Hotel Armonia Holiday Village & Spa *****

Hotel Armonia Holiday Village & Spa
Armonia Holiday Village & Spa
7,6

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Armonia Holiday Village & Spa bij:

247 reviews over Hotel Armonia Holiday Village & Spa in het Nederlands

Nooit meer naar Armonia

Wil, 9-10-2017

Vriendelijk personeel, maar daar is ook alles mee gezegd. Bij aankomst was de kamer niet goed schoon en lag het gordijn op de grond. Ik moest helaas elke dag naar de receptie om schone handdoeken te vragen. Kamer werd 1 dag schoongemaakt van de 9. (lees mijn partner zijn bed was opgemaakt en de rest lieten ze voor wat het was) Op 1 dag hebben ze zelfs de vieze handdoeken die nat waren opgevouwen of ze schoon waren. Ook op verschillende dagen moesten we om toiletpapier vragen.

De toiletruimte bij het zwembad was echt te vies voor woorden. Je gaat al kokhalzen als je er binnen wilt lopen van de lucht. Gemeld, maar helaas werd daar niets aan gedaan. Zo jammer, het is een mooi resort/hotel wat helemaal verwaarloosd wordt door een verkeerde/slechte management. Wij zijn al meer dan 28 jaar vakantievierders in turkije, maar hebben dit nog nooit meegemaakt en hopen dit ook nooit meer mee te maken.

Vies hotel

Jansen, 23-9-2017

Het eten was prima

Maar wat was t hele hotel vies

Matig en absoluut geen 5 sterren hotel

Koppel, 7-9-2017

We waren hier nog maar een dag en eigenlijk iedereen die we spraken (Nederlanders) hadden wel iets van ontevredenheid.

Het personeel spreekt geen Engels ook niet bij de receptie waardoor het moeilijk communiceren is en op die manier ook geen band kan opbouwen. De hygiene is hier zeer slecht, Schimmel aangetroffen en kalkplekken. In de fitness word al helemaal niet schoongemaakt en er ligt ook niks om na gebruik het apperatuur schoon te maken. We hebben op het strand ook iets aparts meegemaakt, er lopen blijkbaar buizen onder het strand door om het gefilterde zwembadwater naar de zee te leiden echter was 1 van de leidingen kapot en kwam het dus op het strand terrecht (het rook naar rioolwater) waar wij lagen en ook kinderen aan het spelen waren. Ik heb dit gemeld bij het personeel en die gaf aan dat de manager hiervan op de hoogte is en dat de manager zegt dat het zwembadwater is en dus geen probleem is.

Wij gaan hier nooit meer naar toe dit is absoluut geen 5 sterren.

verschrikkelijk

van duivendijk, 30-8-2017

ik schrijf nooit een review maar nu maak ik een uitzondering. 5 sterren geboekt wegens zwangerschap dus even extra luxe. nou mooi niet dus. bij aankomst smerige kamer met jawel een verloren tand op de grond. bedden keihard, erg fijn in je zwangerschap. personeel spreekt bijna geen Engels en doet dus niks. op de strandjes geen kussens en avond laat aankomen is geen eten. vandaag 3 uur bezig geweest voor ander bed. nu komen ze met een dun matrasje erover. even afwachten anders morgen ander hotel eisen bij touroperator. dit is absoluut geen 5 sterren. 3 komt meer in de buurt. en wij zijn echt geen moeilijke mensen.
Gereisd met partner in augustus 2017

Nooit meer naar dit smerige oord

Marco en Nicole, 22-10-2016

De kamers zijnet vies voor worden badkamer vol schimmel badkamer kraan te vies om aan te raken de ventilator die was nog nooit schoon gemaakt daar zat de schimmel aan de onderkant dan maar niks over de airco die hebben we maar niet aan gedaaan eten was koud het personeel loop er onverzorgd bij en die pakken ook eten wat wel warmoes en de gasten hebbben koud eten als je hier toch heen ga neem wel het telefoon nummer van red me vakantie mee
Gereisd met partner in september 2016

fantastisch

Polat, 17-7-2016

super goed hotel, fantastische vakantie gehad, personeel vriendelijk, eten lekker. wij hebben ons goed vermaakt, kinderen hebben genoten.
Gereisd met oudere kinderen in juli 2016

Onvergetelijk fantastische vakantie!

Maruschka, 8-5-2016

Toen wij met onze groep (14 man) aankwamen waren we samen met 2 andere Nederlanders de eerste toeristen van het seizoen. Dus we hadden het hele resort inclusief 50 man personeel voor ons eigen alleen. Dat was op zich al een bijzondere ervaring, in de loop van de week kwamen er meer mensen maar nog steeds lekker rustig. Ook veel ruimte en genoeg te doen (zoals glijbanen en wellness spa) zodat je niet op elkaars lip hoeft te zitten. Het personeel was super vriendelijk en behulpzaam. Animatie team was leuk en deden erg hun best. Eten (en drinken) was erg gevarieerd en super lekker. Ik ben iemand die snel last van mijn maag en darmen krijgt van eten maar heb echt nergens last van gehad (voor mij heel bijzonder). Lekkere zoete cocktailtjes (met of zonder alcohol) aan de lopende band, en alles zag er prima netjes uit. Resort lag aan de zee met erg mooi uitzicht op Griekenland. Ook met de bus die pal voor de deur stop kon je makkelijk naar Bodrum en andere dichtbijgelegen dorpjes/stadjes.

Enige minpuntje vond ik dat sommige personeel weinig tot slecht Engels sprak. Genoeg die het wel konden hoor.

Lang verhaal kort; ik heb geweldig genoten en zou het iedereen aanraden en ben alweer aan het kijken om einde van t seizoen weer terug te gaan ;)

Gereisd met vrienden in mei 2016

goed alleen beetje afgelegen

roel, 18-1-2016

prima hotel, beetje afgelegen je moet altijd met dolmus, 30min van bodrum.

Het eten is prima, mag alleen wat meer afwisseling in. En personeel moet een cursus engels krijgen.

Gereisd met partner in september 2015

Was ok, maar geen 5 *****

gretha, 22-9-2015

Net terug van Armonia, en hebben 12 leuke dagen gehad. De eerste indruk was even schrikken, het is echt een betonnen dorp met een afschuwelijk uitzicht vanaf de hotelkamer, maar als je het hotel uitloopt zie je de prachtige zwembaden en je loopt zo de zee in! Het eten was ok, de kamer werd bijna niet schoongemaakt, , maar wel elke dag schone handdoeken.

90 % van de gasten waren Polen en Tjechen, geen Duitsers en Engelsen, ook het personeel spreekt bijna geen Engels. Al met al een leuke vakantie gehad, maar zeker geen tweede keer, voor een echte 5 sterren hotel moet je toch echt ergens anders heen!

Gereisd met partner in september 2015

Op ongedierte na prima.

Perry en tina, 6-6-2015

Goed allemaal eten prima,minpunt kakkerlakken! Dit was schrikken iedere avond op onze hotel kamer.
Gereisd met partner in mei 2015

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Armonia Holiday Village & Spa in Akyarlar, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Armonia Holiday Village & Spa zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Armonia Holiday Village & Spa scoort een 7.59 uit 10 op basis van 261 reviews.