Aparthotel Letoon

Aparthotel Letoon
Letoon

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Letoon bij:

1 review over Aparthotel Letoon in het Nederlands

Zéér goed hotel

patrick, 3-6-2015

Ik heb 8 dagen in hotel letoon verbleven en persoonlijk vind ik het een zeer goed hotel en dit zeker voor zijn aantal sterren.Er is elke dag variatie van eten en héél lekker,allen 's morgens is het misschien wel wat eentonig maar de variatie van eten heel goed en lekker.De bediening heb ik ook niets van aan te merken, het personeel is heel behulpzaam en je kan niets mis vragen

misschien kleine opmerking is dat vloer van hotelkamer wat versleten vertoont,parket laat wat oppervlakkig wat los en douchen in hoeken wat beter uit kuisen,maar ik vind dit persoonlijk kleine minpuntjes.Tenslotte krijg je waar voor u geld!. Ik vind het zeker een aanrader

voor uitstapjes is het misschien wat ver afgelegen.

Persoonlijk zou ik het de mensen aanraden is een goed hotel.

Gereisd alleenreizend in mei 2015

Overweeg je om een verblijf te boeken in Aparthotel Letoon in Altinkum/Didim, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Aparthotel Letoon zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Aparthotel Letoon scoort een 9 uit 10 op basis van 1 reviews.