7,9

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Armonia Holiday Village & Spa***** bij :

243 reviews over Hotel Armonia Holiday Village & Spa in het Nederlands

Nooit meer naar dit smerige oord

Marco en Nicole, 22-10-2016

De kamers zijnet vies voor worden badkamer vol schimmel badkamer kraan te vies om aan te raken de ventilator die was nog nooit schoon gemaakt daar zat de schimmel aan de onderkant dan maar niks over de airco die hebben we maar niet aan gedaaan eten was koud het personeel loop er onverzorgd bij en die pakken ook eten wat wel warmoes en de gasten hebbben koud eten als je hier toch heen ga neem wel het telefoon nummer van red me vakantie mee
Gereisd met partner in september 2016

fantastisch

Polat, 17-7-2016

super goed hotel, fantastische vakantie gehad, personeel vriendelijk, eten lekker. wij hebben ons goed vermaakt, kinderen hebben genoten.
Gereisd familie in juli 2016

Onvergetelijk fantastische vakantie!

Maruschka, 8-5-2016

Toen wij met onze groep (14 man) aankwamen waren we samen met 2 andere Nederlanders de eerste toeristen van het seizoen. Dus we hadden het hele resort inclusief 50 man personeel voor ons eigen alleen. Dat was op zich al een bijzondere ervaring, in de loop van de week kwamen er meer mensen maar nog steeds lekker rustig. Ook veel ruimte en genoeg te doen (zoals glijbanen en wellness spa) zodat je niet op elkaars lip hoeft te zitten. Het personeel was super vriendelijk en behulpzaam. Animatie team was leuk en deden erg hun best. Eten (en drinken) was erg gevarieerd en super lekker. Ik ben iemand die snel last van mijn maag en darmen krijgt van eten maar heb echt nergens last van gehad (voor mij heel bijzonder). Lekkere zoete cocktailtjes (met of zonder alcohol) aan de lopende band, en alles zag er prima netjes uit. Resort lag aan de zee met erg mooi uitzicht op Griekenland. Ook met de bus die pal voor de deur stop kon je makkelijk naar Bodrum en andere dichtbijgelegen dorpjes/stadjes.

Enige minpuntje vond ik dat sommige personeel weinig tot slecht Engels sprak. Genoeg die het wel konden hoor.

Lang verhaal kort; ik heb geweldig genoten en zou het iedereen aanraden en ben alweer aan het kijken om einde van t seizoen weer terug te gaan ;)

Gereisd met vrienden in mei 2016

goed alleen beetje afgelegen

roel, 18-1-2016

prima hotel, beetje afgelegen je moet altijd met dolmus, 30min van bodrum.

Het eten is prima, mag alleen wat meer afwisseling in. En personeel moet een cursus engels krijgen.

Gereisd met partner in september 2015

Was ok, maar geen 5 *****

gretha, 22-9-2015

Net terug van Armonia, en hebben 12 leuke dagen gehad. De eerste indruk was even schrikken, het is echt een betonnen dorp met een afschuwelijk uitzicht vanaf de hotelkamer, maar als je het hotel uitloopt zie je de prachtige zwembaden en je loopt zo de zee in! Het eten was ok, de kamer werd bijna niet schoongemaakt, , maar wel elke dag schone handdoeken.

90 % van de gasten waren Polen en Tjechen, geen Duitsers en Engelsen, ook het personeel spreekt bijna geen Engels. Al met al een leuke vakantie gehad, maar zeker geen tweede keer, voor een echte 5 sterren hotel moet je toch echt ergens anders heen!

Gereisd met partner in september 2015

Op ongedierte na prima.

Perry en tina, 6-6-2015

Goed allemaal eten prima,minpunt kakkerlakken! Dit was schrikken iedere avond op onze hotel kamer.
Gereisd met partner in mei 2015

Prijs/Kwaliteit is in evenwicht.

Eduard en Netty, 28-5-2015

Het hotel is niet al te groot en mooi gelegen in een mooi aangelegde tuin en strand.Service is prima.Het restaurant is schoon en op het eten is niets aan te merken.Elke dag schone handdoeken en als er problemen zijn, ga naar de guestrelation en zij proberen het op te lossen De Hamam met Mr.Ali is top. Wel 2 minmunten en wel deze: Het schoonmaken van de kamers laat wel te wensen over en het animatie-team, waar Armonia bekend om staat, deze was nog niet echt op dreef.Heel erg jammer.Maar alles bij elkaar, een prima hotel om naar toe tegaan.
Gereisd met partner in mei 2015

Dit nooit meer

PLUCH, 28-5-2015

Dit nooit meer.

Heb 2 maal van kamer veranderd en was nog niet in orde telkens water in de badkamer en schimmel in de douche.

Geen lig kussen aan het zwembad elke dag gaan halen aan het strandje en waren vuil.3 weken elke dag hetzelfde fruit geen koffielepels maar houten stokjes en nog veel mooi geschilderd en dat was het.

Het enige plus was het bedienend personeel dat vriendelijk was.Dit is geen 5 ***** hotel maar een 3 *** + verblijf 20 dagen van April 2015 tot Mei 2015

Gereisd alleenreizend in april 2015

Heerlijke vakantie gehad.

Caroline, 21-9-2014

Wij zijn hier met 2 personen geweest van 6 tot en met 20 september. Eten is zeer goed. Kamer vond ik persoonlijk echt niets voorstellen. Ook werd er niet goed schoongemaakt. Personeel in het hotel heel erg vriendelijk. Vooral het animatieteam. Super. De zaterdag markt in Turgutreis is zeker een aanrader. 15 min in de dolmus ( 1.50 per persoon) open van zonsopgang tot zonsondergang. De markt op dinsdag in Bodrum is ook erg leuk. 50 min in de bus. (3 euro per peroon) als je van shoppen houd haha. al met al een hele leuke vakantie gehad. Ik zou dit hotel zeker aanraden.
Gereisd met partner in september 2014

Prima!

Maria, 17-8-2014

Armonia .

Gewoon goed.! gezien de prijs zeker.!!

Prima ontbijt ,lunch, diner. met o.a. salade buffet , showcooking , pizza/broodbakkers , taarten en baklava's ,

1x pw Turkse avond met buiten bbq geweldig!.

Animatie SUPER, in een arena iedere avond show.

Kamer goed, schoonmaak voldoende.

Armonia ligt wel wat afgelegen, maar met dolmus snel en goedkoop naar Turgutreis,. en naar Bodrum leuke rit (45min.).

Vanuit bedje op strand, uitzicht op Kos, daar kan je dagje heen met een boot vanuit Turgutreis .

Hammam mooi, fitness ruimte goed.!

Al het personeel erg vriendelijk, van schoonmaak tot manager.

Kortom wij hebben het er erg goed gehad !

Gereisd met partner in mei 2014

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Armonia Holiday Village & Spa in Akyarlar, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Armonia Holiday Village & Spa zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Armonia Holiday Village & Spa scoort een 7.89 uit 10 op basis van 257 reviews.