Appartement Esra ***

9,3

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Esra bij:

3 reviews over Appartement Esra in het Nederlands

mardelaine, 27-9-2005

het was echt een super vakantie we hebben daar echt genoten volgend jaar gaan we er weer heen:d
    Gereisd anders in september 2005

Derman, 24-8-2005

Toen we aankwamen baalden we eerst dat er zoveel Engelsen waren maar achteraf was dat geen probleem.Mijn moeder vond het alleen niet leuk dat de Turkse mensen zich zo aanpasten aan de Engelsen.Overal waar je komt staan de prijzen in ENGELSE PONDEN!

Het appartement is wel heel leuk, de kamer ziet er prima uit.

ook wordt er genoeg schoongemaakt, als je wilt maken ze elke dag schoon.

Wat misschien een verrassing kan zijn is dat je ong. E100,- moet betalen als je airconditioning wilt, dan krijg je een blauwe sleutelhanger.Het strand is ong. 10 min. lopen, voor mij was dat geen probleem.Het zwembad is niks op aan te merken, vooral de glijbanen zijn leuk.Er zijn alleen net niet genoeg ligbedden. je mocht niet reserveren d.m.v. een zwemhanddoek erop te leggen maar veel mensen doen dat toch dus gewoon doen.

Ik ben nu een week thuis en verlang alweer naar de volgende vakantie naar Turkije!

Gereisd anders in augustus 2005

Fam Huisman, 10-6-2004

Vonden het een heerlijk appartement, hele grote kamers, niet te ver van centrum. leuke mensen. Altinkum is een hele leuke plaats. We zijn een gezin met 2 kinderen van 12 en 9 jaar. Veel Engelsen maar hele leuke mensen, geen overlast gehad.
        Gereisd anders in juni 2004

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Esra bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Esra in Altinkum/Didim, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Esra zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Esra scoort een 9.33 uit 10 op basis van 3 reviews.