Hotel Garden of Sun *****

Hotel Garden of Sun
Garden of Sun
6,3

49 reviews over Hotel Garden of Sun in het Nederlands

Onze vakantie is verpest!

F, 23-9-2017

Ik weet niet waar te beginnen. Maar wat heeft dit hotel onze vakantie verpest! Bij aankomst om half 12 avond krijgen we niet eens wat te drinken aangeboden en dit met een baby en peuter. Hier moet je voor betalen wordt er dan gezegd, want all inclusive eindigd om 11 uur. Daar begon het al.. nou prima op naar de kamers. De kamers waren te vies voor woorden, ben vaker jn turkije geweest maar dit nog nooit meegemaakt. Ik durfde niet eens te douchen zo smerig is het. De slaapkamer is super oud en het rook vreselijk muffig. Als of er in geen jaren is schoongemaakt. Verder heb je niks op de kamer behalve een oudbollige tv. Geen water niks niet. Nou de volgende dag opgestaan en gaan ontbijten we waren wat aan de late kant en zowat alles was op en niks wordt bijgevuld en er lopen katten om je heen ( lekker hygiënisch). Eten is zowat elke dag het zelfde niet veel keus. Verder zitten tegels los bij het kinderbad ook in het speeltuintje voor de kinderen is alles oud, los en geroest.
Gereisd met vrienden in september 2017

nooit meerslecht

Yolanda, 21-8-2015

slecht,geen servise,plasiek bekers,,1 fles water bij aankomst in kamer,om 23u in hotel, slechts soep en droog brood,anders nieks,geen flesjes water,dagelijks dus zelf grote fles vullen, slecht eten de eerste dagen,plastiek lepeltje,5* sterren hotel???? nooit gezien in 4* hotel,vuil bed aan de zijkant,papier van de muur in kamer,klein badkamertje met geen comfort,animatie niet zo geweldig,om 11 u savonds alles betalen,5*geen coctails,of betalen,handdoeken zijn zo zwaar als dekens en kleine is zoals karton,zwembad 150 diep,met slechts enkele trapjes en voor de rest wie ni kan zwemmen mag aan de kant hangen,alles is er Turks gericht,voor 5*mag er wel wat meer ander eten gegeven worden,ook geen enkel glas word er bediend aan tafel,je moet voor alles aanschuiven,en dan nog het enorme lawaai van de zware stoelen,2 liften te weinig voor een bomvol hotel,enig goed puntje het eten verbeterde na een week en toch blijft het een 2 *,ben moe van op reis te gaan in plaats van uitgerust
Gereisd met oudere kinderen in augustus 2015

pfff kon beter

HABIS, 27-8-2008

ben rond 15 augustus geweest tot 26 augustus en wou al direkt ruilen van hotel maar was niet mogelijk.. garden of sun hotel verdiend geen 5 sterren.. volgens mij 2 sterren waard en de rest van de sterren hebben ze zelf geplakt... 1.ANIMATIE WAS NIKS WAARD 2.PERSONEEL KON BETER MAAR IK BEGRIJP HUN OOK DEMOTIFATIE WEGENS ECONOMIE 3.ETEN KON BETER 4.EERTSTE EN LAATSE KEER
Gereisd met vrienden in augustus 2008

Middelmatige beoordeling

jord en jolien, 20-7-2008

Garden of Sun is een genomineerd 5* hotel maar is het niet geworden. Met andere woorden een 4* hotel, laat je niet misleiden!

de ligging van het hotel is niet ideaal, 250 meter van het strand waar je geen privestrand hebt en ook geen gebruik kunt maken van je All Inclusive(hetgeen niet vernoemd wordt in de info over het hotel). dorp 1 km afstand.

de service van het personeel is goed, glazen niet altijd even goed schoon en dat het All Inclusive om 23:00 uur stopt is erg karig(daarna alleen nog maar tegen betaling te verkrijgen)

Fitness is gratis gebruik van te maken in tegendeel tot het poolen en tafeltennis(staat niet op de website, slecht dus)

het eten is niet altijd even gevarieerd maar wel altijd goed! de waar de "warme" gerechten zijn als je er niet snel genoeg bij bent geregeld lauw tot koud, dat is wat minder.

kamers zijn niet erg groot, maar wel voorzien van de benodigde gemakken dus prima.

kindvriendelijkheid is goed dankzij het animatieteam.

gr.

jord

Gereisd met partner in juli 2008

Joke en dennis, 4-6-2008

Wij zijn op huwelijksreis geweest, in dit hotel voor 10 dagen. We waren nog nooit in Turkije geweest. Maar dit was een aangname kennismaking. Een vijf sterren hotel in turkije is vergelijkbaar met een vier sterren hotel hier, dus de prijs-kwaliteits-verhouding zit zeker goed. de kamers zijn ruim en netjes, elke dag propere handdoeken. Over het algeen een leuk hotel, lekker en gevarieerd eten. Jammer dat het restaurant nog niet open was(geen hoogseizoen). vriendelijk personeel, leuke animatie (wel steeds elke week hetzelfde programma). De tafellakens worden wel degelijk na het middagmaal verwisseld hoor. Enkel de bekers aan de poolbar worden zeer slecht afgewassen. Proper zwembad en sanitair. Uiteindelijk doet het personeel alles voor je. die mensen werken echt wel hard om er voor ons een aangename vakantie van te maken.

Hotel ligt op 15min wandelen van het centrum. Leuke omgeving en veel te zien.

We willen zeker terug op reis in Turkije, maar dan nemen we wss wel een appartementje.

Gereisd met partner in mei 2008

Nel Scheidt Lieberwerth, 21-5-2008

Afgelopen zaterdag zijn wij teruggekomen van een 10 daagse vakantie in het 5 sterren hotel Garden of Sun, allereerst is dit hotel geen 5 sterren waard!!! De hygiene in het restaurant en de buiten bars waren erg slecht, de kleedjes van de tafels in het restaurant werden bijna niet verschoond, alleen met een stoffer en blik werden de kruimels geveegd, daarna van de stoelzitting en dan ging het soms vuile bestek op tafel. Ook de borden en de kopjes moest je goed nakijken voordat je ze gebruikte. Dit is het slechtse 5 sterren hotel wat of wij ooit hebben geboekt. Wij zijn erg teleurgesteld thuis gekomen van deze vakantie!!!!
Gereisd met partner in mei 2008

raemdonck lynn, 13-5-2008

Juist terug van heerlijk weekje vakantie.Het is een heel mooi en proper hotel, het eten is zeker niet slecht .Je moet er wel rekenikng mee houden dat je in Turkije zit en niet op een terrasje in Antwerpen of de belgische kust hé.Kamers worden dagelijks mooi proper gepoetst en elke dag propere handdoeken e.d. Wel één minpuntje...we hadden all-in kwamen om 23.30 aan en kregen niks meer om te eten.Ze waren wel zo vriendelijk ons ergens anders heen te laten brengen en daar konden we dan nog iets eten.Spijtig genoeg hadden ze vergeten te zeggen dat dit wel op eigen kosten was...De dag dat je vertrekt moet je om 12.00 uur van de kamer geen probleem is overal maar ons busje vertrok pas om 18.00 uur .Dat kost je dan 8 euro de man om nog aan het zwembad te mogen liggen ...??? Voor de rst was het zeker voor herhaling vatbaar.
Gereisd familie in mei 2008

Eef Vanhove, 13-1-2008

Wij zijn de laatste week van aug. geweest. We kwamen 's nachts aan maar werden direct geholpen. Een propere kamer die goed werd onderhouden. Een perfect werkende airco! We waren één van de weinige nederlandstalige koppels. Engelsen waren rustig, dronken wel veel maar geen uitspattingen. Jammer dat we maar tot 19 u in het zwembad mochten, daar dreven soms vlokken in...weinig kussens en stoelen. De drankbekers werden zo goed als niet afgewassen, je kon nog zo het bier van de vorige persoon erdoor ruiken. Animatie was gericht op engelsen. Slecht gelegen voor uitstappen! Bijna 2 uur om naar Bodrum te rijden.Altinkum zelf gezellig om te wandelen. een strand heb ik niet gevonden, behalve die 10 meter voor het hotel, waar je tussen de glasscherven en ander afval moest zitten.Al bij al genoten, maar nog niet direct voor herhaling vatbaar.
Gereisd met partner in januari 2008

P. van Rijswijk, 29-10-2007

Het hotel ziet er verzorgd uit, kamers zijn mooi en aardig ruim. Op basis van de maaltijden en vriendelijkheid/professionaliteit van het personeel verdient dit resort geen 5 sterren; 3 a 4 zou voldoende zijn. Warm water was niet echt warm, helaas. Tuin is wel mooi aangelegd, zwembad-bodem was niet helemaal schoon. Plaatsje Altinkum is echt in ontwikkeling, daarom zijn er nogal wat bouwwerkzaamheden in de omgeving van het hotel.

Over het algemeen een erg ontspannen vakantie gehad, maar het is geen "must" om in dit hotel geweest te zijn

Gereisd met partner in oktober 2007

Stephanie Van Herreweghe, 16-9-2007

Juist terug van een reis naar Turkije in het Garden of Sun hotel. Het hotel op zijn eigen was heel prachtig, aangezien de omgeving die idd op een bouwwerf lijkt. De ligging was niet zo goed, was meestal een 1u30 rijden voor naar grootsteden te gaan.Het stadje Altinikum was het idd goed gelegen, was maar een 10 minuutjes stappen van aan het hotel. Je hebt er die een goeie service geven, maar je hebt er die een slechte service geven.ik vraag een limonade en ik krijg een limonade met wodka erin. Geef dit maar is aan een kind.De Engelsen en de Turken zijn daar de goden in het hotel.Het eten in het begin viel wel mee,maar was op de duur ook eentonig. Het was elke dag kip of schaap.Het animatieteam was ook niet wat ik er van verwacht had. Zo opdringerig heb ik nog nooit iemand geweten.Voor de poetsvrouwen een dikke pluim. Onze kamer was elke dag proper, en elke dag verse handdoeken.

Groetjes

Gereisd met partner in september 2007

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Garden of Sun bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Garden of Sun in Altinkum/Didim, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Garden of Sun zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Garden of Sun scoort een 6.25 uit 10 op basis van 60 reviews.