7,2

199 reviews over Hotel Acacia Club in het Nederlands

Eenvoudig en uniek in zijn soort.

Familie Markus, 23-12-2015

kamers zijn eenvoudig, maar in orde. (Bed, douche en airco)

Eten is eenvoudig maar goed. (Niet ziek geweest)

Zwembad is eenvoudig maar schoon. (Geen oorontsteking gehad).

Zonnebedjes zijn eenvoudig maar in overvloed. (Je hoeft niet om 7 uur op om te reserveren.)

Personeel spreekt geen Cambridge Engels, maar is uiterst vriendelijk

Restarant heeft alleen zitplaatsen buiten. Je zit dus nooit binnen en er is voor iedereen plek.

Animatie doet zijn best. Overdag met kinderen en 's-avonds met pubers uit. Deze worden veilig weer naar de kamer gebracht na een avond stapoen.

Gasten zijn niet bepaald academisch geschoold, maar de sfeer is er geweldig

Turgutreis ligt op 10 minuten rijden met de dolmus, maar veel leuker en bij de meesten niet bekend is dat het plaatsje zelf ook een heel leuk haventje met restaurants heeft.

Heel veel terugkerende families (zowel Nederlands als Turks) en wij overwegen ook om terug te komen.

Gereisd familie in juli 2015

Verschrikkelijk hotel!

Eveline, 18-9-2015

Ik begrijp werkelijk niet dat mensen een "fantastische" vakantie kunnen hebben in dit hotel.

Toen wij aankwamen viel ons de slechte staat van het hotel direct op. Maar goed, dit neem je voor het bedrag wat wij betaald hebben voor lief. De kamer zag er prima uit, op de smerige badkamer na. Tot dusver viel het dus allemaal wel mee, tot we naar het buffet gingen. Wij zijn beide geen moeilijke eters, maar dit voedsel serveren ze niet eens in Nederlandse gevangenissen, wat een verschrikking. Na deze eerste avond zijn wij dus uit ellende elke dag uiteten gegaan. Uiteten kan niet in de buurt, hiervoor moet je eerst naar Turgutreis. Turgutreis is helaas een stadje zonder enig karakter,

Het strand bij Club Acacia is voor de duidelijkheid geen strand! Je moet met een trappetje de zee in. Op 5 minuten "klimmen" ligt een soort strand, dit zijn meer kleine kiezeltjes. Bestel aan de bar nooit wat te drinken, de bekers worden niet gewassen maar enkel even onder de kraan gehouden!

Gereisd met partner in augustus 2015

Nooit meer Acacia

HJ, 10-9-2015

Resort is levensgevaarlijk. Paden zijn niet bijgehouden, gebouwen, inclusief de 'nieuwbouw' van 9 jaar oud zijn rijp voor de sloop. Airco deed het niet. Eten zeer eentonig. Ober die het warm had veegde het zweet van zijn hoofd met handschoenen aan om vervolgens met diezelfde handschoenen vlees met handen op je bord te leggen. Het lijkt goedkoop maar blijkt toch veel te veel geld voor een afbraakresort dat over 2 jaar gesloten wordt en ligt in the middle of nowhere. Dolmus van 15 minuten om in Turgutreis te komen is 3 euro p.p. retour. Toch best veel als je met 2 elke dag op en neer wil om van het complex af te komen. Drank was tot 23 uur. Ik stond om 22.59 daar maar omdat de heren achter de bar het te druk hadden met hun telefoon liep de tijd door naar 23 uur. En jawel, ik kreeg geen biertje meer.
Gereisd met partner in september 2015

Monica, 1-9-2015

Allereerst is de omgeving echt fantastisch. Wat is het hier mooi! Het hotel zelf is wat ouder en ziet er niet onwijs luxe uit. Het personeel is super vriendelijk en behulpzaam. Het eten is goed en het strand is heerlijk. Prijs/kwaliteit klopt zeker. Ik zou dan ook zeker terugkeren.
Gereisd anders in augustus 2015

Zeker geen 4 sterren waard!!

sh, 15-8-2015

Dit hotel is hoogstens 3 sterren waardig. Zeer afgelegen hotel. Als je ergens naartoe wil moet je al het busje pakken. Te voet naar een winkeltje is te ver.

Het eten is eentonig, iedere avond kip en rijst. Als het dan eens iets anders is, is dit vaak koud. 's Morgens steeds stokbrood. Weinig keuze in broodsoorten. Bovendien vind ik dat er weinig rekening gehouden wordt met de eetgewoontes van West-Europa.

De kamers zijn erg verouderd: oude lakens die niet erg aangenaam ruiken, wankele kasten, kleine verouderde tv,... Ook de badkamer is aan vernieuwing toe (douchedeur kwam bij ons zelf op een bepaald moment los).

Dit hotel is bovendien niet toegankelijk voor minder validen, veel trappen, geen enkele lift.

Het personeel is wel super vriendelijk ook al spreken ze amper een woord Engels.

Het persoon, gratis wifi, handdoekenservice en de nette lobby zijn de enigste pluspunten van dit hotel. Maar dit brengt nog steeds geen evenwicht met de negatieve kanten.

Besluit: geen aanrader!

Gereisd met partner in augustus 2013

Nooit meer

Schaasberg, 11-8-2015

Het hotel is in een woord slecht. Vieze kamers, slechte matrassen, schoonmaak slecht, geen schone handdoeken. Service van de receptie is slecht. We waren met een groep van 8 en mochten niet eens de tafels naast elkaar schuiven om met elkaar te eten. We gingen daarom apart eten met een paal ertussen. Wat ook een heel vervelende ervaring was dat is dat er in de avond asielzoekers probeerde over te varen in rubberen bootjes. Kleding op de rotsen enz.

Dus voor ons nooit weer.

Gereisd met vrienden in juli 2015

Achterstallig onderhoud

L, 20-7-2015

De omgeving is in één woord Geweldig!

Het personeel is over het algemeen erg vriendelijk. Bar/bedieningspersoneel werken erg hard en netjes. Er is slechts een klein deel van het personeel dat fatsoenlijk Engels spreekt, zelfs het receptiepersoneel spreekt zo gebrekkig Engels dat het moeilijk wordt om duidelijk te maken wat je precies bedoeld.

De keuze in eten is niet uitgebreid, maar het eten smaakt verder prima. Alles is gaar/warm en wordt netjes op tijd bijgevuld!

De kamers hebben erg veel achterstallig onderhoud. Onze 1e kamer was bij aankomst erg smerig, o.a. vlekken in de lakens, de badkamerdeur kon niet dicht, de douchecabine kon niet dicht. Als we een andere kamer wouden, moesten we 100 euro bijbetalen. Pas na het tonen van foto's konden we (met behulp van de Turkssprekende reisgids) gratis van kamer wisselen, op voorwaarde dat we de foto's zouden verwijderen.

Gereisd met partner in juli 2015

Leuke plek!

San, 12-7-2015

Hotel Acacia is geen 5 sterren complex. Wij hebben zo weinig betaald voor een week. Dus het was prima.

Het hotel is wat verouderd en het eten is niet heel gevarieerd. Maar wij hebben goed en lekker gegeten. Zelfs mijn dochter die bijna niks lust,heeft ontzettend goed gegeten.

Het uitzicht is geweldig!!

Het is er gezellig. Veel Nederlanders.

Er wordt wel degelijk aan animatie gedaan. Iedere avond een mini kinderdisco. Gedurende de dag spellen,quiz ochtendgymnastiek etc.

De jongens van de bediening werken hard.

Daarnaast kun je via je reisbureau excursies erbij boeken. Dit kun je beter niet doen. Het hotel biedt dezelfde excursies aan voor de helft van de prijs. Voor het eten hoef je dan niet te betalen,maar wel voor de drankjes. Op zich goed te doen.

Wij zijn net terug en hebben het er heel leuk gehad. Wij gaan zeker nog een keer terug. Als het aan ons ligt,vandaag al. We missen het nu al.

Gereisd familie in juli 2015

Prachtige locatie recht aan zee en mooie omgeving

Peter, 20-6-2015

De omgeving is prachtig qua natuur. Maar verwacht geen toeristensteden vlakbij.

Hotel is prachtig gelegen recht aan de zee. Het is een oud complex. We hadden geluk met een van de de beste kamers vrijwel recht aan zee. Er wordt elke dag schoongemaakt. Het is allemaal heel basic. Verwacht geen 5 sterren megacomplex, maar een rustig gelegen oud hotel. De troef van dit hotelletje is de locatie. Mensen die 100 soorten salades en vlees willen hier niet naar toe gaan. Ook niet echt geschikt voor mensen met kids. Maar stel je prijs op rust en geniet je het meest van zon, zee en natuur dan ist perfect. Eten en drinken minder keus dan in andere hotels, maar wel voldoende en goed. Van ons hoeft al die mega gekte niet. Voor ons in ieder geval een aanrader.

Gereisd met partner in juni 2015

Prima plek voor net geld!

leonie, 17-6-2015

Wij hebben 6 dagen doorgebracht in het hotel. Wat ons betreft prima kamers, je hebt alles wat je nodig hebt. Elke dag is er netjes schoongemaakt. Het is een leuk kleinschalig hotel. Vooral de jongens in de bediening doen erg hun best, en ruimen alles prima op. Het eten is niet heel uitgebreid maar wat ze maken is wel gaar en lekker. De dolmus is erg eenvoudig te pakken. Zeer geschikte vakantie voor mensen die lekker tot rust willen komen en juist niet teveel lawaai 's avonds willen!

Je betaald zeer zeker de hoofdprijs niet en wij vinden dat Acacia ook negatiever bestempeld word dan dat het is. Uiteraard zijn er best punten die aangepast kunnen worden maar nogmaals hier is de prijs dan ook naar,. Wij komen zeker terug in September!

Gereisd anders in juni 2015

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Acacia Club*** bij :

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Acacia Club in Akyarlar, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Acacia Club zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Acacia Club scoort een 7.2 uit 10 op basis van 203 reviews.