is hier goed gedaan, wel wat dingen hetzelfde maar zeer goed bereid, heel smakelijk en zoveel eten voor iedereen. Wij gaan absoluut nog een keer terug!!!!
Gereisd met jonge kinderen in juli 2014

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Venosa Beach bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Venosa Beach in Altinkum/Didim, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Venosa Beach zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Venosa Beach scoort een 8.64 uit 10 op basis van 90 reviews.