Hotel Tuntas Altinkum/Didim ***

6,3

19 reviews over Hotel Tuntas Altinkum/Didim in het Nederlands

Renoveren aub !

otuna, 2-7-2012

Als de eigenaarsfamilie haar vetes/ruzies niet onmiddelijk bijlegt en gezamenlijk besluit het gedateerde geheel te renoveren, dan is dit op een uitstekende plek gelegen hotel geen lang leven beschoren.

Deze zal dan worden opgekocht door een andere hotelketen, die er hopelijk een mooi hotel voor in de plaats zet.

Ligging - 10 a 15 min lopen van het centrum, dus ideaal en hotel heeft eigen stuk strand inclusief watersport gedeelte (waterski, banana etc)

Service - I.h.a. vriendelijk personeel, maar sommigen moeten leren tactvoller te zijn. Schoonmaaksters zeer vriendelijk

Prijs/kwaliteit - Te duur voor een gedateerd en uiteenvallend hotel als deze; receptie zit tussen twee verdiepingen in, waardoor je met je koffer of trap op of trap af moet

Eten: Matig; wel vers en goed, maar weinig variatie en fantasie. De kofte/gehakt was volgestouwd met soja en andere troep, weinig vlees iig.

Kamers: RENOVEREN !!! Bed te klein voor twee personen en oud

Badkamer moet helemaal op de schop

Gereisd met partner in januari 2012

Afbraak!!

Pieter, 18-8-2010

Zijn er soms 2 verschillende hotels Tuntas?

Gezien de vorige 2 positieve berichten, zou je dat bijna gaan denken.

Ik stel helemaal geen hoge eisen, maar dit.....

Het meest vreselijke hotel, waar ik ooit ben geweest. Gewoonweg oude vergane troep, slecht eten en voor lekkere obers ga ik niet, heb ik daar ook niet gezien. Die er wel rond liepen, waren alleen maar chagerijnig. Het zwembad mag die benoeming niet eens hebben, een grote badkuip is het meer niet.

Voor ons nooit meer, wat een sof.

Gereisd met vrienden in januari 2010

SUPER GOEIE OTEL

esra, 4-2-2010

Ik kan ieder wel aanraden echt een gezelige otel. en ze schrijven wat maar voor deze geld kan je geen 5 sterren hotel verwachten . het eten is erk lekker (je krijgt open buffet sóchtends ook). wat wil je meer strand is onder je voeten alles gwoond discotheek , winkeltjes enz 2 minuten geen eens. Ik wil deze jaar weer naar tuntas wand het is heel goedkoop en een goeie otel met goeie presentaties...!
Gereisd met jonge kinderen in februari 2010

gewelig

Ferda, 11-12-2009

Het was er ge-wel-dig! Leukste vakantie ooit! Je hebt er lekker eten, het ligt suuuuperrr dicht bij het strand, als je uit wilt gaan.. 2 minuten lopen en je bent er al: geweldige winkeltjes en leuke discotheeks. En niet te vergeten: je hebt lekkere obers in het hotel!

Een aanrader dus!!

Gereisd met oudere kinderen in december 2009

VRESELIJK!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Sanne, 9-8-2008

Nog nooit zo'n slecht hotel meegemaakt. Snap niet dat reisorganisaties hiermee in zee gaan.

Slechter dan slecht bestaat volgens mij niet. Maar goed dat het prachtig weer was, hoefde ik er gelukkig alleen maar 's nachts te zijn.

Ga hier in godsnaam niet naar toe, want je vakantie is dan op dag 1 al bedorven.

De plaats Altinkum was ook niet zo mijn ding, niet voor herhaling vatbaar.

Gereisd met vrienden in augustus 2008

Steven Madden, 30-3-2008

Vergane glorie!!!

Meer kan ik er niet over zeggen.

Gereisd familie in maart 2008

Fieke, 14-3-2008

Dit hotel is echt aan een complete renovatie toe. Maar wat wij van een naburig hotel hebben vernomen, is er geen geld meer vanwege wat familieonenigheden. Het moet ooit een mooi hotel zijn geweest, helaas is het nu aan het verpauperen.
Gereisd met vrienden in maart 2008

Arno en familie, 16-8-2007

Het hotel is echt heel erg slecht!

Op onvriendelijkheid heb ik alleen de manager v.h. restaurant kunnen betrappen, echt een arrogante bal. Wij vonden juist dat de Turkse gasten hier een voorkeursbehandeling kregen, ze hadden allemaal kamers aan de voorzijde. Maar wat wij nog het allerergste vonden was de ongeving achter het hotel, wat een verwaarloosde en troosteloze aanblik. Je krijgt hier niet echt een vakantiegevoel van. Eens en nooi meer!!

Gereisd met vrienden in augustus 2007

Anti Tuntas , 13-8-2007

Wij zijn drie dames die naar dit Hotel zijn gegaan.Het viel echt niet mee, we raden het IEDEREEN echt AF als Nederlander. De engelsen krijgen een voorkeursbehandeling, dit zijn ook letterlijk de woorden van de manager. Wij zijn door een hel gegaan in dit hotel: slechte ondehouden kamers, douche loopt over, slechte service, chagrijnige receptioniste, rioolucht.Klachten handelen ze niet af, als je ze erop aanspreekt zeggen ze: als het je niet bevalt: ROT JE OP, is letterlijk tegen ons gezegd! DUS het is echt een afrader, zonder voor je geld! We hebben van meerdere Nederlanders gehoord dat je als Nederlanders wordt gediscrimineerd omdat je met de Euro betaalt en dat stelt niks voor bij de Engelse Pound!!! Info: 20.000 Engelsen hebben hier een huis gekocht...Welkom in Engeland
Gereisd met vrienden in augustus 2007

NICOLE, 31-7-2007

Het hotel is prachtig gelegen, het personeel is onvriendelijk behalve de poetsvrouw. voor de airco moet je 5 euro per dag bijbetalen. wij hadden een kamer aan de achterkant waar er een zippo aansteker van ons balkon op de 2e verd. is gestolen. de kamers zijn klein en de douche helemaal, je kan je eigen er net in draaien.

BUITEN HET HOTEL HEBBEN WE EEN HELE LEUKE VAKANTIE GEHAD.

Gereisd met partner in juli 2007

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Tuntas Altinkum/Didim bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Tuntas Altinkum/Didim in Altinkum/Didim, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Tuntas Altinkum/Didim zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Tuntas Altinkum/Didim scoort een 6.32 uit 10 op basis van 21 reviews.