Beoordelingen Hotel Acacia Club***

Acacia Club***
185 beoordelingen
Beoordelingen Hotel Acacia Club***
Kemer Mevkii Akyarlar, TR-48340, Akyarlar

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Acacia Club*** in Akyarlar, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Acacia Club*** zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.
Hotel Acacia Club scoort een 7,6 uit 10, op basis van 185 beoordelingen
Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Acacia Club*** in Akyarlar, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Acacia Club***, zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd. Juist in deze fase van het plannen van een vakantie is het belangrijk om de beoordelingen van andere reizigers goed te lezen, want het zou zonde zijn als een bepaalde accommodatie toch niet helemaal aan je verwachtingen voldoet. Wat je zeker niet moet overslaan zijn de foto’s en video’s van andere reizigers, die geven vaak een waarheidsgetrouw beeld van de bestemming en accommodatie en kunnen je wellicht wat ideeën geven over bezienswaardigheden, stedentrips en andere attracties. Wanneer je ervan overtuigd bent dat Hotel Acacia Club*** de geschikte accommodatie is voor jouw vakantie, check dan snel de beschikbaarheid bij een van onze vakantiepartners en zet de laatste stap op weg naar jouw droomvakantie. Daarnaast kun je op Zoover 232 vakantiefoto's van Hotel Acacia Club*** vinden. Je kunt 1 video van Hotel Acacia Club*** bekijken. Ben je nog aan het oriënteren? Vergelijk accommodaties in Turkije. Bekijk alle overnachtingsmogelijkheden in Egeïsche Zee. Vergelijk Hotel Acacia Club*** met andere accommodaties in Akyarlar.
Even geduld a.u.b.

7,1
7,1
6,8
6,5
Toon score en beoordelingen van:
met partner, Sept. 2014
"Mooi uitzicht"vertalen
Marc
6,0

07-09-2014 Hotel heeft een mooi uitzicht wat veel goed maakt.
Kamers zijn echt oud en niet echt fris.
Eten is erg eentonig, ik zou er zeker niet langer dan 8 dagen blijven, want je eet elke dag bijna het zelfde.
Het weer is er heerlijk elke dag een lekker windje.
Kortom omdat het goedkoop was en een weekje extra vakantie, voor ons, was het leuk. Maar als dit je hoofdvakantie is zou ik 100 € meer uitgeven en een beter hotel zoeken

"Twitter beoordelingen"
16-07-2013 @xShannon_N Terug van vakantie in Turkije was super!!Club Acacia is echt leuk hotel! Hopelijk volgend jaar weer! :) #bodrum --- Bron: https://twitter.com/xShannon_N/status/357143495514918912
Juni 2014
"Wat een practig uitzicht"vertalen
sandra strijaards
2,0
7,0

11-07-2014 Vanaf je ontbijt tafel kijk je uit op Kos, werkelijk prachtig.
Hotel is heel erg schoon en het bedienend personeel loopt het vuur uit hun sloffen. Ik was in juni toen was het nog lekker rustig. In de omgeving is niks te doen maar met de dolmus die voor de deur stopt ben je zo in akalar of turgutreis. entertqinmentregelt ook een paar keer per week disco avonden in Gumbet super leuk

met partner, Okt. 2013
"Matig, 3 sterren te veel ?"vertalen
bakkerr_j

29-10-2013 Misschien eind van het seizoen maar
eten ontbijt beperkt brood niet dagvers beleg jam.worst, smeerkaas,eieren
lunch diner lauw jammer wel lekker
entertainment. niets
wel keiharde muziek die door personeel niet zachter werd gezet en nadat door management wel zachter was gezet gewoon weer hard op werd gezet bij enig vertier het zwembad
Slechts 1 bar open bij (buiten) zwembad eetzaal alleen te bereiken buitenom via niet overdekte trappen en tijdens regen dus zeiknat geregend.

met partner, Sept. 2013
"Prijs/kwaliteitsverhouding is prima"vertalen
rm.verbruggen
7,0

08-10-2013 wij zaten met zijn 2en voor een prijs op een prachtige plek all inclusive in Turkije waar je in nederland nog geen 2 persoons huisje van kan huren. eten is goed klaar gemaakt, je moet er van houden, wij vonden het prima. het is geen 5 sterren ultra ai maar dat weet je als je boekt. kamers eenvoudig maar schoon en de bedden slapen prima. het hotel ligt afgelegen maar dat staat overal vermeld. de dolmus brengt je overal. vanuit je kamer zo de zee in waar je prachtig kunt snorkelen. leer een paar woordjes "vakantie"turks en je krijgt er een hoop glimlachen voor terug. we hebben een heerlijk weekje gehad, helaas wat fris maar wel lekker uitgerust.

Sept. 2013
"Echt een super vakantie"vertalen
e. jordaan
7,0

15-10-2013 Zeker een plek om aan te raden, de kamers worden elke dag schoongemaakt, het personeel echt super en het eten echt heel erg lekker!!!
Complimenten aan de mensen die daar iedere dag keihard werken en het verblijf voor ons als toerist zo leuk mogelijk maken!!!

met vrienden, Sept. 2013
"Voor herhaling vatbaar!"vertalen
knoefke2
6,0

27-09-2013 Het hotel heeft een geweldige ligging; ontzettend mooi uitzicht op zee en op Kos. De prijs/kwaliteitverhouding is prima. Het personeel is zakelijk, maar wel vriendelijk. Het eten is prima en er is genoeg keuze. Inderdaad veel kip maar daarnaast ook veel salades en bijgerechten. Klachten van mensen hierover snap ik dus niet.
Wij hadden een onlangs gerenoveerde kamer. Deze zag er goed uit. Er werd goed schoongemaakt. Kamers zijn echter wel erg gehorig.
In nabije omgeving is helaas niet zo veel te beleven. Maar als je voor vertier gaat, kun je ook beter naar Bitez, Gumbet of Bodrum gaan. Het nabijgelegen dorpje Turgutreis (10 min met dolmus voor 3 lira) biedt een klein uitgaangsgebied en genoeg winkeltjes.

met partner, Sept. 2013
"Rustige dagen, lawaaierige nachten"vertalen
Vandevoorde Bart
6,0

19-09-2013 Deze vakantie was voor ons een rustvakantie en hebben ons op het internet geinformeerd wat we mochten verwachten. Deze info wat "filteren" en het klopt grotendeels. Het is idd een verouderd hotel, de tuin ligt er wat verwaarloosd bij en wat kapot is, blijft volgens ons ook "lang" kapot. Inrichting kamer is een basisuitrusting. Nu, dat namen we er graag bij, want het uitzicht is prachtig en het is genieten van het mooie weer. Het eten ( idd vnl kip) was verre van slecht. Personeel was zakelijk, maar vriendelijk. Zochten vnl contact met Turkse toeristen. Voor de prijs dat we betaalden, zijn we tevreden over ons verblijf. Tijdens ons verblijf vnl Belgen, Nederlanders, Engelsen, Turken en Russen in het hotel. Grote minpunt van ons verblijf, was het lawaai dat je 's nachts hoorde.Totaal geen geluidsisolatie. Iemand dat naar het toilet ging, douche nam, tv keek, enz, was het alsof ze bij jou in de kamer waren. Als slechte slaper was dit een domper, maar overdag weer zonneschijn en geniet !!!

met partner, Aug. 2013
"Goed hotel"vertalen
Rowan
6,0

08-09-2013 We hadden een kamer in het nieuwe bij gebouw(2 jaar oud).
Kamer zag er prima uit en zat aan de noord zijde. De hele dag geen zon en dat is heerlijk. Daardoor is het niet zo warm. Airco gebruik is overigens gratis.
Kamer is verder prima in orde. Nog geen minuut lopen van het zwembad de bar en het restaurant. En de zee hetzelfde. Hier lig je op bedjes op een soort steiger. Er is ook een zand strand maar dan moet je 5-10 minuutjes lopen.
Het eten is prima.. Ontbijt: gekookte eitjes 3 min of 5 min.. Om de 3 dagen kan je een eitje laten bakken.. Verder is er brood met beleg en allerlei ontbijt granen en serials. Lunch en diner bestaat uit 4 of 6 saving dishes warm en een groot salade buffet. Ik ben nogal een zeikerd betreft eten maar ik ben niet omgekomen van de honger. Gewoon van alles wat proberen, is toch all inclusief!
Zwembad is prima niet erg groot. Animatie is er eigenlijk niet. Personeel is er aardig. Zeker met een klein fooitje!

met partner, Aug. 2013
"Heerlijke plek"vertalen
bert en andrea
8,0

26-08-2013 bij aankomst dachten we mmmm.....het heeft niet zoveel uitstraling. het hotel is echt aan een opknapbeurt toe. maar de volgende morgen, maakt het uitzicht een hoop goed. schitterend uitzicht over het water en een lekker zonnetje, wat wil een mens nog meer?!
het personeel is meestal erg vriendelijk en werken erg lange dagen. en ze werken heel hard!
kamers zijn wat verouderd, maar worden elke dag als je wilt schoongemaakt en nieuwe handdoeken neergelegd. een heerlijke airco en een goedwerkende minibar. bedden lagen prima, wel hard. lakens waren aan de korte kant.
voor kinderen is er niet zo veel te doen, al waren er wel veel kinderen, maar die leken zich goed te vermaken.
het eten was goed, vaak wel wat afgekoeld al, en ze proberen toch elke dag net iets anders te hebben, komt vaak wel op hetzelfde neer.
al met al hebben we genoten!!

Aug. 2013
"Wij hebben erg genoten,in een woord fantstisch"vertalen
Ria Meerveld
8,0

17-08-2013 Voor mijn zusje en ik ,was dit de eerste x dat wij naar Turkije zijn geweest...Het is een mooi hotel moet hier en daar wat opgeknapt worden.Ik neem mijn petje af voor de schoonmaaksters,elke dag ,met hun karretje met spullen,en dan ook nog zware balen sjouwen met het vuile baddoeken.En het is elke dag mooi schoon gedweild en gelapd,heel erg vriendelijk..Bij het zwembad werd ook elke dag met de vloertrekker en mop de plaats schoongehouden..Het personeel van de poolbar en de koks en het winkeltje,zijn heel erg beleefd,en zeer vrienelijkspreken ook engels en proberen toch ook wel hollands met je te praten.We hebben ook de suikerfeest meegemaakt,was echt genieten.Wij hadden het uitzicht op KOS,echt heel mooi.Het eten was heerlijk,soms was het afgekoeld.Variatie mag iets meer zijn.Toetjes zijn ook lekker,....Maar wij hebben een super gezellige fantastische vakantie gehad,dit hadden wij echt niet willen missen.Het geld was ons dubbel dwars waard.

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 volgende

Aanbiedingen

Last minute

Winterzon

Plaats Zoover op je website!

Meer mogelijkheden om Zoover te integreren op je site...

Poll

Wat doe jij met je huisdier als je op vakantie gaat?

Bent u de eigenaar?